AndroidHealthClinic

Hoe moet je eigenlijk je kuren cyclen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemde wending. Je kwam hier voor advies, maar inmiddels zit je iedereen de les te lezen. Als iedereen je hier in grote lijnen hetzelfde adviseert, zou het dan misschien zo kunnen zijn, dat er kern van waarheid in zit?
°1± ik zit hier niemand de les te lezen ik ben duidelij beter geinformeerd dan jullie en uit de goedheid doe ik de moeite om een jullie iets minder dom te maken. wordt elke situatie waar mensen niet meteen op dezelfde lijn zitten gedomineerd door een iemand die de les leest. ik heb al meermaals zeg en aantoon dat het onmogelijk is om meer te sporten en en jullie ook duidelijk gemaak dat ik een hele reeks aan medicatie neem die mijn metabolisme vertraagdd waardoor ik geen gewicht verlies en en enorme moeit moet doen om niet meer bij te komen en dan zeg jij dat een bende debielen die niet eens de moeite nemen om te lezen wat ik schrijf en enkel maar met clichees gooien waarvan ze weten dat ze niet toepasbaar zijn waarvan jij dan uiteindelijk van zegt dat ze een kern van waarheidi bevatten dan maak ik me erg zorgen om je intelligentie en capaciteiten en hoop i °k dat je geen kinderen maakt want er zijn al genoeg acherlijke menen op de wereld.
 
Als je 54 kg weegt hij 1,62 m lengte blijft er weinig over als je 50 kg af moet vallen :o
Je stats zeggen dit. Tenminste.

Misschien kan t helpen dat we eerst eens meekijken met je voeding en training.
Er zijn veel mensen die het idee hebben goed te eten en trainen. Maar kleine fouten zijn snel gemaakt in berekeningen.
Geef ze de kost dat bijvoorbeeld gekookte en ongekookte rijst verkeerd wordt berekend.

Je hebt maar 1 lijf. Wees er zuinig op. Als je te snel te ver gaat kan je wel eens spijt gaan krijgen. Zeker als t niet terug te draaien is....

Denk er eens over na. Hulp vragen kan altijd.
Goede tip man maar ik heb echt wel ervairing met mijn lijf opbouwen doormiddel van de juiste voeding te eten en routines uit te voeren en ik heb ook al vele malen veel gewicht terug verloren nadat ik het door ziekte of behandeling was bijgekomen
 
Leest echt niet lekker zonder leestekens. Let daar een beetje op ajb
 
Denk dat dit gewoon een 13 jarige trol is die grappig wilt doen... 1800 kcal + cardio en bf wss hoger dan 50% en nog steeds niet afvallen?
 
man ikheb jaren serieus aan mijn lichaam gewerkt. met enorm succes dat heb ik al meerdere keren duidelijk gemaakt blijkbaar ben je niet eens in staat om te lezen.
Wat mijn kennis betreft ten aanzien van anabolica en consoorten die is aanzienllijk. Ik ben niet gisteren wakker geworden en beginnen denen hej steroids dat lijkt me leuk.*
Doe een beetje moeite en vergelij alle enhancende producten aan 99 procent is geen gevaar aan verbonden en worden dagelijks gebruikt in de reguliere geneeskunde. Jij denkt gewoon dat steroids extreem gevaarlijk zijn omdat je alleen de hele extreme kent die zowel giga resultaten veroorzaken maar waar logisch ook veel risico´s aan ziitten

Je geeft aan dat je voldoende kennis hebt en ook al ver genoeg bent in je carriere van krachtsport om een kuur te doen, dan ga ik je nu een paar vragen stellen die je zou stellen aan iemand die inderdaad die kennis en ervaring heeft.


Waarom ben jij nu op een punt aangekomen waarbij je vind dat het gebruik van AAS nodig/gewenst is?
Hoeveel KG droge spiermassa ben je aangekomen?
Wat is je SBD?
Wat is je huidige percentage bodyfat?
Hoe ziet je voeding er uit en wat zijn je macro's?
Wat zijn je doelen van je eerste kuur?


Wat mijn kennis betreft ten aanzien van anabolica en consoorten die is aanzienllijk.

Ook dit wil ik wel testen om te zien of je echt klaar bent voor een kuur.

Als je de volgende vragen kunt beantwoorden ZONDER GOOGLE, dan praten we verder.

1: Wat is het verschil tussen Test-P, Test-C en Test-E?
2: Wat is HCG en waarom zou je dit gebruiken tijdens een kuur?
3: Waarom kunnen de teelballen bij gebruik van AAS gaan krimpen?
4: Wat is een geschikte dosis en looptijd voor een beginnerskuur met Trenbolone Acetate?
5: Wat is het verschil tussen SARM en AAS?
6: Welke van deze vragen is een strikvraag en waarom?
 
Misschien moet je hier maar eens met je begeleiders over praten. Tering.
 
Misschien moet je hier maar eens met je begeleiders over praten. Tering.
Maak je geen illusies, deze schrijft zijn eigen behandelplan. Hij begeleid de begeleiding.

Misschien dat hij samen met z n arts kan kijken of hij een obesitas medicijn kan krijgen.

Maar ik mis het ' hele bodybuilderzijngebeuren' in dit topic, ... toch ?
 
ik ga reeds een jaar elke dag sporten waar ik anderhalf cardio doe waarvan 80 procent van de tijd ik aan mijn maximale hartslag zit en dan doe ik nog een beetje gewichtjes en ik ben nog geen gram afgevallen en er moet zeker 50 kg af
ik snoep niet, drink geeen alcohol eet minder dan 1800 kcal per dag en ik ga zo veel en zo hard sporten als ik gezondheids wijs aankan.
Hoe verklaar je dit dit dan? Op grond van wat je beweert over je hoeveelheid training zit je onderhoud dichter bij 4000 dan bij 3000 KCal:

1683181054462.png
 
Goede troll.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven