AndroidHealthClinic

Hoe maak ik een voedingschema

Dennis898

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
96kg
Beste mensen,

Ik heb geen verstand van voedingsschema's. Ik wil heel graag afvallen en meer spieren gaan kweken. Ik train elke dag alleen ik heb moeite met het afvallen. Meeste mensen die ik spreek zeggen dat een goede voeding meestal nog belangrijker is dan het trainen zelf.

Nu is mijn vraag.. Wie kan mij helpen?
Ik ben 22, ik ben 1.89 en weeg 96 kilo....:(

Zou iemand mij kunnen helpen met een voedingsschema? En daarbij, als je bijv echt gespierd gespierd wilt worden zijn shakes dan noodzakelijk en welke shake werkt het beste?

Meeste mensen die ik spreek zeggen dat een goede voeding meestal nog belangrijker is dan het trainen zelf.

Ze hebben gelijk. Zorg dat je totale kcal per dag onder onderhoud zijn en dat je voldoende eiwitten en vetten eet. Om je op weg te helpen:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121703981

En daarbij, als je bijv echt gespierd gespierd wilt worden zijn shakes dan noodzakelijk en welke shake werkt het beste?
Dat is helemaal niet noodzakelijk. Haal je eiwitten uit verschillende bronnen. Shakes kan je beter gebruiken als maaltijdvervangers als het echt niet anders kan.

Laatst bewerkt:
Check de sticky's

Voedingsschema

Hallo iedereen

Ik ben een beetje nieuw op het vlak van voedingsschema's maken en gebruiken. Weet iemand hoe ik deze het beste kan samenstellen?
Ik ben namelijk 20jaar, 174 cm , 3% vetpercentage.
Ik eet gewoonlijk al veel, maar ik kom geen gram bij terwijl ik fitness doe.Ik doe wel veel aan sport, misschien is dat de reden dat ik niks bij kom?
Heeft er hier iemand ervaring mee die mij kan helpen?

Greetz

Robbie

Hallo iedereen

Ik ben een beetje nieuw op het vlak van voedingsschema's maken en gebruiken. Weet iemand hoe ik deze het beste kan samenstellen?
Ik eet gewoonlijk al veel, maar ik kom geen gram bij terwijl ik fitness doe.Ik doe wel veel aan sport, misschien is dat de reden dat ik niks bij kom?

Greetz

Robbie

3% vetpercentage :roflol:
kloontje? :rolleyes:

Hallo iedereen

Greetz

Robbie

Eten, eten en nog meer eten.

eten eten eten ...

Ja, weet je ook hoe ik het best een voedingsschema kan maken?
Ik heb hier weinig of geen eraring mee.

Greetz

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

@666devil

=> kloontje ???

greetz

als voor de een geldt: sticky, geldt dat voor de andere ook he poohdini..
hoeveel weeg je btw poohdini, met je 3% :p

61kg, 3% is gemeten door professionele basketbalclub !

Greetz

Terug
Naar boven