XXL Nutrition

hoe onbijten jullie

Havermout + Whey :D

Ik eet elke ochtend een grote bak havermout (met melk,zoetstof en kaneel)
heerlijk! Vind ik echt elke ochtend weer lekker en heb er altijd trek in. Daarna naar de sportschool en als ik weer thuis ben een shake.

Indonesische rijsttafel! Heerlijk.

blender-shakie v 2 scheppen whey poeder,goeie teug brinta,banaan en volle melk, 2 a 3 pannekoeken met choco, 2 multivitamines met glas water
ideaal krachtvoer voor een training anderhalf uur later:cool:

grijs brood = bruin brood in belgië ;)

4 scoops weightgainer,
liter melk
koffie
banaantje
krentenbollen
brood 4 snede grijs brood :roflol:
pff en op het station nogmaals 0.33 melk (is 10min nam e ontbijt)

Shake met 50 g whey , 100 g havermout , 250 g kwark , 500 ml melk , 250 ml water en 2 lepels chocopasta .

Als je brinta/havermout door je shake mikt. krijg je dan niet zo'n paperige massa dat je t niet meer kan drinken??

Makkelijk tot een uur of 13:00 (en dat is wanneer ik niet gegeten heb vanaf 21:00 de vorige avond) Langer zal ook wel lukken, maar je moet ook weer niet overdrijven.

Sterker nog zelfs zonder tabletjes red ik het wel.

Makkelijk tot een uur of 13:00 (en dat is wanneer ik niet gegeten heb vanaf 21:00 de vorige avond) Langer zal ook wel lukken, maar je moet ook weer niet overdrijven.

slaap je dus elke dag uit tot 13:00, of haat je je zelf ?

Maar je bent toch zo into voeding? Geloof je zelf dan niet in het verhaal dat ontbijten MOET?

ombijten :roflol: te erg

Als je opstaat meteen een paar glazen koud water drinken schijnt je eetlust op te wekken.

Mijn ontbijt:

2 stuks fruit
50 gram havermout
40 gram whey of soya protein
250 ml melk
1 boterham met pindakaas
multivit
Koffie :D

Dit is goed voor ongeveer 700 kcal, 88 gr kh, 53 eiwit en 16 gr vet

Ik ontbijt met 4 boterhammen, meestal 2 kipfilet en 2 pindakaas, dan een Whey shake, een kommetje brinta met melk en een appeltje;)

Lijkt veel maar als ik dat niet doe heb ik na 1 uur weer onwijs veel honger.

Bij mij is mijn ontbijt standaard een shake van Performance chococinno whey met nutrix en water.

Terug
Naar boven