- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wiskunde moet je niet leren, dat moet je snappen. Ik heb het nooit gesnapt en ook niet geleerd. Succes kip!
+1
Enige vak dat ik open heb staan @ hbo opleiding momenteel, kom dan ook van vmbo-kader -> (klote) Mbo school af, dus het is net Chinees voor mij.
Ik heb eerst vmbo TL gedaan, en daarna HAVO. Ik vond het niveauverschil op wiskundig gebied echt behoorlijk, daar waar het niveau bij andere vakken niet heel veel hoger was in mijn ogen.
was gewoon te dom om te zien dat ik dom was. Daarna wiskunde A met 2 vingers in de neus en 1 in de poepert.Ik ben op 5vwo van wiskunde B naar A gegaan, dat was ook een gigantisch niveau verschil. Ik was zo slecht in wiskunde B dat ik altijd dacht dat ik het snapte maar toch alleen maar 3en haaldewas gewoon te dom om te zien dat ik dom was. Daarna wiskunde A met 2 vingers in de neus en 1 in de poepert.
Ik ben op 5vwo van wiskunde B naar A gegaan, dat was ook een gigantisch niveau verschil. Ik was zo slecht in wiskunde B dat ik altijd dacht dat ik het snapte maar toch alleen maar 3en haaldewas gewoon te dom om te zien dat ik dom was. Daarna wiskunde A met 2 vingers in de neus en 1 in de poepert.
Ik weet het niet, jij?

Laatste plaatje is een beetje onduidelijk. In je eerste plaatje zit alleen een afrondingsfout. tan 25 x 145 = 67,6 cm. Aangezien je ook in mm kan meten moet je niet afronden naar 68.
Dankje voor je reactie, maar het gaat om het 2e plaatje dat is de toets eerste waren aantekeningen van de stof.
Bij vraag 6 gaat het alleen om de tekst, op het plaatje zie je alleen een zijl met de letters v t en s
Kan niet zien of het een rechthoek is en of er al een hoek (in graden) is ingevuld op het plaatje.
Een driehoek is altijd 180 graden, dan zou je 180 - ingevulde hoek - 80 graden = antwoord kunnen doen. Anders moet je even een schets maken zodanig dat je een rechthoek uit kunt destilleren want dan kan je gewoon sos/cas/toa gebruiken. Zolang het geen rechthoek is mag dat niet. Daarom vroeg ik om een verduidelijking van het plaatje, kan het niet zien zo.
Hint: Als het geen rechthoek is teken een loodlijn vanuit T