AndroidHealthClinic

Hoe snel werkt ROA?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee,

Hoe snel werkt ROA? Mijn acne begint een beetje uit de hand te lopen en wilde ROA gaan gebruiken. 25 euro voor 10 tabs van 20mg, hoeveel zou ik nodig hebben?

Wil liever niet langs de huisarts, gaat hij dalijk allemaal vragen stellen.
Hij heeft een geheimhoudingsplicht en bijt vast ook niet. Ik ga maandag wel even bellen met de huisarts om roa te vragen. Ik hoef ook in eerste instantie niet te vertellen dat ik weet waar de acne vandaan komt. Als hij erom vraagt dan vertel ik het gewoon. Z'n reactie boeit me eigenlijk niet zo veel.
Alleen heb ik geen idee of de huisarts meteen roa zal voorschrijven of eerst allerlei smeermiddeltjes die toch niet werken.

Alsof ie meteen zegt dat het door het kuren komt.
En al doet ie dat ontken je gewoon toch als je geen zin in een preek hebt.

Arts geeft niet zomaar roacuttane .

eerst krijg je zinc zalfjes en tips mee .

na een paar maanden smeren moest ik dan terugkomen om te kijken of het zou helpen , als het niet zou helpen dan kon hij me eventueel wel doorsturen naar een dermatoloog voor eventueel behandeling.

Kortom een hoop gezeik en geen resultaat.

Heb het dan ook gewoon gekocht .

die prijzen die ts noemt zijn wel skyhigh btw

Minstens een paar dozen heb je nodig

Zoveel geld voor een paar pilletjes klinkt als afzetterij. Maar ja, een dealert hier op de sportschool vraagt ook 60 euro voor een vial test.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

na een paar maanden smeren moest ik dan terugkomen om te kijken of het zou helpen , als het niet zou helpen dan kon hij me eventueel wel doorsturen naar een dermatoloog voor eventueel behandeling.

Ik vraag gewoon roa en als hij het niet wil voorschrijven dan koop ik het zelf wel.

Bij werd het na 2 weken minder. Nam toen 2 tabs per dag, heb nu 2 doosjes van 30stuks opgemaakt. En het is nog niet voor 100% weg als ik stop. Een maat heeft minder nodig gehad.

Ik kreeg meteen roa voor een paar maanden mee

Is persoons gebonden hoe snel het werkt.
Bij vele zal in het begin de acne zelfs eerst nog verergeren.

Als je al acne hebt en het is niet om te voorkomen ga je een dosis van 40a60mg/dag nodig hebben.

Heb zelf een jaar op 60mg van de dermatoloog gekregen 2 jaar terug. Duurde toch wel een 2 maand vooraleer het begon weg te trekken.

Haal ook alvast maar een goed lippenstift in huis dan als je aan de roa wil :).

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor de info bro's. Denk dat ik toch maar zelf ga halen, te beginnen met 20mg ed voor 2 maandjes en dan verder kijken hoe het gaat. Hoe minder ze weten hoe beter :)

thanks voor de info bro's. Denk dat ik toch maar zelf ga halen, te beginnen met 20mg ed voor 2 maandjes en dan verder kijken hoe het gaat. Hoe minder ze weten hoe beter :)

Zou wel zorgen dat het goede kwaliteit is want veel dealers verkopen shit van indiasche farmaceuten dat zwaar ongedoseerd is

Ik kreeg meteen roa voor een paar maanden mee

Ja maar jij bent groot en lelijk en ik ben klein schattig en knap.

Jij zegt gewoon hier met die roa knuppel anders stamp ik je bakkus in elkaar .

2m lang 150kilo ....tja.....die arts durft geen nee te zeggen.

Ja maar jij bent groot en lelijk en ik ben klein schattig en knap.

Jij zegt gewoon hier met die roa knuppel anders stamp ik je bakkus in elkaar .

2m lang 150kilo ....tja.....die arts durft geen nee te zeggen.

Maar met zo'n berglandschap als dat jij op je rug hebt kan hij toch ook geen nee zeggen lijkt mij!

• Topic Starter Topic Starter
Kreeg gisteren een tip dat Finasteride (een anti-hairloss middel) nog beter zou werken dan ROA. Iemand ervaring hiermee?

Als dat zo is, twee vliegen in een klap!

Terug
Naar boven