MuscleMeat

hoelang clenbuterol

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
vraagje, ik doe 3 weken clen opbouwend en afbouwend naar 100 mcg per dag. :p

Nu las ik ergens dat je dat max 12 weken mag doen (iedere keer 3 weken rust), klopt dit?

in de anabolics 2006 staat een schema van 15 weken met een behoorlijk hoge dosis
dus ja van mij mag je het door gebruiken
ik zelf neem nooit pause tussen door

opbouwen met clen doe ik ook maar afbouwen doe ik nooit staat trouwens ook niet in boeken dat je clen moet af bouwen anyway

go for it!!!!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
thanx;)

Met ketotifen blijven je receptoren vers. Kan je langer doorgaan.

IKKE zei:
Met ketotifen blijven je receptoren vers. Kan je langer doorgaan.

was het niet dat normaal clen niet meer goed werkte na 6-8 weken? en da t keto ervoor zorgde dat het langer doorwerkte?

Heel rustig opbouwen en dan gewoon 2 weken op/2 af

loekie zei:
was het niet dat normaal clenbuterol niet meer goed werkte na 6-8 weken? en da t keto ervoor zorgde dat het langer doorwerkte?

Al na 2 weken niet meer.
Met ketotifen kan je wel 6 weken doen en dan kleine break

ik las ook inderdaad 4 tot 6 bweken als je vet wilt vebranden en 3 tot 4 weken voor kracht.

dus als ik het goed begrijp 6 weken voor vetverbranding en 2 weken op en 2 weken af, dus dan ben je totaal 4 weken met clen bezig :D

ik heb een bloeddruk van 120 bij 40 ??? ik dacht dat je door clen een verhoogde boelddruk krijgt?

zijlstra zei:
ik heb een bloeddruk van 120 bij 40 ??? ik dacht dat je door clenbuterol een verhoogde boelddruk krijgt?

klopt...daarom ga je ook 2-3weken af, ten eerste om je receptoren te laten ontwennen en dat je bloeddruk weer normaliseert...ik heb 14 weken clen en ephedrine aan één stuk door gebruikt...14weken verhoogde bloeddruk--->TROMBOSE!!!:(:mad: ik was zo dom om geen ECA stack te gebruiken waar aspirine in zat wat je bloed verdunt

rustig aan met dat goedje dus gast

the real deal zei:
in de anabolics 2006 staat een schema van 15 weken met een behoorlijk hoge dosis
dus ja van mij mag je het door gebruiken
ik zelf neem nooit pause tussen door

volgens mij ben je dan echt gevaarlijk bezig..
Ik heb 2 x clenbuterol gebruikt in de cut, maar zou echt wel pauzes nemen!
Ik deed 2 wk aan/2 wk af. Dan trekken je lever en nieren het nog wel.. Ga je aan een stuk door zul je merken dat je stuiptrekjes krijgt, spanning op je nek en schouders, urine krijgt een heel vreemd kleurtje en je conditie gaat erg hard achteruit! clenbuterol is volgens mij 1 van de meest schadelijke dingen die je maar kunt slikken..

Is het dan niet beter 2 dag op en 2 dagen af?

Zodoende dat het lichaam altijd een rust pauze heeft?

De halfwaarde tijd ligt toch op 35 u.

sportslive zei:
volgens mij ben je dan echt gevaarlijk bezig..
Ik heb 2 x clenbuterol gebruikt in de cut, maar zou echt wel pauzes nemen!
Ik deed 2 wk aan/2 wk af. Dan trekken je lever en nieren het nog wel.. Ga je aan een stuk door zul je merken dat je stuiptrekjes krijgt, spanning op je nek en schouders, urine krijgt een heel vreemd kleurtje en je conditie gaat erg hard achteruit! clenbuterol is volgens mij 1 van de meest schadelijke dingen die je maar kunt slikken..
er word in meerdere topics gezegd dat je het in combi kunt nemen met taurine ketifen of zo iets zo dat je het langer kunt nemen
ik ben er van overtuigd dat clen niet zo schadelijk is
mits je naar je lichaam luisterd
:cool:

the real deal zei:
er word in meerdere topics gezegd dat je het in combi kunt nemen met taurine ketifen of zo iets zo dat je het langer kunt nemen
ik ben er van overtuigd dat clenbuterol niet zo schadelijk is
mits je naar je lichaam luisterd

:cool:

Ja en jij luistert goed naar je lichaam?Allemaal niet zo schadelijk?jij bent toch die gozer die zegt dat oral parabolan ook op je verlanglijstje staat.

