XXL Nutrition

Hoe vaak Parabolan zetten?

Hoe bedoel je, gemiddelde is gewoon 354,66m p week.
Heeft verder niks met de halfwaarde tijd te maken.
Maar als dat niet genoeg is voor je dan moet je het anders doen.
Op deze manier heb je iig stabiele bloedwaardes, omdat je constant hetzelfde injecteert en na dezelfde tijd.
Dus doe lekker wat je wilt, jij vraagt om tips.
Hierbij mijn tip, als je niks van me wilt aannemen mag je zelf weten ;)

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Haha precies ja, daar zit het m in

;)
Haha laten we het erop houden dat het nog vroeg was.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je, gemiddelde is gewoon 354,66m p week. Heeft verder niks met de halfwaarde tijd te maken. Maar als dat niet genoeg is voor je dan moet je het anders doen. Op deze manier heb je iig stabiele bloedwaardes, omdat je constant hetzelfde injecteert en na dezelfde tijd. Dus doe lekker wat je wilt, jij vraagt om tips. Hierbij mijn tip, als je niks van me wilt aannemen mag je zelf weten ;) ---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ---------- ;) Haha laten we het erop houden dat het nog vroeg was.

Grote kan dat ik voor jou optie ga.
Maar dan als nog is het gemiddelde per week 370mg Para;).

Hoe kom jij eigenlijk op 355mg per week?

Nee niet bro, lees ff terug.
Je moet het per 3 weken uitrekenen. Of 6 of 9.
Niet per 7 omdat je dan niet elke periode evenveel zet.
Stel je begint maandag.
Dan zet je na 3 weken pas weer op een maandag.
Dus elke 3 weken zet je precies hetzelfde.

7/3x76x2= 354,66mg

Gelukkig heb ik altijd vials :p

Nee niet bro, lees ff terug. Je moet het per 3 weken uitrekenen. Of 6 of 9. Niet per 7 omdat je dan niet elke periode evenveel zet. Stel je begint maandag. Dan zet je na 3 weken pas weer op een maandag. Dus elke 3 weken zet je precies hetzelfde. 7/3x76x2= 354,66mg Gelukkig heb ik altijd vials :p

Ik vind 370mg beter klinken:p.

Ja dit wordt ook de eerste keer dat ik ampulle ga gebruiken. Ze moeten volgens de verhalen een stuk beter zijn dan alle andere soorten tren die in vails zitten. Mocht dit niet zo blijken te zijn: dan ga ik ook weer terug op vails voor de volgende keer.

Haha, die paar mg merk je vast niet :p
Wel lekker dat je niet elke dag hoeft te zetten met para.
Succes man!

Ik zou gewoo. 3x per week 2ml zetten. De halfwaardetijd is hier lang genoeg voor. Zo heb je alleen op vrijdag 2 dagen dat je niet zet..maar op maandag zet je weer.
Zo blijft het overzichtelijk.
Dan zet je 6x 76mg = 456mg per week
39 amps/ 6 = 6.5 weken

Ghehe wat deed ik eigenlijk moeilijk.

Zetten eerst e3d 3ml para, dat komt uit op een gemiddelde van 550mg per week.

Maar kan net zo goed ed 1ml zetten. 7x76mg=532mg per week.

Bedacht ik mij gister pas, is veel makkelijker hoe ik niet bij te houden welke dag ik moet zetten.
(zet mijn test p ook al elke dag)

Terug
Naar boven