MuscleMeat

hoe merk je of je dbol echt is

DBC01 zei:
Enne, wij kennen elkaar prima, op een positieve manier trouwens, maar onder andere namen. :)

Beetje jammer..mag ik weten wie je dan bent..of onder welke naam?..als dat zo is...beetje lullig als je daar na een paar maanden mee komt..ik heb niets te verbergen jij??

D.W.

dutch windmil zei:
Beetje jammer..mag ik weten wie je dan bent..of onder welke naam?..als dat zo is...beetje lullig als je daar na een paar maanden mee komt..ik heb niets te verbergen jij??

D.W.
'

Nee ik ook niet, zoals ik al zei: in positieve zin.
We vulden elkaar af en toe aan op buitenlandse boards; plekken waar ik niet meer kom. 'Onze' posts waren meestal elkaar opvolgend over authenticiteit van met name Norma's en Primo's.

dbc01 = Soulreaver ;) :D (kidding)

jimbo zei:
dbc01 = Soulreaver ;) :D (kidding)

LOL

Ik steek mijn respect voor Soul als kundig converseerder zeker niet onder stoelen of banken.

Zo weet elke mod en zeker elke member die vaak post, dat je weleens meer je motieven of meningen moet herhalen.
Snap je Small? Soms moet je weleens wat zaken herhalen zoals wat je mening is over producten. Dan kan je niet gaan zeggen: Had je mijn verhalen van eerder maar moeten lezen. Als ik tegen elke member die een vraag stelt 'Had je mijn eerder verhalen maar moeten lezen' ga roepen, tja dan blijft er weinig bereidwilligheid over he?

De manier waarop je over mijn standpunt ten aanzien van dbol of welk ander onderwerp dan ook praat, bro, met alle respect: Je woorden spreken van totale irritatie over mij, niet over wat ik zeg.
Hoe ik daarbij kom? Ik heb je meerdere malen gevraagd normaal de discussie aan te gaan en te converseren over het onderwerp dbol, als 2 volwassen mensen. Maar verder dan 'je praat onzin' kom je nog steeds niet.
En als ik vraag wat is je mening krijg ik te horen: 'Had je mijn eerdere posts maar moeten lezen'. Kortom het onderwerp interesseert je niet, mij aanvallen uit langdurige irritatie, da's je doel. Met behulp van iemand die er meer van afweet dan jij denk je op die manier iemand af te zeiken.
Wat betekent dat je gewoon op de man aan het spelen bent. Het gaat je niet eens zo erg om de dbol, het gaat jouw erom mij als mod in een onbetrouwbaar daglicht te stellen.

En da's nou niet de bedoeling van deze thread.
Degene die deze thread heeft opgestart zit niet te wachten op persoonlijke aanvallen, die wil meningen horen.

DBC01 zei:
'

Nee ik ook niet, zoals ik al zei: in positieve zin.
We vulden elkaar af en toe aan op buitenlandse boards; plekken waar ik niet meer kom. 'Onze' posts waren meestal elkaar opvolgend over authenticiteit van met name Norma's en Primo's.

Er gaat echt geen lampje branden..
Ik heb je een PM gestuurd..misschien wel aardig om die even te beantwoorden want ik geloof niet dat je je identiteit openbaar wilt onthullen?

D.W.

Hmmm is blijkbaar iets fout gegaan?..als het goed is heb je een nieuwe?

D.W.

Kan het zijn dat jullie elkaar verkeerd begrijpen?

Want dbc01 zegt dat Dianabol niet meer gemaakt wordt en dat klopt!
Want Dianabol is een merknaam en zij hadden patent op dit produkt, maar dit patent zijn ze kwijtgeraakt en zo zijn er allerlei andere farmaceutische bedrijven Dbol na gaan maken met als werkzame stof Methandrostenolone.

Misschien heb ik het verkeerd maar ik denk dat dit de oorzaak van de felle discussie is.

Garret zei:
Kan het zijn dat jullie elkaar verkeerd begrijpen?

Want dbc01 zegt dat Dianabol niet meer gemaakt wordt en dat klopt!
Want Dianabol is een merknaam en zij hadden patent op dit produkt, maar dit patent zijn ze kwijtgeraakt en zo zijn er allerlei andere farmaceutische bedrijven Dbol na gaan maken met als werkzame stof Methandrostenolone.

Misschien heb ik het verkeerd maar ik denk dat dit de oorzaak van de felle discussie is.

