MuscleMeat

Hoe tepels omhoog krijgen?

Davidoo

Cool Novice
Waardering
0
Mensen, ik heb een vraagje..
Mijn tepels hangen iets onder mijn borst(spieren) maar wil deze dus wat omhoog krijgen.
Watvoor oefening(en) kan ik daar het best voor doen?

Borst blijven trainen.

nee incline benchen helpt echt serieus!
dat trekt omhoog

hier kun je niets aan doen

jawel hoor, die van mij zijn ook serieus bijgetrokken, gewoon veel bench pressen

Kun je idd niks aan doen. Ik heb het zelf ook, is echt klote want het ziet er niet uit.
Je kunt ook gewoon je borst niet trainen, dan valt het niet op :o

Zoek er eens een leuk plaatje van? Iets wat erop lijkt hoe de jouwe zitten?

Ik als vrouw kan goed beoordelen of het nog door de beugel kan of niet.

maak gewoon een pic en doe niet zo moeilijk

hoe groter je borst wordt,hoe lager ze gaan hangen

oplossing: onder t mes

Ik zeg denk incline want van decline wordt het erger;)

Vooral niet meer declinen!

Elke avond tijgerbalsem op je tepeltjes smeren..

Zo weinig mogenlijk incline doen. Als je bovenkant borst groter wordt, komt je tepel voor het oog alleen maar lager te hangen.

De tepels zitten vast aan de huid en de huid zit vast aan vetweefsel. Heb je meer vetweefsel onderaan de borst dan gaat de huid samen met het tepelhof hangen en kan die dus iets lager komen. KT gaat daar heus niet veel aan veranderen. Je moet gewoon je vet verlagen en dan krijg je de normale positie van de tepel te zien. Als dat nog steeds abnormaal laag is dan is er maar één oplossing en dat is de plastisch chirurg.

Allemaal onzin.

Er is maar een oplossing: een jaar lang de volle dag ondersteboven hangend doorbrengen met gewichten aan de tepels.

Maar zonder gekheid kan me er weinig bij voorstellen. Bevinden je tepels zich soms op je middenrif?

Heh, ik heb denk nog niet zo'n maffe vraag gezien, zonder dat het een geintje was :). Als ik naar je gallery kijk, zit je tepel niet onder je borstspier, maar begint je borstspier boven je tepel. Die tepel krijg je niet omhoog (nou ja, zonder chirurgie dan ;)), misschien als je de onderkant borst meer traint... decline benchen... cable crossover van bovenachter naar onder voor... etc.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties voor zover,
ff voor de duidelijkheid een foto ervan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor de duidelijkheid ? :)

Sorry maar dit is niet echt een duidelijke foto kerel.

Volgens mij staren ze nog naar voren en niet naar beneden?

Ik heb het ook. Als je dan je borstspieren aanspant zitten ze zeg maar onder of net in die gleuf aan de onderkant van je borstspier.

boeiend?

Terug
Naar boven