Fitness Seller

Hoe lang PCT?

Bezoekers in dit topic

Virtus

Novice
Lid geworden
14 nov 2018
Berichten
16
Waardering
1
Hey,

Eerste kuur zag er als volgt uit:
wk 1 - 8 tren 400 mg / week
wk 1 - 10 sust 500 mg / week
Er is geen gebruik gemaakt van HCG tijdens of na de kuur.

Welk scenario adviseren jullie?
1). wk 13 - 14 clomid 50mg/ ED
2). wk 13 - 16 clomid 50 mg/ ED
3). wk 13 - 14 clomid 50 mg/ ED
wk 15 - 16 clomid 25 mg / ED

Lees steeds meer dat veel mensen PCT minimaal 4 weken willen doortrekken.
Ook al heeft de kuur maar 10 weken geduurd?
 
Richtlijn is 1/3 van de kuur.
4 weken clomid op 50mg is prima
 
Je zegt geen hcg gebruikt. Ben je al klaar? Anders kan je alsnog hcg op het eind toevoegen.
4 weken pct met Clomid is prima. 2w 50mg 2w 25mg
 
Je zegt geen hcg gebruikt. Ben je al klaar? Anders kan je alsnog hcg op het eind toevoegen.
4 weken pct met Clomid is prima. 2w 50mg 2w 25mg

Nu in de tweede week van mijn nakuur, dus HCG gaan zetten op dit moment is geen optie meer.
Denk dat ik er dan sowieso wel 4 weken PCT van maak ipv 2. En wellicht wat jij zegt toch 25mg ED laatste 2 weken ipv 50mg ED.

Thx iig voor de input
 
Eerste kuur en direct 900mg in je reet rammen. Verstandig!:cool:
 
Eerste kuur en direct 900mg in je reet rammen. Verstandig!:cool:

en geen hcg... en heftige zware middelen en hoge dosering, maar dat is de eigen keuze voor als nog ben benieuwd wat het hem heeft opgeleverd en hoe zn voeding eruit zag
 
en geen hcg... en heftige zware middelen en hoge dosering, maar dat is de eigen keuze voor als nog ben benieuwd wat het hem heeft opgeleverd en hoe zn voeding eruit zag
8 boterhammen met kipbeleg
 
en geen hcg... en heftige zware middelen en hoge dosering, maar dat is de eigen keuze voor als nog ben benieuwd wat het hem heeft opgeleverd en hoe zn voeding eruit zag

Ben van 80,5 kg naar 93 kg gegaan tijdens de kuur. Na afloop ging er wel wat vocht vanaf en zit nu stabiel rond de 90,5 kg.
VP is rond de 10%, focus nu is om met cutkuur richting de 5% / 4% te gaan met behoud van alle VVM.

Voeding was optimaal. Had mijn schema's e.d. naar Marina en wat andere mensen gestuurd. Die hadden er vrijwel niks op aan te merken iig.

Nu bijna klaar met 4e week PCT (heb laatste 2 weken Clomid op 25mg ED gepakt) en heb geen last van (libido)dips o.i.d.
Voor mij persoonlijk voelt het iig als een enorm succes afgelopen periode.
 
Ben van 80,5 kg naar 93 kg gegaan tijdens de kuur. Na afloop ging er wel wat vocht vanaf en zit nu stabiel rond de 90,5 kg.
VP is rond de 10%, focus nu is om met cutkuur richting de 5% / 4% te gaan met behoud van alle VVM.

Voeding was optimaal. Had mijn schema's e.d. naar Marina en wat andere mensen gestuurd. Die hadden er vrijwel niks op aan te merken iig.

Nu bijna klaar met 4e week PCT (heb laatste 2 weken Clomid op 25mg ED gepakt) en heb geen last van (libido)dips o.i.d.
Voor mij persoonlijk voelt het iig als een enorm succes afgelopen periode.

Je zit dan ook nog in je pct... kom maar over een paar weken terug met nog een update.
 
Ben van 80,5 kg naar 93 kg gegaan tijdens de kuur. Na afloop ging er wel wat vocht vanaf en zit nu stabiel rond de 90,5 kg.
VP is rond de 10%, focus nu is om met cutkuur richting de 5% / 4% te gaan met behoud van alle VVM.

Voeding was optimaal. Had mijn schema's e.d. naar Marina en wat andere mensen gestuurd. Die hadden er vrijwel niks op aan te merken iig.

Nu bijna klaar met 4e week PCT (heb laatste 2 weken Clomid op 25mg ED gepakt) en heb geen last van (libido)dips o.i.d.
Voor mij persoonlijk voelt het iig als een enorm succes afgelopen periode.
Die libidodip moet nog komen.
 
Libido dip hoeft niet perse te komen ofc
Dat hoeft niet per se.
Als je hcg hebt gebruikt tijdens kuur misschien niet. Daar kan ik niet over mee spreken omdat ik nooit hcg tijdens kuur gezet heb. 500 mg sust en 400 mg tren en enkel clomid? Ik zou niet weten waarom je daarna geen libidop zou hebben. Voor mij is dat een garantie voor een goeie libidodip.
 
Als je hcg hebt gebruikt tijdens kuur misschien niet. Daar kan ik niet over mee spreken omdat ik nooit hcg tijdens kuur gezet heb. 500 mg sust en 400 mg tren en enkel clomid? Ik zou niet weten waarom je daarna geen libidop zou hebben. Voor mij is dat een garantie voor een goeie libidodip.

Ik heb voor me b/c geen hcg gebruikt en nog nooit een libido dip gehad. Is persoonlijk denk ik
 
Ik denk dat jullie al zolang aan het blasten en cruisen zijn dat jullie zich dat niet meer kunnen herinneren. Na een kuur zeer lage testosteronlevels = geen libido. Zo simpel is het. Ik ondervond dat ook niet na mijn eerste kuurtjes omdat ik toen alleen woonde en dan heb je daar eigenlijk weinig last van of dan passeert die periode redelijk vlug zonder het te beseffen.
 
Ik denk dat jullie al zolang aan het blasten en cruisen zijn dat jullie zich dat niet meer kunnen herinneren. Na een kuur zeer lage testosteronlevels = geen libido. Zo simpel is het. Ik ondervond dat ook niet na mijn eerste kuurtjes omdat ik toen alleen woonde en dan heb je daar eigenlijk weinig last van of dan passeert die periode redelijk vlug zonder het te beseffen.

Ik woonde toen samen..
 
Back
Naar boven