Nope DBC zijn mening is dat alle ''dbol'' op de markt mwthyltesto bevat en DW zegt dat het gewoon Methandrostenolone bevat. :D

Iets genuanceerder Juriaan, iets beter teruglezen:

"Wat je nu koopt is óf iets wat erop lijkt óf methyltest-tabletten."

Wat erop lijkt= wat op de originele lijkt.
Maar dus niet de exact zelfde samenstelling hebben anders had je niet die klachten die je nu hebt.
Een veranderde samenstelling of een minder zuiver product brengt klachten als hoofdpijn e.d. teweeg.

Kijk maar naar de Egyptische Sust. Die is lang niet zo zuiver als de Europese. Mensen voelen 24-48 uur na injectie van een Egypt-Sust een 'rush' die toegeschreven wordt aan de sterkere samenstelling.
Helaas, het is het lichaam dat een opdonder krijgt van de vervuilingspiek die naar boven komt in het bloed.

DBC01 zei:
Iets genuanceerder Juriaan, iets beter teruglezen:

"Wat je nu koopt is óf iets wat erop lijkt óf methyltest-tabletten."

Wat erop lijkt= wat op de originele lijkt.
Maar dus niet de exact zelfde samenstelling hebben anders had je niet die klachten die je nu hebt.
Een veranderde samenstelling of een minder zuiver product brengt klachten als hoofdpijn e.d. teweeg.

Kijk maar naar de Egyptische Sust. Die is lang niet zo zuiver als de Europese. Mensen voelen 24-48 uur na injectie van een Egypt-Sust een 'rush' die toegeschreven wordt aan de sterkere samenstelling.
Helaas, het is het lichaam dat een opdonder krijgt van de vervuilingspiek die naar boven komt in het bloed.

Ow ik had snel gelezen :thumbs:
Zelf ga ik lekker op me ''d-boll'' maar in de toekomst ga ik toch frontloaden met injects :thumbs:

…. Soms moet je weleens wat zaken herhalen zoals wat je mening is over producten ….

Oke tegen beter weten in probeer ik het nog een keertje.

Waar ik me aan stoor DBC is het AFZEIKEN van dianabol in het algemeen en dan met name door jou.

Buiten dat geef je verkeerde cq foutieve uitleg over Dianabol en dat is ook waar Rico op doelde.

Zal niet tot in uiterste details treden maar een beknopte uitleg geven ;

Dianabol is eind jaren vijftig op de markt gebracht door Ciba-Geigy de tabletten bevatte als werkzame stof 5 mg methandrostelone.
In de jaren 80 is Ciba-Geigy gestopt met de produktie van Dianabol, de jaren daarna zijn er verschillende labs begonnen met de ‘vervolgproduktie’ van Dianabol.

Zoals met ELKE andere AAS wordt ook Dianabol volop gefaked en bevat de nep d-bol dus ook volop andere stoffen.

Dianabol die nagemaakt wordt en dus wel 5 mg methandrostelone bevat is dus IDENTIEK aan wat Ciba-Geigy produceerde en ja er zijn lab testen genoeg die laten zien dat er in die dianabol 5 mg methandrostelone aanwezig is.

En de methandrostelone van de jaren 50 is natuurlijk exact hetzelfde als de methandrostelone die er nu inzit.
Maw ik bedoel de chemische struktuur is natuurlijk 100% identiek (17 beta-hydroxy-17alpha-methyl-1,4-androstadien-3-one).

De ECHTE dianabol (en dat is waar ik het over heb HAMER HAMER) is kwa werking precies hetzelfde als de dianabol uit ‘de geschiedenis’.

Ik begrijp best dat JIJ over een bepaald product minder lovend bent dan over een ander product maar om je er dan zo extreem over uit te laten vind ik rijkelijk overtrokken, ik citeer :

…. Iedereen weet mijn persoonlijke mening betreffende Dbol (BAGGER eersteklas) ….

…. Dbol tabs hebben als ernstige bijwerking enorme hoge bloeddruk, plofkop en 'naar zijn' ….

…. Een leuke 'kickoff' is dbol wel voor een kuur: In plaats van opgezwollen spieren te voelen na twee weken, voel je je al 'groeien' na 5 dagen maar da's van je plof-ledematen vol waterretentie en heeft weinig te maken met een 'groei-kickstart'. Het gevoel belazerd je dus ….

…. Veel mensen kunnen maar moeilijk onthouden dat de hedendaagse dbol een slap Aziatisch/Russisch aftreksel is van wat Arnie in de '70 er jaren slikte.
Als iemand nu zegt dat ie Parabolan heeft lachen we en allemaal uit; immers, Parabolan wordt niet meer gemaakt.
Maar met dbol is het 't zelfde verhaal:
Het heet in de volksmond wel Dianabol maar is een Aziatisch namaak-tabletje van wat ooit de echte was. De echte glimmende blauwe dbols waren iets groter en brachten de atleet een euforisch gevoel. Kwaliteits-orals he! :) ….

