XXL Nutrition

Hoe snel gaan jullie naar de dokter?

Wanneer er etterende kloppende bewegende meerkleurige schimmelende korsten en bulten op mijn geslachtsdeel zitten. Anders niet.

(dus ik ga ongeveer 1x in de week :))

niet snel, maar better safe then sorry :)

zelden, ben nu denk ik iets van 5 jaar niet meer bij de dokter geweest, kan nog wel wat langer zijn ook.

Nee, amper, alleen als ik echt het gevoel heb dat het iets dat niet vanzelf over gaat, meestal wacht ik dan ook 1-2 dagen, neemt het dan nog niet af of heb ik het gevoel dat het echt fout is boek ik naar die dokter! Mijn gevoel is tot nu toe wel altijd goed geweest

Als het echt niet anders kan!

Ligt er een beetje aan...op de fiets haal ik de 30 km wel, lopend meestal iets rustiger.

Goed topic trouwens :thumb:

Superzelden, dit jaar voor het eerst in 10-15 jaar denk ik. Onhoudbare pijn, ik dacht aan een niercrisis, bleek later iets met m'n darmen te maken te hebben. Is gelukkig na een paar daagjes overgegaan.

Ik ga pas naar de dokter als ze me moeten brengen...

Ik vertrouw die lui voor geen meter.

haahaha
bewijst maar weer hoe makkelijk ik jullie hier bezig kan houden :D

Beetje kip of het ei verhaal hè? Als wij hier niet waren, had je ook niets om bezig te houden. Dus houden wij jou nu bezig of is het andersom...........................

Typisch gevalletje van reciproke interdependentie :D

Zelden. Met google kan ik net zoveel als die hufters die toch alleen maar zeggen: "goed rust houden".

Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met dokters gehad. Alleen maar klote adviezen. Zo was mijn arm eens gebroken tijdens het skaten, maar de dokter vond dat mijn arm niet gebroken was, maar zwaar gekneusd. Foto's waren ook niet nodig volgens hem. Nu voel ik sindsdien een stuk verdikt bot op mijn ellepijp zitten. Niet dat het zo'n ramp is, maar die gore kl***zak met zijn diploma's en jarenlange ervaring zat er wel mooi naast.

• Topic Starter Topic Starter
jullie houden mij bezig jullie bezig te houden.. enerzijds worden de mensen in dit topic bezig gehouden door mij.. anderzijds wordt ik bezig gehouden in andere topics.. zo helpen we elkaar.. dit forum is een lichtbaken in de nederlandse samenleving

• Topic Starter Topic Starter
lief ventje jij
wat is dat eigenlijk op je avatar

Kunst met een grote K. :kiss:

hm niet zo snel maar ik had dus eens iets aan mn ballen wat niet goed voelde, lang getwijfeld, toch maar gegaan, hij wist het ook niet, echo gemaakt, was gelukkig allemaal goed (een aanvoerende ader was wat vergroot - maar dat was niets ernstigs)

Maar een jongen waar ik op de lagere school bij in de klas heb gezeten heeft dus wel teelbalkanker gehad.
Je begrijpt als je daar dan iets raars voelt dan wil je dus echt wel zekerheid hebben. Dus a.u.b geen domme grappen, het was een hele lekker onderzoek trouwens van die vrouw :p

hm niet zo snel maar ik had dus eens iets aan mn ballen wat niet goed voelde, lang getwijfeld, toch maar gegaan, hij wist het ook niet, echo gemaakt, was gelukkig allemaal goed (een aanvoerende ader was wat vergroot - maar dat was niets ernstigs)

Maar een jongen waar ik op de lagere school bij in de klas heb gezeten heeft dus wel teelbalkanker gehad.
Je begrijpt als je daar dan iets raars voelt dan wil je dus echt wel zekerheid hebben. Dus a.u.b geen domme grappen, het was een hele lekker onderzoek trouwens van die vrouw :p

Over transcoïtusuelen zie je mij geen grappen maken :D

|----------------O-------------|

zo snel

Terug
Naar boven