AndroidHealthClinic

Hoe ziet jouw supp voorraad er uit?

Bezoekers in dit topic

LOL zo goedgelovig was ik niet :roflol: wel dacht ik dat je van crea insane gains ging maken en dat mn ballen ervan gingen krimpen :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------



Is die hydro whey echt zon verbetering tegenover gwne whey? ik gebruik nu gwne whey in mijn ontbijtshake. Is het dan de moeite om deze te vervangen door hydro? Hydro wordt veel sneller opgenomen, is dit dan wel handig als ik tot de middag niets meer eet?
Hydro whey is een van de snelst opneembare eiwitvormen. Gebruik deze zelf enkel als postwo.

Als je tot de middag niet eet kan je toch beter een iets trager opneembare eiwit zoals allday protein of iets in Die richting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hydro whey is een van de snelst opneembare eiwitvormen. Gebruik deze zelf enkel als postwo.

Als je tot de middag niet eet kan je toch beter een iets trager opneembare eiwit zoals allday protein of iets in Die richting.

Hydro all the way hier ;) Als je dit smorgens in neemt met bv brinta/havermout dan vertraagd het ook de afgifte een beetje. Neem je dit op de nuchtere maag dan word het héél snel opgenomen. Ik ben licht lactose intolerant en bij de hydro heb ik nergens last van en men maag vind dit ook heel prettig.

Zelf neem ik mijn eerste maaltijd pas om 8u met 40/50 gram hydro en 100 gr. pure rice powder en om 12u is pas mijn eerste echte "eet" maaltijd. Smorgens krijg ik echt niets van vast voedsel binnen.
 
Niet zo huilen jongen. Dat jij deze mega gainz knallers niet-blank betalen, is wat anders.

Wees gewoon lief en post jouw nutteloze zooi!

O ja, want ik zou krom liggen van wat supplementen :o

Ik wil best een shopping battle met je voeren, kijken wie het het langst volhoudt ;)
 
Potje agmatine, citrulline en preworkout en me mum wordt nu al boos
Haha dat herken ik, inmiddels zijn mijn ouders er wel aan gewend.
Kan me nog herinneren hoe ik bijna uit de familie verstoten werd toen ik een jaar of 2 terug voor het eerst een potje ANABOLIC zma bestelde :roflol:
 
Haha dat herken ik, inmiddels zijn mijn ouders er wel aan gewend.
Kan me nog herinneren hoe ik bijna uit de familie verstoten werd toen ik een jaar of 2 terug voor het eerst een potje ANABOLIC zma bestelde :roflol:

Rofl, ik werd gisteren ook echt naar beneden geroepen toen m'n pa zag wat er op dat potje stond. "ZIT JE NU OOK AL AAN DE ANABOLEN JA? potverdomme MAN!" Heb hem echt keihard staan uitlachen, werd niet gewaardeerd.

lol, gvd wordt automatisch verandert in potverdomme, u fkn srs?
 
Hydro all the way hier ;) Als je dit smorgens in neemt met bv brinta/havermout dan vertraagd het ook de afgifte een beetje. Neem je dit op de nuchtere maag dan word het héél snel opgenomen. Ik ben licht lactose intolerant en bij de hydro heb ik nergens last van en men maag vind dit ook heel prettig.

Zelf neem ik mijn eerste maaltijd pas om 8u met 40/50 gram hydro en 100 gr. pure rice powder en om 12u is pas mijn eerste echte "eet" maaltijd. Smorgens krijg ik echt niets van vast voedsel binnen.

Ik neem nu 2 scheppen whey, 300ml melk, 250gr magere kwark, 1 banaan en 30 gr zwarte bessen als ontbijt. Zou dit vervangen naar hydro een goede zet zijn? Dit eet ik rond 8-9u en volgende maaltijd is rond 12-13u.
 
Haha dat herken ik, inmiddels zijn mijn ouders er wel aan gewend.
Kan me nog herinneren hoe ik bijna uit de familie verstoten werd toen ik een jaar of 2 terug voor het eerst een potje ANABOLIC zma bestelde :roflol:

''Die chemisch smakende poeders zijn wel genoeg, je hebt helemaal geen anabolen nodig, meisje vinden een beetje gespierd mooi en niet zo opgeblazen" :o
 
Rofl, ik werd gisteren ook echt naar beneden geroepen toen m'n pa zag wat er op dat potje stond. "ZIT JE NU OOK AL AAN DE ANABOLEN JA? potverdomme MAN!" Heb hem echt keihard staan uitlachen, werd niet gewaardeerd.

lol, gvd wordt automatisch verandert in potverdomme, u fkn srs?
Mijn moeder ging ook helemaal insane :o

En gvd wordt inderdaad automatisch veranderd :mad:

''Die chemisch smakende poeders zijn wel genoeg, je hebt helemaal geen anabolen nodig, meisje vinden een beetje gespierd mooi en niet zo opgeblazen" :o
Ja, ook deze komt me bekend voor. :o
Ouders ook altijd :(
 
wat is er mis met de b&f whey dan?
dat daar zo op afgegeven word.

is die XXL nutrition whey serieus zoveel beter dan?
 
wat is er mis met de b&f whey dan?
dat daar zo op afgegeven word.

is die XXL nutrition whey serieus zoveel beter dan?

60-65%

Nuff said
 
wat is er mis met de b&f whey dan?
dat daar zo op afgegeven word.

is die XXL nutrition whey serieus zoveel beter dan?
Die van B&F is sensationeel!
En die van XXL het sensationeelst!
 
Allday proteine
XXL multivit
Joint support
Omega 3-6-9
Glucosamine pro
Creashock
Collagren (collageen)
Advanced post workout / Megagrow

Nu en dan een Complex carbs gainer shake
 
Potje vitamine C tabletten en potje vitamine D caps, dat was het.
 
Ik neem nu 2 scheppen whey, 300ml melk, 250gr magere kwark, 1 banaan en 30 gr zwarte bessen als ontbijt. Zou dit vervangen naar hydro een goede zet zijn? Dit eet ik rond 8-9u en volgende maaltijd is rond 12-13u.

Whey is even goed als je er tegen kan. Als ik veel whey neem dan gaat mijn maag en darmen op een gegeven moment ambetant doen. Ze hebben hydro whey potten van 1 kilo dus ik zou zeggen probeer het is ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2zswggn.jpg
 
O ja, want ik zou krom liggen van wat supplementen :o

Ik wil best een shopping battle met je voeren, kijken wie het het langst volhoudt ;)

Doe nou niet zo stoer en neem een lesje sarcasme van het geld dat jij niet uitgeeft aan supps. ;)
Of wees gewoon sportief en post een foto van wat jij zelf wél nuttig vindt en dus hebt staan. Dat is het doel van dit immens informatieve topic!
 
Doe nou niet zo stoer en neem een lesje sarcasme van het geld dat jij niet uitgeeft aan supps. ;)
Of wees gewoon sportief en post een foto van wat jij zelf wél nuttig vindt en dus hebt staan. Dat is het doel van dit immens informatieve topic!

Heb maar 1 ding staan: Volac, want sensationeel + perfectie = gainzz
 
Whey Isolaat (geen B&F)
Mutlivit
Omega 3
Vitamine D3
Zink
MCT olie
Rice powder/Fine oats
Low carb bars
 
Back
Naar boven