MuscleMeat

Hoe leven de mensen die je iPhone maken?

Die Fitness apparaten zijn wel handig, behoeven amper onderhoud. Gasten hebben het dus nog niet slecht. Ook nog eens TV op je werk, wat een luxe.

Ze werken tenminste. Ze moeten blij zijn.

Die gasten werken zich de t*ring in onder trieste omstandigheden voor een hongerloon maar omdat de omstandigheden wat beter zijn dan in het echte rioolputje van de wereld moeten ze niet zo zeuren en blij zijn van DBB's grootste lichten..je raakt nooit uitgekeken hier.

Overigens hebben ze een tijdje terug onder dreiging van grote stakingen wel een betrekkelijk grote verhoging gekregen maar het houdt nog niet over.

Die gasten werken zich de t*ring in onder trieste omstandigheden voor een hongerloon maar omdat de omstandigheden wat beter zijn dan in het echte rioolputje van de wereld moeten ze niet zo zeuren en blij zijn van DBB's grootste lichten..je raakt nooit uitgekeken hier.

Overigens hebben ze een tijdje terug onder dreiging van grote stakingen wel een betrekkelijk grote verhoging gekregen maar het houdt nog niet over.

Ze hebben onderdak en voedsel. Kan heel wat minder zijn daar.

Mijn kennis over praktijken in Azie is bijlange niet groot, maar als talloze vrouwtjes zich laten uithollen door dikke toeristen, kleine jongetjes nike schoentjes maken etc, dan zie ik minder rede in dat déze mensen zich wel van kant moeten maken. Voor zover ik weet, zitten ze daar niet opgesloten.

Waarom zouden de zelfmoorden dan niet in twijfel getrokken mogen worden?
De bron is verder ook gizmodo.com en enkele klikken verder leer je al wat een verleden deze mensen hebben met Iphone.

Maar Klaaswitz, wees vrij je post toe te voegen met argumenten.

Ze hebben hun werk niet goed gedaan:mad:, Ipod touch na 1 jaar en 3 maanden kapot:mad:

Maar wat als die mensen daar geen werk hadden, dan zouden ze er toch nog slechter aan toe zijn. Ze moeten niet klagen:cool:

Dat is precies de reden waarom ik geen iphone koop.
Naast het feit dat ik er geen geld voor heb uiteraard.

Mijn kennis over praktijken in Azie is bijlange niet groot, maar als talloze vrouwtjes zich laten uithollen door dikke toeristen, kleine jongetjes nike schoentjes maken etc, dan zie ik minder rede in dat déze mensen zich wel van kant moeten maken. Voor zover ik weet, zitten ze daar niet opgesloten.

Waarom zouden de zelfmoorden dan niet in twijfel getrokken mogen worden?
De bron is verder ook gizmodo.com en enkele klikken verder leer je al wat een verleden deze mensen hebben met Iphone.

Maar Klaaswitz, wees vrij je post toe te voegen met argumenten.

En ook het feit dat er plots niemand meer zelfmoord pleegt, na het plaatsen van die netten.

Hebben ze daar geen messen of whatever? Zever.

iphone7.jpg

Sinds ik Iphones maak, maak ik de gains van mn leven!

Heeft iemand nog een paar weggooichinezen in de aanbieding?

Ach, zonder de iphone hadden ze geen eens werk of een plek om te slapen. Niet iedereen kan leven zoals de westerling.

• Topic Starter Topic Starter
Een gym op 't werk, elke dbb'er zou daar jaloers op zijn!

Whaha naja de foto's dekken waarschijnlijk de lading niet, maar zo slecht vind ik het er niet uit zien. Loop in een gemiddelde shoarma zaak in NL binnen en kijk onder wat voor omstandigheden de werknemers daar moeten werken.

Wat is het alternatief? De wereld is verslaafd aan goedkoop gemaakte Chinese troep, de USA voorop. Nu maken ze hier minder goedkope spullen maar zonder dit soort fabrieken zouden onze spullen zo goed als onbetaalbaar zijn. Kapitalisme is niet gebaseerd op een eerlijke verdeling van de welvaart, daar verander je ook weinig aan als je die troep niet koopt. De luxeverslaving krijg je er toch niet uit in de westerse wereld.

Niet helemaal in de trant van het topic, maar wel een leuke om te zien hoe goed/slecht je het hebt.
http://www.globalrichlist.com/
(weet alleen niet naar welke standaarden ze alle factoren van invloed hebben kunnen verdisconteren, bezien primaire en secundaire goederen niet overal hetzelfde percentage van inkomen uitmaken)

...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Niet helemaal in de trant van het topic, maar wel een leuke om te zien hoe goed/slecht je het hebt.
http://www.globalrichlist.com/
(weet alleen niet naar welke standaarden ze alle factoren van invloed hebben kunnen verdisconteren, bezien primaire en secundaire goederen niet overal hetzelfde percentage van inkomen uitmaken)
You are the 635,692,469 richest person in the world!

You're in the TOP 10.59%
richest people in the world

Terug
Naar boven