MuscleMeat

hoe snel is jullie download in newleecher?

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik gebruik nu newleecher 2,3, maar wat mij opvalt, is dat ik niet hoger kom dan 127 kb download, ik zelf heb nu een 3,2 mb adsl verbinding, dan moet ik toch minimaal 320 kb kunnen halen, hoe is dat bij jullie.

Ik gebruik news server van planet, nova.planet.nl

misschien zit er een cap op de newsserver?
get a payserver ;)

yeh ;) 10 dagen trial even aanvragen op verschillende adressen ;) tweaknews.nl :) doe het ook :D elke keer 10 dagen gratis trial
snelheid tot max 10 MBit geloof ik

met hoeveel threads download je? Er kan een thread limit op zitten. Bij mij met xs4all is het 150kb per thread, en ik kan er maximaal 3 tegelijkertijd gebruiken. Heb dus totaal 450kb aan maximale download snelheid als ik ze alledrie gebruik.

Als ik sneller wil gaan (wat ik ook binnenkort wil met de verhoging van kpn ;) ) moet je inderdaad overstappen naar een pay server. Voor iets van EUR 7,50 per maand heb je er al 1 met onbeperkte download snelheid en limiet.

tot 450 hier

meestal rond de 350 ofzo

zal wel liggen aan je newsprovider

ik heb nu een payserver van eweka , zit nu constant tegen me max downloadsnelheid aan van 170 kb/s (wanadoo basic abbo) op mn werk download een collega met 750 kb/s met een eweka payserver (zwaarste xs4all abbo)

10 Mbit/s, heb 8 connecties naar Newshosting.com.

ik zit ook meestal rond de 320 - 350 kb/sec max. Heb een 3200 kb/sec lijntje van planet.

• Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
ik zit ook meestal rond de 320 - 350 kb/sec max. Heb een 3200 kb/sec lijntje van planet.

Huh, meen je dit nu???? waar kan het dan aan liggen dat ik maar max 130 kb heb, terwijl ik ook een 3200kb/sec heb, kan dit aan bepaalde instellingen liggen???

Haal je op www.speedtest.nl wel je max download?

Zo nee, dan kan het aan je lijntjes liggen inderdaad, standaard zet newsleecher 1 lijn open, als je een server toevoegt.
De meeste providers kunnen wel 4 lijntjes aan.

En anders kan je ff een proefabbootje nemen op tweaknews.nl
kijken of dat beter gaat?

Apenootje zei:
Haal je op www.speedtest.nl wel je max download?

Zo nee, dan kan het aan je lijntjes liggen inderdaad, standaard zet newsleecher 1 lijn open, als je een server toevoegt.
De meeste providers kunnen wel 4 lijntjes aan.

En anders kan je ff een proefabbootje nemen op tweaknews.nl
kijken of dat beter gaat?

Ja daar haal ik wel de maximum, raar hoor....

Rond de 750 kb/s / 6 mbit.

ccnp zei:
Huh, meen je dit nu???? waar kan het dan aan liggen dat ik maar max 130 kb heb, terwijl ik ook een 3200kb/sec heb, kan dit aan bepaalde instellingen liggen???

Ligt aan je instellingen denk ik, had ik eerst ook :) Je moet het aantal verbindingen met de server op 3 zetten, heb je nu waarschijnlijk op 1 staan. Anders moet je even naar het scherm gaan waar je nieuwsgroepen en servers staan, en dan op Edit Server drukken.

Bij mij zie ik dan dit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 connections naar de server dus. Als je dat goed hebt staan moet je echt sneller halen.

Als je de trial download van newsleecher dan kun je maximaal met 128 kb downloaden.

signs zei:
Als je de trial download van newsleecher dan kun je maximaal met 128 kb downloaden.

Misschien ligt het hier aan, ik heb wel een gehackte versie, misschien werkt die niet goed.

The Rock zei:
Ligt aan je instellingen denk ik, had ik eerst ook :) Je moet het aantal verbindingen met de server op 3 zetten, heb je nu waarschijnlijk op 1 staan. Anders moet je even naar het scherm gaan waar je nieuwsgroepen en servers staan, en dan op Edit Server drukken.

Bij mij zie ik dan dit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 connections naar de server dus. Als je dat goed hebt staan moet je echt sneller halen.

Bij mij stond hij op 2 connections, heb hem maar even op 3 gezet, ff testen

Ik heb hem net op 3 connections gezet, ik kom toch niet hoger als 128.9 kb, dus ik denk dat ik maar eens een andere versie heb liggen, wie heeft er nog ééntje liggen.

Pm mij maar even

ccnp zei:
Ik heb hem net op 3 connections gezet, ik kom toch niet hoger als 128.9 kb, dus ik denk dat ik maar eens een andere versie heb liggen, wie heeft er nog ééntje liggen.

Pm mij maar even
het is niet dat je news server op een maximale snelheid is gecapt?
dat wil zeggen dat hij niet sneller kan downloaden dan dat je provider ingesteld heeft.

ontopic.
maximaal rond de 550 kb/s gemiddeld rond de 450 a 500 kb/s

Terug
Naar boven