AndroidHealthClinic

Hoe maken jullie de ampules open

Ja, want als je geen woord Engels kunt lezen en schrijven dan kan je het heel erg begrijpen en spreken.

Ehm .. ja .. dat kan heel goed gap .. Maar dat is het punt niet .. De woordkeuze is hoe dan ook fout .. Een analfabeet is iemand die de vaardigheid in lezen, spellen en schrijven niet of in onvoldoende mate beheerst .. Dusz !!

Normaal zijn ze heel makkelijk te openen kleine beweging voor nodig als het moeilijk gaat het je waarschijnlijk counterfeits.

Ehm .. ja .. dat kan heel goed gap .. Maar dat is het punt niet .. De woordkeuze is hoe dan ook fout .. Een analfabeet is iemand die de vaardigheid in lezen, spellen en schrijven niet of in onvoldoende mate beheerst .. Dusz !!

Ongesteld of lichtelijk autistisch?

Is er een speciale naald wat de scherven glas niet meetrekt? Heb vid bekeken en ze had het over een speciale naald ???

Ja, dat is een naald waar een filtertje in zit om de kleine stukjes glas te filteren die bij het doormidden breken van de ampul in de vloeistof terecht kunnen komen.
Best vernuftig:D

Je kan de ampullen even in n glas warm / heet water laten dobberen , 2 vliegen in 1 klap t glas breekt makkelijker plus je olie is voor verwarmd ... Succes

Ongesteld of lichtelijk autistisch?

Ja, dat is een naald waar een filtertje in zit om de kleine stukjes glas te filteren die bij het doormidden breken van de ampul in de vloeistof terecht kunnen komen.
Best vernuftig:D

Nope .. allergisch voor onzin ;)
Idd tof naaldje wel ja .. Nog nooit gezien dat er splinters in de ampul kwamen als ik het met een stof als cover breek overigens !

Je kan de ampullen even in n glas warm / heet water laten dobberen , 2 vliegen in 1 klap t glas breekt makkelijker plus je olie is voor verwarmd ... Succes

Minuutje in de magnetron op 1000watt volstaat wel:D

Nope .. allergisch voor onzin ;)
Idd tof naaldje wel ja .. Nog nooit gezien dat er splinters in de ampul kwamen als ik het met een stof als cover breek overigens !

Denk niet dat die splintertjes glas echt makkelijk/goed zichtbaar zijn en om die reden zijn er vast genoeg mensen zijn die geen filternaald gebruiken. Daarnaast zal ook niet iedereen weten dat zoiets bestaat of gebruikt word daarvoor.

Rondom een beetje inzagen met een glas of ijzerzaagje zodat het glas daar iets dunner is en dan met een doek er om breken.

Rondom een beetje inzagen met een glas of ijzerzaagje zodat het glas daar iets dunner is en dan met een doek er om breken.

Denk niet dat het nodig is om ze nog extra in te zagen sinds die dingen gemaakt worden om open gebroken te worden maar mocht je er moeite mee hebben zou ik echt geen zaagje gebruiken. In plaats daarvan zou ik een stanleymes of kraspen pakken.

Op de meeste ampullen zit er een puntje . Deze richt je naar je toe. Vervolgens pakje een stukje keukenrol die vouw je dubbel. Deze doe je over de top van de ampul heen. Het onderste gedeelte pak je losjes tussen je duim en wijsvinger. Vervolgens breek je het topje rustig van je af af. Als je kracht moet zetten doe je het verkeerd.;)

Terug
Naar boven