XXL Nutrition

Hoe snel gaan jullie naar de dokter?

mijn vader is dokter

Met pijntjes/blessures ga ik nooit naar de dokter. Alleen met onstekingen (zoals een flinke keelonsteking) wil ik wel naar de dokter gaan.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben thuisdokter telt dat ook :D

Kan m'n vorige dokters-bezoek niet eens herinneren.:scratch:

ik ga alleen naar de sportdokter voor mijn wekelijkse test spuit :D

Als het redelijk ernstig voelt, word ik altijd meegesleept naar de dokter. Hoewel ik daar geen **** aan heb want bij mn blindedarm ontsteking werd er ook gezegd dat het kwam door het gaatje in mn middenrif dat ik al vanaf mn 7e ofzo heb (erg vreemd aangezien je middenrif een totaal andere plek is dan waar ik pijn had; in de buurt van mn blinde darm dus..) Uiteindelijk na 3 dagen bloedprikken, echo's en heleboel diagnoses zag een STAGIAIR op de echo een ontsteking waardoor ik accuut moest worden geopereerd.
Heb een bloedhekel aan ziekenhuizen en doktoren maar kom er jammer genoeg te vaak.

Krijg netjes jaarlijks mijn no-claim terug, zegt genoeg :)

ik speel voor eigen dokter en maak mijn medcijnen zelf :brew:

j/k

liefst zo weinig mogelijk...als ie weet dat je aan bodybuilding doet gaan ze toch al meteen zeiken over het gebruik van AAS en gooit ie elk kwaaltje daar op:D

Zelden. Met google kan ik net zoveel als die hufters die toch alleen maar zeggen: "goed rust houden".

Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met dokters gehad. Alleen maar klote adviezen. Zo was mijn arm eens gebroken tijdens het skaten, maar de dokter vond dat mijn arm niet gebroken was, maar zwaar gekneusd. Foto's waren ook niet nodig volgens hem. Nu voel ik sindsdien een stuk verdikt bot op mijn ellepijp zitten. Niet dat het zo'n ramp is, maar die gore kl***zak met zijn diploma's en jarenlange ervaring zat er wel mooi naast.

Skaten? n**ga please... :D

Maar ik herken het wel, ik had een boksbreuk en heb daar 3 weken mee rondgelopen, omdat hij vond dat het wel meeviel. Pas toen m'n pink krom begon te staan krabte hij zich achter de oren en mochten er foto's gemaakt worden. h**r.

Verder vermijd ik de dokter zoveel mogelijk. Als het niet vanzelf binnen een week over gaat, ga ik er natuurlijk wel heen, ik ben niet zo lomp dat ik nog liever dood neer val dan me over m'n trots heen zet.

Ik ga bij het minste of gerinste naar de dokter, maar meestal is het dan al te laat.

dagelijks, mijn vader is dokter

hm niet zo snel maar ik had dus eens iets aan mn ballen wat niet goed voelde, lang getwijfeld, toch maar gegaan, hij wist het ook niet, echo gemaakt, was gelukkig allemaal goed (een aanvoerende ader was wat vergroot - maar dat was niets ernstigs)

Maar een jongen waar ik op de lagere school bij in de klas heb gezeten heeft dus wel teelbalkanker gehad.
Je begrijpt als je daar dan iets raars voelt dan wil je dus echt wel zekerheid hebben. Dus a.u.b geen domme grappen, het was een hele lekker onderzoek trouwens van die vrouw :p
Als een vrouw, die ik niet ken, aan mijn ballen zit weet ik 100% zeker dat ik er een stijve van krijg. En dat soort onderzoeken worden toch altijd door de zelfde coïtusxe uitgevoerd?

niet snel moet het wel heel erg zijn als ik ga

Waneer ik weer Xenical nodig heb of Reductiel ect ect of andere leuke dingen

tis namelijk een vrouwelijke arts die natuurlijk mijn gewicht ff moet checken anders krijg ik NATUURLIJK geen MEDS mee....

Terug
Naar boven