MuscleMeat

Hoe ziet jouw supp voorraad er uit?

Jezus, ik had een webshop moeten beginnen. Genoeg idioten tussen al die bb'ers blijkbaar, die denken dat al die supps helpen :o. Los van whey, omega 3 en groene thee is het allemaal geldklopperij, maar zoals hierboven al gezegd, daar kom je op een gegeven moment zelf wel achter :thumbs:

---------- Toegevoegd om 04:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:05 ----------

al die supps zien er zo verleidelijk uit .. ik zou echt heel die suppshop leegkopen moest ik rijk zijn :rolleyes:

En wat zouden al die supps met je doen denk je? O ja instant gainzzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Jezus, ik had een webshop moeten beginnen. Genoeg idioten tussen al die bb'ers blijkbaar, die denken dat al die supps helpen :o. Los van whey, omega 3 en groene thee is het allemaal geldklopperij, maar zoals hierboven al gezegd, daar kom je op een gegeven moment zelf wel achter :thumbs:

oh nee zeker niet, maar dat is dan wrs de pokémontrainer in mij die naar boven komt, gotta catch 'em all enzo

Enneh, alsof groene thee je wel noemenswaardige resultaten gaat geven :roflol:

Het zal misschien een placebo effect hebben. Maar je wordt sowieso keihard genaaid, meeste meuk doet echt helemaal niks.

• Topic Starter Topic Starter

---------- Toegevoegd om 04:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:05 ----------

Niet zo huilen jongen. Dat jij deze mega gainz knallers niet-blank betalen, is wat anders.

Wees gewoon lief en post jouw nutteloze zooi!

Rip gains

uploadfromtaptalk1418541286127.jpg

Haha nee dat niet maar het ziet er allemaal zo fancy uit. Ik laat me toch altijd vangen aan die fancy verkoopspraatjes en verpakkingen ookal weet ik dat het geen f**k gaat helpen :roflol:

XXL Nutrition:
Voor de eiwitten ga ik nu volledig voor de Hydro Whey van XXL, de all day protein neem ik meestal voor het slapen gaan. De whey Delicious word nu ook vervangen door Hydro.

B&F:
Mass Perfection als ik geen tijd heb om te eten maar maak nu mijn gainers zelf met Pure rice powder (100 gram) en hydro whey. Whey Perfection heb ik eens gekocht omdat het stront goedkoop was tijdens een aanbieding maar als deze op is gaat deze niet meer terug komen.

Voor de rest wat multi vitaminen + vit D3, ZMA, ijzer, omega 3-6-9... de basics dus.

En XXL naast B&f gaat perfect naast elkaar hoor hahaha

2pqurrq.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Potjes Nolva bij B&F vandaan? ;)

Aromasin en oxandrolone zijn ook mijn dagelijkse vitaminen op dit moment :) Hebben ze dit bij B&f dan ook in het assortiment? hahahaha

Ik dacht dat ik veel supps had, maar er zijn mensen met meer :roflol:

XXL Hydro whey
XXL EAS
Omega 3
Multivit
Cafeïne
Creatine monohydraat

Edit: Zal foto later op de dag posten

Laatst bewerkt:
Potje agmatine, citrulline en preworkout en me mum wordt nu al boos

Haha nee dat niet maar het ziet er allemaal zo fancy uit. Ik laat me toch altijd vangen aan die fancy verkoopspraatjes en verpakkingen ookal weet ik dat het geen f**k gaat helpen :roflol:

Toen ik net lid was van dbb en een pot magnificent kocht dacht ik dat wat op de pot stond waar was :roflol: (althans wel een redelijk hoog waarheidsgehalte). 4-6kg KEIHARDE spiermassa

i cry everitiem

Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ik net lid was van dbb en een pot magnificent kocht dacht ik dat wat op de pot stond waar was :roflol: (althans wel een redelijk hoog waarheidsgehalte). 4-6kg KEIHARDE spiermassa

i cry everitiem

LOL zo goedgelovig was ik niet :roflol: wel dacht ik dat je van crea insane gains ging maken en dat mn ballen ervan gingen krimpen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

XXL Nutrition:
Voor de eiwitten ga ik nu volledig voor de Hydro Whey van XXL, de all day protein neem ik meestal voor het slapen gaan. De whey Delicious word nu ook vervangen door Hydro.

B&F:
Mass Perfection als ik geen tijd heb om te eten maar maak nu mijn gainers zelf met Pure rice powder (100 gram) en hydro whey. Whey Perfection heb ik eens gekocht omdat het stront goedkoop was tijdens een aanbieding maar als deze op is gaat deze niet meer terug komen.

Voor de rest wat multi vitaminen + vit D3, ZMA, ijzer, omega 3-6-9... de basics dus.

En XXL naast B&f gaat perfect naast elkaar hoor hahaha

2pqurrq.jpg

Is die hydro whey echt zon verbetering tegenover gwne whey? ik gebruik nu gwne whey in mijn ontbijtshake. Is het dan de moeite om deze te vervangen door hydro? Hydro wordt veel sneller opgenomen, is dit dan wel handig als ik tot de middag niets meer eet?

Terug
Naar boven