AndroidHealthClinic

Hoe maak ik havermout lekker?

tokkel

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb dus geprobeerd om havermout te maken maar vind het niet te eten hoe maak ik het lekkerder!
Of hoe kan ik het goed verwerken in een gerecht?

door de search te gebruiken.
of zoetstof erin te gooien.

Ik doe er altijd honing in, maar als je laag in je suikers wilt zitten is dat niet echt een oplossing.

ik pak 100 gram haver, goede scheut melk. ff roeren. 2 min in magnetron en smullen maar.

smaakt goed, beetje zoet en je proeft de haver goed. t is wel ff wennen vind ik.

+/- koffiekopje(60 gram) havermout(quaker uiteraard) in een pan + 2/2,5 koffiekopjes melk, roeren en wachten tot t gaat koken, dan even laten staan en smullen maar :) .

• Topic Starter Topic Starter
ik doe nu kopje havermout en 250ml melk
en ik vind het vet vies
krijg het bijna niet binnen
Ik eet nu gewoon droog :)
8 eetlepels 8er elkaar en dan doorspoelen want het trekt alle vocht weg.

Kan ik het niet vervangen door creusli? dat vind ik nl wel lekker

Neem 't met water en flink wat kwark. Dan tenslotte een flinke knal whey d'r in. Gaat goed hoor!!

water en kwark? dat is toch vies of niet?

nee cruesli is geen goede vervanger.. bevat veel suikers die je echt niet nodig hebt. tenzij je echt vetter wilt worden :)

idd gewoon wat wheym en melk, even roeren en dan even 2 min in de magn heerlijk!!!
en gaat natuurlijk om de kwantitiet, kwaliteit (dus smaak) komt later bij mij pas

Droge brinta smaakt nog het best. 100 gram ofzo, gewoon in een schaaltje en eten maar. Soms is het net of je meel eet, maar het went wel.

DAARNA drink ik meestal 1 liter melk ofzo, het is wel lekker na de tijd.

Owhja, en droge Quacker, dat vind ik niet echt smaken. Zit zo'n hele gare verbrande smaak aan. Net of je kolen zit te eten ofzo. :D:D:D

Dandy en Man-Mountain hebben jullie hier nog iets op te zeggen?

Door er in te kakken.

exarchos zei:
idd gewoon wat wheym en melk, even roeren en dan even 2 min in de magn heerlijk!!!
en gaat natuurlijk om de kwantitiet, kwaliteit (dus smaak) komt later bij mij pas

Je kunt beter de havermout en melk alleen in de magnetron doen en pas DAARNA de whey... als het een beetje is afgekoeld.

Je moet zelf even zoeken waarom het beter is de whey niet te verhitten.

Of een goede vervanger?
Pannekoeken ofzo?

Kan ik geen pannekoeken bakken met havermout erdoorheen?

Ik moet mezelf ook dwingen om havermout te eten! :eek: Belangerijk dat je het goed opwarmd tot de melk kookt. Ik draai er een banaan in, noten, meusli, pure-whey, ...

Terug
Naar boven