XXL Nutrition

Hoe nu verder?

Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
65kg
Hallo !

Ik plaats het hier maar misschien kunnen jullie mij tips geven,
Ik doe 5-6 dagen in de week krachttraining en ben al een poos bezig om te cutten
Alleen zonder succes.. Ik zie geen verandering en heel weinig resultaat de Tanita weegschaal geeft
Aan dat ik vet verlies maar spiermassa aankom dit is natuurlijk heel mooi maar ik zou wel wat van mijn gewicht af willen, Ik ben altijd 5 kilo lichter geweest en dit is dus ook weer mijn doelstelling voor deze zomer. Voeding zit goed daar ben ik altijd heel strikt in (Rug en benen dag 1700 cal) (Borst en armen dag 1500 cal) en daar hou ik me ook aan behalve op zaterdag dan heb ik cheatday dan eet ik niet veel maar wel ongezond dit wilde ik veranderen naar misschien 1 x in de week? Cardio probeer ik op mijn trainingsdagen te doen 1 half uur hardlopen of crosstrainer , Heeft er iemand tips of opmerkingen want ik kom hier niet uit..

Groetjes!

2 dingen...: 1. fl**ker die tanita uit het raam of gebruik hem alleen voor gewicht 2. Niet dalen in gewicht is kcal overschot, dus dalen in kcal tot je wel verder daalt. Tel je je cheat ook mee? Met een epic cheat kun je namelijk als je maar klein overschot hebt rest van de tijd dit zo teniet doen.

2 dingen...: 1. fl**ker die tanita uit het raam of gebruik hem alleen voor gewicht 2. Niet dalen in gewicht is kcal overschot, dus dalen in kcal tot je wel verder daalt. Tel je je cheat ook mee? Met een epic cheat kun je namelijk als je maar klein overschot hebt rest van de tijd dit zo teniet doen.

Dit.

Hang je al lang vast? Ik heb ook al eens voorgehad dat ik 2 weken bleef hangen en dan zonder verandering in dieet en training toch terug ben beginnen zakken in BW.

En anders eet je nog te veel.

Dit.

Hang je al lang vast? Ik heb ook al eens voorgehad dat ik 2 weken bleef hangen en dan zonder verandering in dieet en training toch terug ben beginnen zakken in BW.

Of verschil in zoutinname wil ook wel eens het doen lijken alsof je vast hangt. Uiteindelijk is de spiegel+gewicht(mits gemeten onder zelfde omstandigheden) je beste indicator.

Of verschil in zoutinname wil ook wel eens het doen lijken alsof je vast hangt. Uiteindelijk is de spiegel+gewicht(mits gemeten onder zelfde omstandigheden) je beste indicator.

Dat kan ook. Maar ik had niks veranderd in mn dieet. Alles was identiek hetzelfde en alles afgewogen tot op 2 gram.Was wel toen ik redelijk laag in BF zat.

Dat kan ook. Maar ik had niks veranderd in mn dieet. Alles was identiek hetzelfde en alles afgewogen tot op 2 gram.Was wel toen ik redelijk laag in BF zat.
Oh ja herkenbaar, laag bf en ineens stagneert het vetverlies... Geen rede tot paniek en vaak pikt het zich daarna wel weer op.

• Topic Starter Topic Starter
Hahah zal ik doen! Ik dacht toch echt dat mn cal innamen goed waren, verkeerd dus ik ga zakken tot ik idd wat merk kwa gewicht!

Dit.

Nee dit is al een paar maanden zo , bedankt ga ik doen

Hahah zal ik doen! Ik dacht toch echt dat mn cal innamen goed waren, verkeerd dus ik ga zakken tot ik idd wat merk kwa gewicht!

Nee dit is al een paar maanden zo , bedankt ga ik doen

En alles maar dan ook alles tellen wat je opeet. Zou wel niet teveel in kcals zakken in 1 keer. Soms kan een klein beetje al genoeg zijn.

Terug
Naar boven