XXL Nutrition

Hoe meer BF krijgen en meer spiermassa?

Tegenwoordig zitten er echt wel wat mong*len hier. Als je wilt bijkomen moet je toch gewoon eten, of snap je de logica daar niet van ?

Je moet niet meer BF willen, maar meer kwaliteitsspiermassa!:thumbs:
Meer BF moet je er alleen maar weer aftrainen in de lente, om er strak bij te staan in de zomer.

Je gaat het als volgt doen:
Je word 's morgens wakker (7:00), en zoekt het hele huis door, op zoek naar brinta/havermout. Je eet hier 100 gram van, met een liter halfvolle melk, eventueel een stuk fruit. Heb je nog honger? Drink een liter chocomelk! Ondertussen haal je een heel brood uit de vriezer, en begin je die te smeren, voor overdag.
Rond 10:00 eet je 8 boterhammen met pindakaas/gekookt ei/rookvlees/kipfilet/kalkoenfilet/ander soort vlees.
Rond 13:00 eet je de boterhammen die je nog overhad.
Als je rond 16:00 thuis komt, eet je 4 tot 6 HELE gekookte eieren!
Rond 18:00 eet je warm, en dan jat je ook het vlees en de groenten van je broertjes/zusjes, die van je vader en je moeder. PROPPEN, want hierna ga je trainen.
Je zorgt dat je rond 19:00 in de gym bent, en je traint als een bad ass mofo.
Rond 20:00 kruip je naar huis, want je hebt 10 setjes gesquat en 5 sets heavy ass deadlift. Zodra je thuis bent pak je een whey shake (of 15 gram BCAA's) met wat dextrose. Mocht je dit te duur vinden, drink dan gewoon een liter chocomelk.
Rond 22:00 ga je slapen, maar niet voordat je een halve kilo kwark hebt gegeten, aangevuld met wat noten (cashew's/pinda's)!

Dat, een half jaar lang. En kom dan terug om te vertellen hoe woest je progressie is!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Damn, dat is pas echt veel ja...

Moet wel lukken denk ik, ik kan me wel echt goed volproppen namelijk :)

Eiwit shakes en die dingen heb ik hier allemaal liggen dat is dus geen probleem, moet ik m'n pa ff melden dat hij wat meer chocomelk en Brinta mag in gaan slaan, en nóg meer melk, aangezien hij zelf ook een grote melk "lover" is :P

Je moet niet meer BF willen, maar meer kwaliteitsspiermassa!:thumbs:
Meer BF moet je er alleen maar weer aftrainen in de lente, om er strak bij te staan in de zomer.

Je gaat het als volgt doen:
Je word 's morgens wakker (7:00), en zoekt het hele huis door, op zoek naar brinta/havermout. Je eet hier 100 gram van, met een liter halfvolle melk, eventueel een stuk fruit. Heb je nog honger? Drink een liter chocomelk! Ondertussen haal je een heel brood uit de vriezer, en begin je die te smeren, voor overdag.
Rond 10:00 eet je 8 boterhammen met pindakaas/gekookt ei/rookvlees/kipfilet/kalkoenfilet/ander soort vlees.
Rond 13:00 eet je de boterhammen die je nog overhad.
Als je rond 16:00 thuis komt, eet je 4 tot 6 HELE gekookte eieren!
Rond 18:00 eet je warm, en dan jat je ook het vlees en de groenten van je
broertjes/zusjes, die van je vader en je moeder. PROPPEN, want hierna ga je trainen.
Je zorgt dat je rond 19:00 in de gym bent, en je traint als een bad ass mofo.
Rond 20:00 kruip je naar huis, want je hebt 10 setjes gesquat en 5 sets heavy ass deadlift. Zodra je thuis bent pak je een whey shake (of 15 gram BCAA's) met wat dextrose. Mocht je dit te duur vinden, drink dan gewoon een liter chocomelk.
Rond 22:00 ga je slapen, maar niet voordat je een halve kilo kwark hebt gegeten, aangevuld met wat noten (cashew's/pinda's)!

Dat, een half jaar lang. En kom dan terug om te vertellen hoe woest je progressie is!

Wat is dat voor onzin met die 8 boterhammen. Kan ie toch veel beter 9 boterhammen verdelen om 10, 13, en 16 uur... met een liter chocomel

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Eiwit shakes en die dingen heb ik hier allemaal liggen dat is dus geen probleem, moet ik m'n pa ff melden dat hij wat meer chocomelk en Brinta mag in gaan slaan, en nóg meer melk, aangezien hij zelf ook een grote melk "lover" is :P

je hoeft je niet vol te proppen, dat gaat je tegenstaan. zorg gewoon dat je 6-7 keer per dag een maaltijd neemt. 3 boterhammen kip + melk is al een maaltijd of 100 gram brinta + halve liter melk of een warme maaltijd (vlees,aardappels,groente).
Je hoeft het niet eens te overdrijven, want 600 kcal per maaltijd heb je wss al genoeg aan.

Laatst bewerkt:
Je moet inderdaad meer eten... Dat is de enigste oplossing. Kijk niet naar andere mensen, het is niet omdat iemand op 2500kcal goed groeit dat jij dat ook doet. Ieder lichaam is anders, sommige hebben meer nodig dan anderen.

Ik overdreef het wel een beetje hoor!;)
Gewoon veel eten als je moeilijk aankomt. En dan vooral dingen als eieren, halfvolle melk, chocomelk, brood met pindakaas. Zijn allemaal producten met flinke kcals, en dat is wat jij nodig hebt, als je moeilijk aankomt.

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik ben iig begonnen met elke ochtend ontbijten... Verder heb ik Brinta geprobeerd maar dat is dus echt niks voor mij :P

Bedankt iedereen voor het advies!

hehe^^

Terug
Naar boven