Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
1:Blijven eten in Spanje hebben ze ook supermarkten, 2:zoek een sportschool, 3:Als je met langere esters werkt zet je op de laaste dag van je vertrek een inject, en precies een week later bij aankomst weer 1.
Wat maakt die week nou uit
Neem gewoon de dag dat je vertrekt je spullen, en probeer gewoon je voeding een zo goed mogelijk te houden, zal geen ramp zijn als je wat meer of minder eet.
En als je perse wil trainen in die week zal er heus wel een sportschool in madrid zijn, en en weekje rust(ook tijdens een kuur kan helemaal geen kwaad).
En de dag van terugkomst neem je je spullen weer.
ik had persoonlijk gedacht aan te gaan zwemmen daar, gewoon ff wat anders te doen!? en eten wat ik kan daar he! En die aas te mee nemen is dat een risico?? ??
Ik zou mn gear niet meenemen. Zoals hierboven al gezegd is..injecteren vlak voor je vertrek. weekje rust is niet erg, heb ik ook gedaan tijdens mijn kuur.
naar spanje meenemen is toch geen probleem. je moet toch niet langs de douane. je wordt niet eens gecontroleerd. 't is waarschijnlijk al een paar jaren geleden dat je nog is binnen europa gevlogen hebt. maar indien je lange esters neemt toch geen probleem. dan spuit je ervoor en erna. en als je niet kan trainen, kan je toch wat pompen of dippen. een weekje rust kan ook geen kwaad. zwemmen is gezond en goed voor je uithouding maar zal voor je spieren niets opleveren.