Fitness Seller

Hoe schadelijk is 250 mg test/week?

Waardering
0
Ik gebruik 250mg test/week, deze zet ik in mijn bil. Hoe lang kan je met zo kuur doorgaan (aantal weken) Ik zit zelf te denken aan 30 weken.

Hoor graag jullie input,

Thanks

waarom zou je 30 weken lang alleen een minimale dosis test zetten?
wat is je gedachte hierachter?

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik deze minimale hoeveelheid om de zware trainingen te ondersteunen, beter hertsel en opbouw van de spieren. Ik hoef ook niet extreem veel spieren te krijgen. Mijn bevindingen zijn positief met deze hoeveelheid, zijn er tevens anabolen in de markt die het vetpercentage helpt te verminderen (zit nu op 9% en wil naar 5%).

ja, die zijn er, maar zou eerst maar s wat gaan lezen als je van plan bent 30 weken on te zijn en ondertussen vraagt naar as wat helpt in verminderen van je vetpercentage. het doeleinde wat jij noemt kun je makkelijk halen met 10 weken test ipv 30. Niet lullig bedoeld, maar verdiep je er eerst s verder in voor je zomaar wat gaat doen.

Ik gebruik deze minimale hoeveelheid om de zware trainingen te ondersteunen, beter hertsel en opbouw van de spieren. Ik hoef ook niet extreem veel spieren te krijgen. Mijn bevindingen zijn positief met deze hoeveelheid, zijn er tevens anabolen in de markt die het vetpercentage helpt te verminderen (zit nu op 9% en wil naar 5%).

Hoeveel weken heb je al achter de rug?

30 weken lang een aanslag op je lichaam is niet goed kerel

doe gewoon 12 weke @500 mg is veel beter

Twee keer fout: te lage dosis (het verschil met eigen test level is te klein om hiervoor je gezondheid op het spel te zetten). Deze dosis gebruikt men bij TRT en heeft dus weinig met BB te maken. Tweede fout is de duur, die veel te lang is. Zelfs bij deze lage dosis zal na zo'n lange periode je eigen productie compleet stilvallen en heel moeilijk herstellen, juist omdat er zo lang geen stimulatie meer is vanuit het lichaam. Ik voorspel dat je na 30 weken je libido niet veel meer waard zal zijn en je zelfs depressief kan worden wanneer je stopt.

Ik begrijp echt niet waarom je deze methode zou willen doen, er zit geen logica in, tenzij je echt zelf niet meer produceert of geen interesse hebt om ooit zelf nog test te produceren.

• Topic Starter Topic Starter
Twee keer fout: te lage dosis (het verschil met eigen test level is te klein om hiervoor je gezondheid op het spel te zetten). Deze dosis gebruikt men bij TRT en heeft dus weinig met BB te maken. Tweede fout is de duur, die veel te lang is. Zelfs bij deze lage dosis zal na zo'n lange periode je eigen productie compleet stilvallen en heel moeilijk herstellen, juist omdat er zo lang geen stimulatie meer is vanuit het lichaam. Ik voorspel dat je na 30 weken je libido niet veel meer waard zal zijn en je zelfs depressief kan worden wanneer je stopt.

Ik begrijp echt niet waarom je deze methode zou willen doen, er zit geen logica in, tenzij je echt zelf niet meer produceert of geen interesse hebt om ooit zelf nog test te produceren.

Wat zou jij adviseren?

gebruik je hersens nou eens een keer man.

ben je al bezig dan en zo ja, hoelang?

Ik heb in de MD gelezen dat 250mg Test per week mannen boven de 30 zou behoeden voor een buikje te krijgen,
en dat ze idd beter zouden herstellen zonder echt super buffed te worden.

Mss dat ts vanuit dat standpunt wilt kuren gezien hij ook 33 is?

