XXL Nutrition

hoe wat op vakantie

ben007 zei:
simpele vraag tijdens mijn kuur zit ik een week in madrid! wat doe ik met?

mijn kuur?
voeding?
en training?

Simpel antwoord.

1:Blijven eten in Spanje hebben ze ook supermarkten, 2:zoek een sportschool, 3:Als je met langere esters werkt zet je op de laaste dag van je vertrek een inject, en precies een week later bij aankomst weer 1.

Wat maakt die week nou uit???
Neem gewoon de dag dat je vertrekt je spullen, en probeer gewoon je voeding een zo goed mogelijk te houden, zal geen ramp zijn als je wat meer of minder eet.
En als je perse wil trainen in die week zal er heus wel een sportschool in madrid zijn, en en weekje rust(ook tijdens een kuur kan helemaal geen kwaad).
En de dag van terugkomst neem je je spullen weer.

• Topic Starter Topic Starter
ik had persoonlijk gedacht aan te gaan zwemmen daar, gewoon ff wat anders te doen!? en eten wat ik kan daar he! En die aas te mee nemen is dat een risico?? ??

simpel: gewoon je rommel meenemen naar ginder...

ben vorig jaar 10 dagen naar egypte geweest, had mijn testo en deca en naalden gewoon in mijn valies steken...

no problem

en goed blijven eten ook, desnoods neem je je shake ook mee !

liejew zei:
simpel: gewoon je rommel meenemen naar ginder...

ben vorig jaar 10 dagen naar egypte geweest, had mijn testo en deca en naalden gewoon in mijn valies steken...

no problem

en goed blijven eten ook, desnoods neem je je shake ook mee !

dat jij het risico er voor wilt lopen best...IMO is dat veels te gevaarlijk..

zoals aangegeven...laatste dag voor vertrek injecteren, en bij terugkomst!

en voortaan je cycle wat beter plannen he?! ;)

Ik zou mn gear niet meenemen. Zoals hierboven al gezegd is..injecteren vlak voor je vertrek. weekje rust is niet erg, heb ik ook gedaan tijdens mijn kuur.

naar spanje meenemen is toch geen probleem. je moet toch niet langs de douane. je wordt niet eens gecontroleerd. 't is waarschijnlijk al een paar jaren geleden dat je nog is binnen europa gevlogen hebt. maar indien je lange esters neemt toch geen probleem. dan spuit je ervoor en erna. en als je niet kan trainen, kan je toch wat pompen of dippen. een weekje rust kan ook geen kwaad. zwemmen is gezond en goed voor je uithouding maar zal voor je spieren niets opleveren.

Hangt dus ook een beetje van je kuur af he? Vertel es... DBol?

Terug
Naar boven