AndroidHealthClinic

Hoe schadelijk is 250 mg test/week?

Kijk hier zat ik op te wachten. Dank u. Het heeft dus niets met lichaamgewicht te maken. Iedereen maakt gewoon een x hoeveelheid test aan. Hoeveel test heb je minimaal nodig om redelijk te kunnen groeien..?

Ik denk niet dat het iets met gewicht te maken heeft.
En die aanmaak van endogeen testosteron is een gemiddelde he.

Ik denk niet dat het iets met gewicht te maken heeft.
En die aanmaak van endogeen testosteron is een gemiddelde he.

Daar was ik al vanuit gegaan. Stel je zou willen starten met een test only cycel hoeveel test heb je nodig om te groeien. Uitgaande van de minimale waarde.

400 a 500mg zou voldoende moeten zijn.

Waarom zou het lichaamsgewicht veel belang hebben? Tenslotte gaat het om het aantal receptors dat je hebt. Dat aantal hoeft niet te maken hebben me je lichaamsgewicht. Er zal wel een beetje meer gebruikt kunnen worden bij een hoger lichaamsgewicht, omdat er meer massa is, maar dit is niet dé bepalende factor voor de dosis. De dosis bepaal je eigenlijk dus aan de hand van hoe gevoelig je bent voor de AAS, en die gevoeligheid hangt dus afvan het aantal androgene receptors dat je hebt, of je spieren grotendeels type IIb zijn etc. 500mg is een gemiddelde dosis voor een beginnerskuur, dat kan 250mg test+250mg van iets anders zijn of gewoon 500 mg van één AAS. Beste is om je eerste kuur niet te stacken en gewoon ff te kijken hoe je reageert. Veel mensen weten niet dat profs soms minder as nemen dan amateurs, gewoon omdat die amateurs minder goed reageren op dezelfde dosis.

Waarom zou het lichaamsgewicht veel belang hebben? Tenslotte gaat het om het aantal receptors dat je hebt. Dat aantal hoeft niet te maken hebben me je lichaamsgewicht. Er zal wel een beetje meer gebruikt kunnen worden bij een hoger lichaamsgewicht, omdat er meer massa is, maar dit is niet dé bepalende factor voor de dosis. De dosis bepaal je eigenlijk dus aan de hand van hoe gevoelig je bent voor de AAS, en die gevoeligheid hangt dus afvan het aantal androgene receptors dat je hebt, of je spieren grotendeels type IIb zijn etc. 500mg is een gemiddelde dosis voor een beginnerskuur, dat kan 250mg test+250mg van iets anders zijn of gewoon 500 mg van één AAS. Beste is om je eerste kuur niet te stacken en gewoon ff te kijken hoe je reageert. Veel mensen weten niet dat profs soms minder as nemen dan amateurs, gewoon omdat die amateurs minder goed reageren op dezelfde dosis.

zo had ik het nog niet bekeken. Ik ging af op het feit dat doktoren vaak medicijnen toedienen/voorschrijven en de dosis daarvan vaak afhankelijk is van het lichaamsgewicht.

zo had ik het nog niet bekeken. Ik ging af op het feit dat doktoren vaak medicijnen toedienen/voorschrijven en de dosis daarvan vaak afhankelijk is van het lichaamsgewicht.

meestal schrijven dokters voor aan de hand van de sterkte van de aandoening, niet het lichaamsgewicht.

Bij de meeste medicijnen speelt dit juist geen rol. Het komt zelden voor dat lichaamsgewicht de dosis voor een medicijn bepaald.

zou het 6 tot 10 weken doen..niet korter en niet langer . en 250 test only zal niet gek veel doen maar als eerste x is het misschien wel goed om zo te bginnen.

Misschien een beetje offtopic maar waarom word er altijd 500mg aangeprezen. Heeft het niet allemaal wat te maken met het lichaams gewicht. Bijv iemand van 1.90 die 100kg of iemand van 1.60 die 70 weegt. Kan er helemaal naast zitten hoor.

De hoeveelheid testosteron heeft niets te maken met je lichaamsgewicht.

