Fitness Seller

hoe lang kuren met sth?

Welkom in 2007 gozer....waar HGH geen 350 meer kost.
M.a.w. HGH is prima betaalbaar en kan dus voor iemand met normaal salaris prima betaald worden.

Ik geloof niet in korte HGH kuren, maar als je met onderbouwde bewijzen aankomt wil ik er wel naar kijken.

En dit is 100% geen aanval op jou, want beetje tegengas is juist goed!
Karma onderweg!!!

Ik twijfel er zeker niet aan dat langdurige hgh kuren veel beter zijn laat daar geen twijfel over bestaan. Maar het argument van moeten vind ik gewoon niet gepast, men geeft de schijn dat het short term gewoon niet werkt en dat is niet waar. En over de prijs, in Belgie is 100 iu sth toch nog best wel prijzig bij al men bronnen. Ik heb er met men sportdokter ook al enkele keren een gesprek over gehad, vooral over meningen betreffende langdurig gebruik in grote dosissen en deze was er erg kritisch voor. Hij vond de groei van de ingewanden erg beangstigend kwa long term effect. Verder vindt hij hgh een prima product in de vetverliesdosis 2-3 iu voor enkele maandjes.

even mijn mening, ben 35 jaar en al vanaf mijn 15 e bezig met bb, vanaf mijn 21 met aas, ik heb dus diverse kuurtjes gehad, ook de meeste soorten AAS heb ik gehad.

Ik heb nu 1 keer 3 en 1 keer 3,5 maand sth gebruikt (5iu om de dag) (combi met t4 en aas) en het verschil van met en zonder sth is zeer groot.
Dus ik vind dat het bij mij, ondanks de korte periode volgens sommige van jullie, wel degelijk zijn werk doet en aan te raden is.

Oke hoe meer en langer is altijd beter, maar dat is met alles coïtus, stappen en drugs

SexB heeft toch wel gelijk, velen spreken hier allemaal alsof ze echte BB's zijn. Maar de pics die je hier ziet langskomen duiden meestal meer op ondervoede gevangenen (ok wel wat overdreven) maar toch.

SexB heeft toch wel gelijk, velen spreken hier allemaal alsof ze echte BB's zijn. Maar de pics die je hier ziet langskomen duiden meestal meer op ondervoede gevangenen (ok wel wat overdreven) maar toch.

:D Wie de schoen past....

Hmmmmmmmmmm,

Heerlijk onderwerp weer zeg!! ik zal eens wijs zijn en me mening maar eens niet uitspreken:p

• Topic Starter Topic Starter
ja 9 kilo op winstrol ja! raar he? ik ben niet zo'n gebruiker die een heel jaar in de kuur gaat dus bij mij werkt het nog! misschien bij jou niet omdat je lichaam nergens meer op reageerd! en ik ben ook 132 kg , dat maakt het verschil vriend!!!!

Je bedoelt jezelf? A) zou ik geen pro willen zijn, en B) ik ben de geilste hier

ja 9 kilo op winstrol ja! raar he? ik ben niet zo'n gebruiker die een heel jaar in de kuur gaat dus bij mij werkt het nog! misschien bij jou niet omdat je lichaam nergens meer op reageerd! en ik ben ook 132 kg , dat maakt het verschil vriend!!!!

wat voor verschil die 132kg? 9 kilo door winstrol is een beetje teveel van het goeie vind je niet.

Kilo,s zeggen geen drol! ken mensen die erg zwaar zijn in alle opzichten:rolleyes:
Gaat er in mijn ogen meer om hoe die kilo,s eruit zien.
Zelf week ik 122 kilo, maar moet eerlijkheids halve zeggen dat ik mensen ken die bijv. 90 kilo wegen en er veel indrukwekkender uit zien dus wat zeggen kilo,s? GEEN ENE DROL:eek:
En what about kuren met rHGH? lang, veel en ZEER hoog gedoseert hahahaha

• Topic Starter Topic Starter
ik zeg dat 9 kilo op 132 kilo niet veel is , iemand van 70 kilo zou idd geen 9 kilo aankomen met alleen stromba nee! dus wat lul je nou ?

9kg op iemand van 132kg is wel veel :rolleyes:

HEEL veel ja:rolleyes:

cytomel is toch niet sth, of toch wel?

Ik bescheur me hier elke zoveel weken elke keer weer met 'Dbb's Nieuwste Trends In Kuren' met natuurlijk e bijbehorende papegaaien die een paar anderen napraten.

Echt om de zoveel tijd is er wel een nieuwe 'trend'.
Nu is het evies om HGH toch minstens een jaar te gebruiken. De KOLDER.

We zijn hier geen pro-mensen.
De gemiddelde leeftijd ligt zo rond de 20 jaar.
Dus het aantal jongens met een behoorlijk inkomen is ook laag.
De kuurervaring van veel jongens is redelijk, zoniet mager.

Dus waar práten we over met HGH een jaar lang spuiten??
Twee maaanden geleden was het antwoord nog: '3 maanden tot een half jaar is prima!!'

En nu schuiven we, elkander al napratend, op naar 12 maanden.

Mensen het kan zo gek niet worden hier.
Wat is de volgende trend? Test prop 26 weken snuiven?

Ga es hard trainen en dat HGH komt nog wel een keer. Over 5 jaar.

Terug
Naar boven