Ik heb in de MD gelezen dat 250mg Test per week mannen boven de 30 zou behoeden voor een buikje te krijgen,
en dat ze idd beter zouden herstellen zonder echt super buffed te worden.

Mss dat ts vanuit dat standpunt wilt kuren gezien hij ook 33 is?

ja, maar dat is dan waarschijnlijk niet voor 30 weken maar op permanente basis, en daar zitten nogal wat haken en ogen aan. Na 30 weken test op zijn leeftijd zou ie t er wel aardig moeilijk mee kunnen krijgen.

Als TS vermoed dat hij een lage test level heeft kan hij het best even een bloedonderzoek laten doen, 250mg ew is voor HRT te hoog, 125 ew is een gebruikelijke dosis.
Maar volgens mij kan TS beter zich gaan inlezen, want het is zonde om 30weken je axis plat te leggen zonder veel toegevoegde waarde, als je zo een keuze maakt moet je toch echt verder gaan lezen, want er is veel meer uit 30 weken te halen.

Stop de kuur liever, neem een nakuur, lees wat rond en begin goed.

Misschien een beetje offtopic maar waarom word er altijd 500mg aangeprezen. Heeft het niet allemaal wat te maken met het lichaams gewicht. Bijv iemand van 1.90 die 100kg of iemand van 1.60 die 70 weegt. Kan er helemaal naast zitten hoor.

Misschien een beetje offtopic maar waarom word er altijd 500mg aangeprezen. Heeft het niet allemaal wat te maken met het lichaams gewicht. Bijv iemand van 1.90 die 100kg of iemand van 1.60 die 70 weegt. Kan er helemaal naast zitten hoor.

omdat als beginnerskuur 500 een mooie hoeveelheid is, of evt 250 icm bv deca. Hoewel je op 250 mg voor je eerste kuur waarschijnlijk ook nog wel wat kunt gainen, maar je hebt maar 1 eerste kuur, daar reageer je t hardst op, dus zou ook niet té laag gaan.

Beetje off topic idd, maar goeie vraag:D

Ga ervan uit dat een beetje kerel 70mg ew produceert.
Nu is het zo dat van 250mg test die je dan zou injecteren misschien 170 overblijft?
Correct me if im wrong, ik heb wat berekeningen hier voorbij zien komen.

Dus al met al krijg je dus ''slechts'' 100mg test ew extra binnen wat er niet voor gaat zorgen dat je vreselijk gaat groeien.

Dat is mijn voornaamste reden om 500mg te adviseren.

omdat als beginnerskuur 500 een mooie hoeveelheid is, of evt 250 icm bv deca. Hoewel je op 250 mg voor je eerste kuur waarschijnlijk ook nog wel wat kunt gainen, maar je hebt maar 1 eerste kuur, daar reageer je t hardst op, dus zou ook niet té laag gaan.

Wil niet zeiken hoor en het is ook zeker niet bedoeld om te b**chen maar omdat het een mooie hoeveelheid is, is niet echt een goed onderbouwd antwoord. Waarom nou juist die 500 waarom niet 300 of 400. Ik kan me voorstellen dat iemand met 250 wil beginnen om te zien hoe hij reageerd.

Beetje off topic idd, maar goeie vraag:D

Ga ervan uit dat een beetje kerel 70mg ew produceert.
Nu is het zo dat van 250mg test die je dan zou injecteren misschien 170 overblijft?
Correct me if im wrong, ik heb wat berekeningen hier voorbij zien komen.

Dus al met al krijg je dus ''slechts'' 100mg test ew extra binnen wat er niet voor gaat zorgen dat je vreselijk gaat groeien.

Dat is mijn voornaamste reden om 500mg te adviseren.

Kijk hier zat ik op te wachten. Dank u. Het heeft dus niets met lichaamgewicht te maken. Iedereen maakt gewoon een x hoeveelheid test aan. Hoeveel test heb je minimaal nodig om redelijk te kunnen groeien..?

Terug
Naar boven