Heb jij wel eens je lever laten checken?Of "moet hij het eerst aangeven"

krieltje zei:
Ja en jij luistert goed naar je lichaam?Allemaal niet zo schadelijk?jij bent toch die gozer die zegt dat oral parabolan ook op je verlanglijstje staat.

Heb jij wel eens je lever laten checken?Of "moet hij het eerst aangeven"
/www.ergogenics.org/
een goeie site joh;)

3 0 - 1 2 - 2 0 0 3

Opgezuiverde clenbuterol: meer anabole werking, minder bijwerkingen

Fabrikanten kunnen beter clenbuterolpreparaten maken dan de pillen en siropen die nu op de markt zijn. Ze zouden de actieve stoffen dan verder moeten opzuiveren. Dat ontdekten Amerikaanse en Arabische onderzoekers die voor de NASA zoeken naar middelen die de spiermassa van astronauten tijdens lange ruimtemissies intact houden.

In de clenbuterol die nu op de markt is zitten eigenlijk twee actieve stoffen: (-)-R-clenbuterol en (+)-S-clenbuterol. Beide stoffen hebben dezelfde chemische formule, maar een verschillende ruimtelijke structuur. Het zijn elkaars spiegelbeelden. Onderzoekers noemen zulke varianten enantiomeren. Beide enantiomeren komen in de gangbare clenbuterolpreparaten ongeveer even veel voor. Onderzoekers noemen zo'n mengels van enantiomeren een 'racemisch mengsel'.

Ongeveer bij de helft van alle medicijnen maakt het uit welke enantiomeer je gebruikt. Soms heeft de ene enantiomeer van een stof wel een farmacologische werking en de andere niet. Soms zitten de verschillende enantiomeren elkaar dwars, en kaapt de niet-actieve enantiomeer bijvoorbeeld de receptoren voor de neus van de actieve variant weg. Soms hebben ze ook een verschillende werking.

Met dat gegeven in hun achterhoofd wilden de onderzoekers achterhalen of dat ook bij clenbuterol het geval was. Ze waren voor de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA op zoek naar een spieropbouwend middel zonder al te veel bijwerkingen dat de spiermassa van astronauten tijdens de bemande ruimtevlucht naar Mars intact gaat houden.

De onderzoekers deden proeven op uitgegroeide en volwassen ratten. Die kregen dagelijks een subcutane injectie met gewone clenbuterol, (-)-R-clenbuterol of (+)-S-clenbuterol. Om te voorkomen dat de beta-2-receptoren werden afgebroken hanteerden de onderzoekers een twee dagen op– twee dagen af-schema. Na twee weken was de proef afgelopen. De onderzoekers slachtten de dieren en keken wat er was gebeurd.

Een vergelijking tussen de gezuiverde vormen van clenbuterol en het racemische mengsel is niet goed mogelijk omdat de onderzoekers daar niet naar hebben gekeken. In plaats daarvan werkten ze met vier verschillende doses: de dieren kregen dagelijks 0.4 milligram clen per kilo lichaamsgewicht, 1 milligram clenbuterol per kilo lichaamsgewicht, 0.2 milligram (-)-R-clenbuterol per kilo lichaamsgewicht of 0.2 milligram (+)-S-clenbuterol per kilo lichaamsgewicht.

Wat die hoogste dosis clenbuterol betreft: die bouwde minder spiermassa op dan de dosis van 0.4 milligram. Voor de overzichtelijkheid laten we die dosis even buiten beschouwing.

In de onderstaande tabel zie je voor drie spieren de effecten van de verschillende doses. ADL = adductor longus; SOL = soleus; GAS = gastrocnemius. Zoals je ziet had de 0.4 milligram racemische clen het meeste effect – maar die bestond dan ook uit twee keer zoveel stof als de injecties met enantiomeer. In het rijtje ‘summed’ hebben de onderzoekers de anabole effecten van de enantiomeren bij elkaar opgeteld. Dan verschijnt er een resultaat dat nagenoeg gelijk is aan het effect van het racemisch mengsel.

i rest my case

Conclusie

Er is dus een mogelijkheid om een verbeterd clenbuterolpreparaat te maken. Probleem is het kostenplaatje. De processen die enantiomeren van elkaar scheiden kosten in de praktijk handenvol geld. Fabrikanten vinden een beter beta-2-agonist wellicht sneller en goedkoper door de bestaande beta-2-agonisten te screenen.

op die site staat ook hoe je je lever spaart met minimaal 4 koppen koffie:cool:

Terug
Naar boven