Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan m'n vorige dokters-bezoek niet eens herinneren.![]()

Zelden. Met google kan ik net zoveel als die hufters die toch alleen maar zeggen: "goed rust houden".
Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met dokters gehad. Alleen maar klote adviezen. Zo was mijn arm eens gebroken tijdens het skaten, maar de dokter vond dat mijn arm niet gebroken was, maar zwaar gekneusd. Foto's waren ook niet nodig volgens hem. Nu voel ik sindsdien een stuk verdikt bot op mijn ellepijp zitten. Niet dat het zo'n ramp is, maar die gore kl***zak met zijn diploma's en jarenlange ervaring zat er wel mooi naast.

Als een vrouw, die ik niet ken, aan mijn ballen zit weet ik 100% zeker dat ik er een stijve van krijg. En dat soort onderzoeken worden toch altijd door de zelfde coïtusxe uitgevoerd?hm niet zo snel maar ik had dus eens iets aan mn ballen wat niet goed voelde, lang getwijfeld, toch maar gegaan, hij wist het ook niet, echo gemaakt, was gelukkig allemaal goed (een aanvoerende ader was wat vergroot - maar dat was niets ernstigs)
Maar een jongen waar ik op de lagere school bij in de klas heb gezeten heeft dus wel teelbalkanker gehad.
Je begrijpt als je daar dan iets raars voelt dan wil je dus echt wel zekerheid hebben. Dus a.u.b geen domme grappen, het was een hele lekker onderzoek trouwens van die vrouw![]()
Krijg netjes jaarlijks mijn no-claim terug, zegt genoeg![]()
Ja een dierenarts