…. De hedendaagse dbol geeft je naast een plofkop en hoge bloeddruk ook dikwijls maar niet altijd permanente onderrugpijn en een 'naar gevoel' met dat gevoel bedoel ik het typische 'ouwe mannen-gevoel' (je oud en zwak voelen op sommige momenten, misselijk). Dit is inherent aan de hoge bloeddruk trouwens ! ….

…. Ik ga liever een avondje hard op een paar lovetabs dan een paar weken die vervloekte troep elke dag innemen ….

…. een volle dag in een schoolbank willen douwen en je even netjes onderricht geven in wat nou orale anabolen en injecteerbare anabolen zijn, wat er aan werkzame stoffen inzit, wat de bijwerkingen zijn, wat de geschiedenis van Dianabol is (want daar weet jij helemaal geen zak van, je kunt alleen de kleurtjes benoemen) maar goed, mijn enthousiasme, verstand en interesse voor deze middelen stijgen hoog boven jouw gewauwel uit als "Dus k weet egt niet waar dat shit vandaan komt ". Jammer is het dat je met je eerste de beste post op dit forum ons even gaat vertellen dat die roze dingen 'eg wel goe zijn' want je zit er náást kerel, zo erg náást...dat ik niet eens de moeite neem om je dát allemaal uit te leggen. Je bent de zoveelste die hier even binnenkomt en over Dianabol begint te blèren. Wat heb jij nou aan ervaring man, als je het hier niet bevalt ga je toch lekker ergens andere bleren

…. Jammer dat de nadelige effecten van Dbol nooit worden vermeld. 99% van je gains is waterretentie en die trekt dus, samen met je 'gains' weg nadat je bent gestopt.
Dianabol is 'leuk' voor zolang het duurt en daarna is alles weg. Als je het opgeblazen effect van deze tabletjes 'kuur-resultaat' mag noemen dan is de lat erg laag gelegd.
Iedereen kan op die manier 'groot' worden maar nogmaals het is allemaal tijdelijk.
Daarnaast is het zo dat meestal de bekende bijwerkingen van Dbol (euforisch sterk gevoel, prettige gemoedstoestand) juist het omgedraaide zijn ….

De boventoon voert waterretentie en bloeddruk ik mis alleen een zeer belangrijk aspect en dat is dat de gewonnen spiermassa door het gebruik van Dianabol PRECIES dezelfde is als de gewonnen spiermassa door willekeurig ieder ander AAS.

Er is een regel in BB en AAS gebruik en die wordt regelmatig vergeten : Er zijn meerdere factoren die het uiteindelijke effect van AAS op JOUW lichaam bepalen ik noem er een paar > Genetische factoren – training/voeding tijdens het gebruik – post cycle therapie.

…. Dianabol is een middel die de werkstof methandienone aka methandrostenolone bevat. Dit wordt gewoon gemaakt door pharmaceutische bedrijven zoals Akrikhin, British Dispensary, Terapia etc onder verschillende merknamen. Naposim, Anabol tablets, Bionabol etc. ….

Bovenstaande schreef DW en dit is jouw antwoord :

…. Klopt, maar in een andere samenstelling dan vroeger en zéker niet zuiver. Dat verklaart de idiote bijwerkingen als neerslachtigheid, misselijkheid en hoofdpijn. Niet zuivere producten veroorzaken in 9 van de 10 gevallen hoofdpijn.

De 'vroegere' dianabol stond erom bekend dat het enorme euforische opwellingen als eigenschappen had.
Met alle respect, euforie is het laatste wat iemand tegenwoordig voelt als ie dbolletjes slikt.
Het is dus niet de originele meer, ook al zit er o.a. methandrostenolone in ….

Sorry hoor maar HIER sla je dus de plank volledig mis – je beaamt dat het klopt om vervolgens te zeggen dat de samenstelling anders dan vroeger is ?? zoals ik hierboven al vermeldde de chemische struktuur (17 beta-hydroxy-17alpha-methyl-1,4-androstadien-3-one) van TOEN is dezelfde als die van NU.

…. Kortom het onderwerp interesseert je niet, mij aanvallen uit langdurige irritatie, da's je doel. Met behulp van iemand die er meer van afweet dan jij denk je op die manier iemand af te zeiken.
Wat betekent dat je gewoon op de man aan het spelen bent. Het gaat je niet eens zo erg om de dbol, het gaat jouw erom mij als mod in een onbetrouwbaar daglicht te stellen ….