Ik gebruik deze minimale hoeveelheid om de zware trainingen te ondersteunen, beter hertsel en opbouw van de spieren. Ik hoef ook niet extreem veel spieren te krijgen. Mijn bevindingen zijn positief met deze hoeveelheid, zijn er tevens anabolen in de markt die het vetpercentage helpt te verminderen (zit nu op 9% en wil naar 5%).

nog zo'n iemand die denkt dat je zo maar ff "extreme" spieren erop kan gooien :rolleyes: Wat denk je? Dat spiergroei recht evenredig staat met de dosis van wat je gebruikt ofzo?

als je 250mg om de twee weken zou zetten, zal je alleszins maar een klein libidodipje hebben en geen depressie. eigenlijk is dat libidodipje te verwaarlozen. je hebt dan enkel de voordelen van test en niet de gevaarlijke nadelen die er ontstaan door te hoge dosisen te nemen. eigenlijk kun je het vergelijken met iemand die dagelijks androgel gebruikt. ik heb het ooit gedaan gedurende 8 maanden en geen enkel probleem gehad achteraf. echt groeien ga je er niet van doen maar inderdaad voor herstel en hoge testwaarden te hebben is het ideaal. was de dosis die een HRT dokter mij voorgeschreven had. met 250mg om de week heb ik geen ervaring.

heb je na deze maanden ook enige vorm van nakuur genomen?

niks nakuur. gewoon gestopt om te zien wat het gaf en mijn leven ging gewoon verder. werken, sporten, enz... zonder deprimoment. maar van 250mg test om de twee weken voel je ook niet wat je voelt als je 500mg om de week zet. je gaat er niet van groeien en je ervaart ook niet die geilheid. je bent misschien wat beter in vorm. en dat is het.

ja, oke, maar het onderdrukt wel, en lang ook. Test op 500mg ben ik na 10 weken ook meer zo geil van als in het begin van de kuur, misschien dat dat ook meespeelt, dat dat op een gegeven moment gewoon minder wordt. Heb je hier ook hcg bij gezet dan?

Bij de meeste medicijnen speelt dit juist geen rol. Het komt zelden voor dat lichaamsgewicht de dosis voor een medicijn bepaald.

Alleen moet het testosterone rijke bloed wel naar die receptors in de hersenen en hypofyse getransporteerd worden. Iemand met een grote lichaamsomvang (en dus meer bloed) heeft dus een minder potente concentratie bij een een dezelfde dosis dan iemand met een kleine lichaamsomvang (minder bloed). Met als gevolg dat bij een een dezelfde dosis bij een persoon met grote omvang het bloed wat de testo bevat in minder sterke concentratie de receptoren bereikt.

• Topic Starter Topic Starter
Heren, het is leuk om de lijst van reacties door te nemen en te zien dat je per individu een antwoord krijgt uit zijn beleving van test. Wat is een goede nakuur? hoe lang en hoeveelheid?
En wat als ik 250mg ga zetten om de week?

Alvast bedankt voor de mensen die gepast reageren i.pv. af-reageren!!

Heren, het is leuk om de lijst van reacties door te nemen en te zien dat je per individu een antwoord krijgt uit zijn beleving van test. Wat is een goede nakuur? hoe lang en hoeveelheid?
En wat als ik 250mg ga zetten om de week?

Alvast bedankt voor de mensen die gepast reageren i.pv. af-reageren!!

Als je het aan mij vraagd zou ik een aggressieve nakuur starten hierna, denk aan

1-5 Nolva 20mgED
1-4 Aromasin/Arimidex
1-3 HCG 500iu ED

Het is bekend dat hoe langer je je axis onderdrukt hoe zwaarder je lichaam het heeft met herstellen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het plan niet OK vind, laat je niet misleiden door de lage dosis, Alle exogene test zal je eigen productie plat leggen. Je zult er meer uit halen als je grote veranderingen maakt in je dosering en een compound toevoegd.
Als jij tevreden bent met je bevindingen tot nu toe en je wilt er echt mee doorgaan dan wens ik je veel succes.

Alleen moet het testosteron rijke bloed wel naar die receptors in de hersenen en hypofyse getransporteerd worden. Iemand met een grote lichaamsomvang (en dus meer bloed) heeft dus een minder potente concentratie bij een een dezelfde dosis dan iemand met een kleine lichaamsomvang (minder bloed). Met als gevolg dat bij een een dezelfde dosis bij een persoon met grote omvang het bloed wat de testo bevat in minder sterke concentratie de receptoren bereikt.
Ik heb hier nooit wat over gelezen in mijn studieboeken endocrinologie, het lijkt me niet plausibel. Zolang elke molecule in het bloed kan binden aan een receptor (vroeg of laat) zou de bloedmassa geen verschil moeten maken. Ik denk wel dat meer ervaren kuurders gewoon ook meer androgene receptors gaan aanmaken, en daardoor iets meer voordeel halen uit hogere dosissen.

Welke boeken heb je daar overigens voor gebruikt en voor wat voor studie? Als opleiding of zelfstudie?

Terug
Naar boven