jaspera
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, teken dat sommige christenen zo desperate zijn. Richard Dawkins is op weg om menig mensen in atheisten te veranderen. Go Go richard.
ik snap niet waarom ongelovigen het zo belangrjik vinden om alle gelovigen te bekeren.. Andersom snap ik het ook niet. Who cares, laat mensen lekker 'geloven' wat ze willen.
Omdat ik er niet van hou als er valse info verspreid word, en al helemaal niet als er ook nog eens miljoenen doden door moeten vallen.
Wel mooi hoe die vent op het laatste lacht![]()

Ik snap niet waarom ongelovigen het zo belangrjik vinden om alle gelovigen te bekeren.. andersom snap ik het ook niet. Who cares, laat mensen lekker 'geloven' wat ze willen.
http://www.youtube.com/watch?v=KLCsd0MZaso
KIJK! Altijd dat gezeik over evolutie. Kijk dit!! zeer interessant, ook voor niet christenen.

Ja. Achteraf gezien zinloze tijdsbesteding. Werkelijk alles wat die man zegt is op z'n minst totaal geschift.
Gelukkig zit ie achter slot en grendel.
A true Demented ****wit(TM)

religies zijn allang ontkracht door de wetenschap, en wat nog niet ontdekt of bewezen is, zal in de toekomst wel veranderen, ze proberen gewoon nog verhaaltjes te verzinnen zodat ze kunnen denken dat er wél een god bestaat