XXL Nutrition

hoe sommige christenen over een evolutiebioloog denken

volgens eentje had god botten in de grond gestopt zodat we denken dat dinausuressen bestonden

Sommige Christenen denken niet, er wordt voor hun gedacht.

Haha, teken dat sommige christenen zo desperate zijn. Richard Dawkins is op weg om menig mensen in atheisten te veranderen. Go Go richard.

Ik snap niet waarom ongelovigen het zo belangrjik vinden om alle gelovigen te bekeren.. andersom snap ik het ook niet. Who cares, laat mensen lekker 'geloven' wat ze willen.

Omdat ik er niet van hou als er valse info verspreid word, en al helemaal niet als er ook nog eens miljoenen doden door moeten vallen.

Wel mooi hoe die vent op het laatste lacht :roflol:

Omdat ik er niet van hou als er valse info verspreid word, en al helemaal niet als er ook nog eens miljoenen doden door moeten vallen.

Wel mooi hoe die vent op het laatste lacht :roflol:

Haha jij houdt er niet van als valse info verspreid wordt? :o

Ik snap niet waarom ongelovigen het zo belangrjik vinden om alle gelovigen te bekeren.. andersom snap ik het ook niet. Who cares, laat mensen lekker 'geloven' wat ze willen.

Nou, richard dawkins heeft meerdere malen gezegd waarom hij het doet, anders zoek je het maar op.

Ik vind wel een heel goede reden. Iedereen heeft politieke stemkrachten, alsook gelovigers. Hun visie beïnvloedt iedereens leven in de maatschappij. En dat kan gaan over homorechten, euthanasie, abortus and such and such. Beslissingen moeten gemaakt worden op objectieve materie en niet uit een oude boek. In europa valt dit nog wel heel goed mee i might add.

Hoezo niet ? bezoek maar eens zijn website en zie zijn mailberichten. Talloze gelovigers zeggen dat ze hun geloof 'verloren' hebben dankzij zijn boek.

Jezus saves (from) us...

religies zijn allang ontkracht door de wetenschap, en wat nog niet ontdekt of bewezen is, zal in de toekomst wel veranderen, ze proberen gewoon nog verhaaltjes te verzinnen zodat ze kunnen denken dat er wél een god bestaat

Kent Hovind...haha

Ja. Achteraf gezien zinloze tijdsbesteding. Werkelijk alles wat die man zegt is op z'n minst totaal geschift.
Gelukkig zit ie achter slot en grendel.

A true Demented ****wit(TM)

Hmm oke, kan je er een voorbeeld van geven want ik was er van onder de indruk. ???

religies zijn allang ontkracht door de wetenschap, en wat nog niet ontdekt of bewezen is, zal in de toekomst wel veranderen, ze proberen gewoon nog verhaaltjes te verzinnen zodat ze kunnen denken dat er wél een god bestaat

Indd, als er bewijs blijft komen...leven op mars en ga maar door.

Dadelijk moet er weer een nieuw testament komen van de bijbel anders klopt er iets in het boek niet met de realiteit.

:eek:

Maar al zou het bewezen zijn hoe leven ontstaan is...er blijven mensen die geloven in een god totdat ze in de kist liggen... maar dan valt er niks meer te discuseren.

Terug
Naar boven