MuscleMeat

Hoe maken jullie de ampules open

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Hallo lads,

Ga voor het eerst sinds ik kuur ampules gebruiken (omnadren 250 jelfa poland) alleen nou weet ik dus niet hoe ik dat topje moet afbreken? is daar er een speciaal tooltje voor?

bedankt jongens.

Gewoon op de breeklijn???

• Topic Starter Topic Starter
ik weet mijn god niet hoe die dingen eruit ziet dus weet niets van een breeklijn. Moet ze nog binnen krijgen. Dus je kanze gewoon met je hand open maken?

Gewoon met je duim boven de breeklijn en rustig duwen. Ken genoeg gasten die te lomp zijn en heel die ampul verpulveren :haha:

karate chop hay ya!

168wy01.jpg

AHHAH ben benieuwd, bedankt punjab

haha had ik ook de eerste keer :p gewoon breken

En vooral niet forceren. Voor je het weet ligt je ampul in stukjes. Been there, done that, true story

met me tanden :eek:???

Onderkant ampul tussen duim en wijsvinger inklemmen. Tissue of zakdoekje nemen dit over het bol gedeelte doen, klemmen (niet knijpen) en rustig naar rechts of naar links knakken (focus op breuklijn).

Pak een theedoek of servet ( stof en niet te dik ) en breek voorzichtig de ampoule. Dit voorkomt vaak eventuele splintering.

bedankt voor de tips !!!

Als je geen complete Engels analfabeet bent dan zal je dit best handig vinden.

Good luck!

Met je nagel tegen titsen dan breken zonder veel kracht te zetten,bij sommige amp is er een mini zaagje bij, dan kan je eerst een groefje maken

indien geen breeklijn en geen bijgeleverd zaagje, dan een dun ijzerzaagje pakken ;)

Gebruik een stukje keukenpapier of theedoek om het kopje er af te breken

ik steek ze meestal zo naar binnen

Terug
Naar boven