Integendeel het onderwerp interesseert mij wel degelijk en afzeiken is al helemaal niet de intentie van mijn replies in deze, mocht dit zo overkomen dan was dit NIET zo bedoelt.
Enige mate van irritatie is een betere uitleg wat dat betreft.

Oke bro :D no offence en ik hoop dat ik nu ben ingegaan op je aanzoek ”de discussie aan te gaan en te converseren over het onderwerp dbol, als 2 volwassen mensen” ookal zijn het allemaal herhalingen ;)

Groet Smalluser :thumb:

Super, hier heeft topicstarter wat aan.

Zie je wel?

het antwoord was er al in reply van Garret

Garret zei:
Goed merk bijv. akpuxuh of GS, en betrouwbare dealer is belangrijk.
Goed merk en/of betrouwbare dealer. Verder is wel aangetoond dat er juist wel goede dbolls bestaan. Als dat niet zo was, zou je je dealer dan nog wel betrouwbaar kunnen noemen?

Ik wil dbc01 niet afkraken maar ik ga erg goed op dbol. De spiermassa die ik er mee win blijf ik ook redelijk houden vooral icm deca.

Ik hou meer vocht vast met Test. dan met dbol. en ik heb er veel betere resultaten met 30-40mg dbol ED dan met 1 gram Test. per week (uit ervaring) en de bijwerkingen vallen bij mij wel mee. In ieder geval minder dan met test.

Dus ik denk dat voor iedereen verschillend is. De een reageerd goed op een bepaald soort AS, en bij de ander werkt het minder goed.

DBC01…. Super, hier heeft topicstarter wat aan ….

Als algemene info heeft de topic-starter hier wel degelijk wat aan maar gerelateerd aan zijn vraag staat hier het antwoord nog niet in. Aan de andere kant hoop ik ook dat jij er wat aan hebt want dat was toch wel de doelstelling van mijn reply.

Wat onze standpunten ten opzichte van Dianabol betreft is het wel duidelijk dat we er totaal verschillend over denken.

Ik vind het alleen jammer dat je in hoofdzaak jezelf aangevallen voelt terwijl ik puur op de inhoud van de gegeven info afging – en die klopte niet vandaar mijn enigszins in jouw ogen geprikkelde replies waarin jij je aangevallen voelt.
Zand erover - want :D ookal ben ik gigantisch groot :D ik ben absoluut de kwaadste niet ;)

Voor mij is de kous hiermee af en heb ik mijn standpunt kenbaar gemaakt.

Nog even voor seeker als topic starter :

seeker…. Ben begonnen met dboll, maar aangezien je nooit helemaal zeker bent of het echt is en niet die methyltest rotzooi. dus als het nep blijkt te zijn wil ik zo snel mogelijk stoppen, want ik wil die rotzooi niet in mijn lijf.

Aangezien dit mijn eerste x dboll is en ik geen ervaring met beide heb wil ik graag weten hoe ik ze moet onderscheiden...... Ik weet dat je ongeveer na 4 tot 6 dagen echt wat moet gaan voelen (vooral kracht en wat massa), maar methyltest zorgt ook voor kracht, dus hoe weet ik van welke het komt....

weet iemand ook nog een goede manier om dboll te testen(zelf)?

alvast bedankt ….

Bij de echte dianabol merk je idd na een dag of 4 tot 6 al toename van pomp en het ‘lekkere ik wil de hele dag trainen gevoel’.

Wat betreft kracht zijn er total verschillende uitwerkingen, zelf merk ik daar zga niets van.

Mocht jij dus na een week NIETS merken van deze ‘bijwerkingen’ :D dan ben ik ervan overtuigd dat je FAKE dianabol hebt.

Just my 2cc.

Groet Smalluser :thumb:

"Zand erover - want ookal ben ik gigantisch groot ik ben absoluut de kwaadste niet"

Dus de extra bewaking kan bij mijn deur weg? :D :D :D
Zal ik die hitman even bij je uit de straat halen! :D

DBC01 zei:
Zal ik die hitman even bij je uit de straat halen! :D

goed idee, kreeg het al koud met deze nattigheid enzo.
Ik krijg mn knaken toch wel he!

over die dboll.. dus die zgn 'high' -als ik het zo mag noemen. Is dus nog wel degelijk een bijwerking die tot de mogelijkheden behoort?

Terug
Naar boven