pibara
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 29%
Ben 42 jaar en probeer de schade van meer dan een decenium jojo dieeten zonder sporten beetje bij beetje in te halen. Moet zeggen dat het groeien (met een flinke laag vet op m'n lijf) me ijgenlijk nu beter afgaat dan toen ik jong was en altijd een strand/zwembad klaar vetpercentage wilde vasthouden. M'n huidige weekschema is:
* Maandag en vrijdag benen.
* Wo/za/zo afwisselend rug/schouders/biceps en borst/triceps/buik
De oefeningen die zwaar kunnen doe ik een standaard of verlengde pyramide training.
Zou eigenlijk eens moeten kijken wat er de laatste decenia aan nieuwe inzichten is ontstaan. Heb zelf nog steeds de oude boeken van Joe Weider in m'n hoofd, maar als ik de jonge gasten zie trainen, dan trainen de meeste heel anders tegenwoordig. Iemand mischien een tip wat boeken betreft waar nieuwe inzichten in staan? Of is het oude Weider spul nog steeds voldoende up-to-date?
* Maandag en vrijdag benen.
* Wo/za/zo afwisselend rug/schouders/biceps en borst/triceps/buik
De oefeningen die zwaar kunnen doe ik een standaard of verlengde pyramide training.
Zou eigenlijk eens moeten kijken wat er de laatste decenia aan nieuwe inzichten is ontstaan. Heb zelf nog steeds de oude boeken van Joe Weider in m'n hoofd, maar als ik de jonge gasten zie trainen, dan trainen de meeste heel anders tegenwoordig. Iemand mischien een tip wat boeken betreft waar nieuwe inzichten in staan? Of is het oude Weider spul nog steeds voldoende up-to-date?