AndroidHealthClinic

hoe sommige christenen over een evolutiebioloog denken

Hmm oke, kan je er een voorbeeld van geven want ik was er van onder de indruk. ???

Ik heb niet zoveel zin om te gaan herhalen wat zovelen al haarfijn toegankelijk hebben gemaakt via het internet. :roflol: No offence ofcourse, maar vergeet deze man gewoon en alles wat 'ie ooit heeft gezegd.

Of Google maar eens een beetje.

hier een voorproefje en uiteenzetting van een van zijn ergerniswekkende stupiditeiten: zijn 'challenge'.

Ja. Achteraf gezien zinloze tijdsbesteding. Werkelijk alles wat die man zegt is op z'n minst totaal geschift.
Gelukkig zit ie achter slot en grendel.

A true Demented ****wit(TM)

Ik ben tot minuut 22 gekomen. Zijn elastiekje schieten was een goede demonstratie van de waarde van wetenschap. Het begrijpen en daardoor manipuleren van de natuur. Het geloof wordt dat weer goed gerepresenteerd door de bullshit over spirit en flesh.

oke zal me er wat in gaan verdiepen. misschien heb ik mn huiswerk wel niet goed genoeg gedaan :D bedankt voor de info.

Zijn boek was ook een wekenlang een topseller. Niet iedereen zal hem natuurlijk een mail sturen.

Hoe meer van dit soort boeken uitkomen, hoe meer mensen zich zullen 'bekeren' naar atheïsme.

mja, erg snugger komen ze niet over
ze wentelen zich in hun eigen domme overtuiging en owee wie anders denkt
gelovigen... zalig zijn de armen van geest

but hey, jesus rocks !

jesus_rocks.jpg
:D

Atheïsten moeten zich beter organiseren, verenigen en verzetten tegen de geloofliga's..
deze domineren nog steeds VEEL TE VEEL onze samenleving!!!

Ik woon in een fruitstreek.. Boeren zonder directe nakomelingen laten dikwijls als brave katholiekjes hun ganse hebben en houwen als erfenis aan de kerk.. door de jaren heen is een immens aantal landerijen zo in eigendom gekomen van de kerkfabriek.. deze verpacht deze aan de boeren...
AL dit geld gaat mooi terug de kerkfabriek in...

De rooms katholieke kerk is stront, stront rijk.. volledige immobiliën beheerstructuren tot en met ganse banken... staan onder hun beheer om al hun rijkdom te beheren.. en geregeld komen er dan nog schandalen aan het licht van oa drugsgeld witwaspraktijken...
ook investeren deze banken IN de wapenindustrie etc...
mensen dit kan toch niet... kom er tegenin..
anderzijds predikken de frusto priesters broederlijk te delen met de armen...
hypocriete bende gangsters!!!
:mad:

• Topic Starter Topic Starter
pff ik vind het belangrijk dat er altijd voor en tegenstanders zijn. Dat klus zo graag pro god en alles wil zijn prima, waarom mag ik dan niet wat tegen posten kom op zeg. Klinkt haast als cencuur!

Dat betreft slechts een zandkorreltje uit de gelovige woestijn :)

The God Delusion is er in 31 talen, waarvan alleen de Engelstalige versie al meer dan 1,5 miljoen is verkocht.

Zijn vroegere werk (The Selfish Gene, ea) is ook invloedrijk geweest op de ontwikkeling en acceptatie van de evolutietheorie.

pff ik vind het belangrijk dat er altijd voor en tegenstanders zijn. Dat klus zo graag pro god en alles wil zijn prima, waarom mag ik dan niet wat tegen posten kom op zeg. Klinkt haast als cencuur!

tuurlijk mag je wat posten, maar net als ik negatieve reacties krijg zul jij ze ook krijgen!
:D

wie houdt je tegen??? Ben je terecht gewezen of zo??

Is toch al bekend wat Christenen vinden van de evolutietheorie?
Onnodige post, want er zijn al genoeg topics waar je dit soort shit in kwijt kunt.

Terug
Naar boven