Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rekenmachines worden geleegd voordat de examens beginnen

2nd+ (mem) => 8 => create new => alle shit daarin zetten die je nodig hebt
nadat rekenmachine geleegd is:
2nd+ (mem) => 8 => rechts (Ungroup) => shit er terug uithalen
graag gedaan![]()
ga naar mem door op de 2nd toets te drukken en vervolgens op de + toets, dan druk je op 8, en daarna zet je alle shit die in je 'prog' staat in de nieuwe groep die je hebt aangemaakt.

Wat snap je er niet aan? Ik had op m'n centraal examen een 3 voor wiskunde gehaald. Epische (verwachte) faal omdat ik sinds 5vwo geen wiskunde schrift meer had, maar goed. Heb voor m'n her gewoon een week lang geblokt (lees: veel oefenen, al die t**fus sommen gewoon gemaakt) en toen een 6,6 gehaald. Moeilijker dan dat is het niet. Gewoon veel oefenen. En ik had notabene die 'moeilijke' wiskunde, niet dat jip&janneke A gebeuren.Wat is de beste manier om Wiskunde A te leren? Ik weet dat veel mensen gaan zeggen ''joa veel oefenen'' maar dit vind ik ook zo breed uitgelegd.
5 voor biologie, 5 voor scheikunde, 6 voor natuurkunde en door m'n her een 6 voor wiskunde. Middelbare school heb ik geen **** uitgevoerd. Als je je wiskunde wilt halen: sluit jezelf een week op met je wiskunde boek en schrift. Totally worth it, want dan haal je het gewoon. MAAK DIE SOMMEN.ja maar jij bent getxxl , jouw intelligentie is van ongekende hoogte
maar dit motiveert mij dus ik ga maar leren ipv rondkloten op dbb
,Kansberekening kun je nog geen drie mee halen. Ik had op m'n centraal examen waar ik een drie voor had namelijk alle punten voor kansberekening, en ik had ook nog ergens een afgeleide goedHad vorig jaar op vwo 1 dag van te voren begonnen aan wiskunde, stond een 5,5 gemiddeld toen en een 7,8 gescoord voor het examen,
Weet wel dat ze bij wiskunde A op het vwo al jaren veel vragen over kansberekening, denk dat je dit ook krijgt op de havo? dus als je iets wilt gaan leren zal ik even kijken naar de opbouw van de examens van de afgelopen jaren en dan keuzes maken over waar je je op wilt gaan focussen
Voor de rest bleek ik letterlijk alles fout te hebben.kansberekening bij wiskunde b?Kansberekening kun je nog geen drie mee halen. Ik had op m'n centraal examen waar ik een drie voor had namelijk alle punten voor kansberekening, en ik had ook nog ergens een afgeleide goedVoor de rest bleek ik letterlijk alles fout te hebben.
Kansberekening kun je nog geen drie mee halen. Ik had op m'n centraal examen waar ik een drie voor had namelijk alle punten voor kansberekening, en ik had ook nog ergens een afgeleide goedVoor de rest bleek ik letterlijk alles fout te hebben.
Jep, was toen wiskunde B1 en B2 wat ik had.kansberekening bij wiskunde b?
srs op nogmaals leer al die shit adhv je grafische rekenmachine. ik allemaal algebra etc. toepassen vorig jaar bij cse kijk ik in die antwoorden "berekening mbv grafische rekenmachine".
Had vorig jaar op vwo 1 dag van te voren begonnen aan wiskunde, stond een 5,5 gemiddeld toen en een 7,8 gescoord voor het examen,
Weet wel dat ze bij wiskunde A op het vwo al jaren veel vragen over kansberekening, denk dat je dit ook krijgt op de havo? dus als je iets wilt gaan leren zal ik even kijken naar de opbouw van de examens van de afgelopen jaren en dan keuzes maken over waar je je op wilt gaan focussen