Fitness Seller

Hoe moet ik mijn eigen kuur zetten???

khalilo

Novice
Waardering
0
hoi ik ben van plan om mijn eigen kuur te plaatsen. Dit is mijn eerste kuur en ik heb nog nooit een kuur geplaatst. Moet ik die spuit in mijn kont zetten of mag da ook ergens anders want ik denk dat het wel moeilijk is om u eigen een spuit te zetten in u kont. En welke soort naalden moet ik gebruiken???
Alvast bedankt voor al het advies!!

je kunt ook in je bovenarm injecteren (deltoid) of in je been, ikzelf heb 0,8 x 40 mm naalden.

• Topic Starter Topic Starter
Maar is het dan niet gevaarlijk...Je kan toch een ader of zo raken of maakt da niet uit???

www.spotinjections.com
Ik zeg maar niets over dat je maar eens wat meer moet gaan leren voordat je een spuit zet, want dan wordt ik meteen weer aangevallen door alle moraalridders van dit forum.

gewoon voor spiegel gaan staan en in u bil rammen winstrol enz.. zou ik in schouder zetten

is er geen forum voor humor?

• Topic Starter Topic Starter
waar moet ik nu wat zetten...Ben van plan om ze gewoon allebei in mijn benen te doen.Is dit een goed idee

skydirk zei:
is er geen forum voor humor?

Begint idd op te vallen ja.

Ik vind dat de moderators hier ff wat sneller tegen mogen optreden, want de kwaliteit van dit sub forum gaat op deze manier bruut achteruit.

Ik ben een n00b op het gebied van steroiden. Maar idd wat MrJ zegt, een deskundige hoef je niet te zijn om vast te stellen of mensen voldoende research doen gebaseerd op hun vragen.

MrJ zei:
Begint idd op te vallen ja.

Ik vind dat de moderators hier ff wat sneller tegen mogen optreden, want de kwaliteit van dit sub forum gaat op deze manier bruut achteruit.
idd word ook best ziek van dit gezever!!!

Maar goed weer ff heel duidelijk

1.jij zegt in een ander topic dat je dokter spuit
2.kan je dus ook aan hem vragen hoe en wat
3.zou het zelf in mijn schouders doen daar kan je goed bij
4.stop met die rare vragen je hebt een goed antwoord gehad en als je het dan nog niet snapt stop dan maar met kuren het zijn geen wonder middeltje's!!!

Laatst bewerkt:
ScHrOeFjE zei:
idd word ook best ziek van dit gezever!!!

Maar goed weer ff heel duidelijk

1.jij zegt in een ander topic dat je dokter spuit
2.kan je dus ook aan hem vragen hoe en wat
3.zou het zelf in mijn schouders doen daar kan je goed bij
4.stop met die rare vragen je hebt een goed antwoord gehad en als je het dan nog niet snapt stop dan maar met kuren het zijn geen wonder mioddeltje's!!!

Give that man a cigar! :toilet:

Terug
Naar boven