AndroidHealthClinic

hoelang kan je kuur duren?

philippezzz7

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
ga even in kort en niet te uitgebreid mijn vraag stellen want vertrek meteen naar men werk, heb een beetje liggen zoeken hier tussen de posts van anderen maar na pagina 8 nog niets gevonden dat beetje relateerd op mijn vraag,
ben met tren a bezig prima resultaat zit nu in week 4 begin beetje last te krijgen van de sides maar blijk niet de enige te zijn dus neem dat er wel effe bij. ik wilde weten hoelang ik deze kuur maximaal aan 1stuk kan blijven doornemen alvorens ik pregnyl ga beginnen te gebruiken, was van plan 12 weken te doen maar denk eraan dit door te trekken 24weken of langer hangt beetje af van wat er hier gezegd word of als andere bronnen kennen waar ik hier meer over kan lezen zou.ook super zijn.
alvast thx.

Bij mij is het beste altijd al gepasseerd na een achttal weken en heeft het volgens mij niet zo veel zin meer. Anderen zullen nu zeggen dat het dan pas is dat de kwaliteitsmassa begint te komen.

Je kunt volgens mij behoorlijk lang kuren, maar met iets wat zo heftig is voor je lijf als tren zou ik dat niet doen.

Waarom wil je hem zo lang doortrekken, je zit pas in week 4?
Met welke dosering kuur je?

Je kan hem langer doortrekken maar dan zal je herstel ook een stuk langer zijn.

Niet zolang doortrekken met tren. Met test in principe geen probleem al zal je herstel er niet makkelijker op worden.

Wat je wel kunt doen is cycles met bridges/momenten van lage test tussenin en dan roteren met verschillende producten zeg maar. Ik gebruik tren wel liefst op het einde van een lange cycle, geeft altijd dat beetje extra :p.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wil je hem zo lang doortrekken, je zit pas in week 4?
Met welke dosering kuur je?

Je kan hem langer doortrekken maar dan zal je herstel ook een stuk langer zijn.
ik doe momenteel tren a 75mg 1dag op 1dag af en werkt prima zo dus als ik men dosering niet hoef op te trekken kan ik er nog een heel tijdje mee door gaan ik heb nu wel niet veel ervaring met andere gear maar hoe dit mijn aders er uit doet komen is voor mij ongezien zelf op mijn kuiten beginnen ze zichtbaar te worden, een jaartje geleden voor ik met bb begon had ik een taille van 107cm en nu is die 88cm natuurlijk komt dit niet enkel door die tren a maar moet toegeven het wel verslavend is. ik had toen ik begon te cutten een doel voor mezelf gesteld en dat was 7% op 90kg, nu waren er enkele die me lieten weten 7% mss iets te hoog gegrepen was dus ok met 10% zou ik al tevreden zijn en denk wel dat als ik tren iets langer door kan nemen en daarna met effedrine de laatste %jes er nog af kan halen toch nog op iets minder dan 10% uit zou uitkomen ik zit in week 4 en tot week 12 kan het al zeker naar wat ik al gelezen heb bij andere kuurlogjes maar over een langere periode niet echt veel gevonden dus eerst eens horen wat andere hier over zeggen en denken .

Realiseer je gewoon dat hoe hoger de piek, meestal ook hoe zwaarder de val. Je hebt tijd, BBing is bijna een neverending project. Ga niet nodeloos lang kuren om een vet% te halen dat je bij het off gaan zo weer kwijt bent.

Als het allemaal binnen je schema past en het is verantwoord, des te beter en hoe meer geniet je er achteraf van zult hebben. Herstel op tren is pittig voor sommigen.

• Topic Starter Topic Starter
Realiseer je gewoon dat hoe hoger de piek, meestal ook hoe zwaarder de val. Je hebt tijd, BBing is bijna een neverending project. Ga niet nodeloos lang kuren om een vet% te halen dat je bij het off gaan zo weer kwijt bent.

Als het allemaal binnen je schema past en het is verantwoord, des te beter en hoe meer geniet je er achteraf van zult hebben. Herstel op tren is pittig voor sommigen.
das een raad waarmee ik ook zeker rekening mee zal houden en eens wat zoekwerk ga doen over de sides als je ermee stopt, als het idd zo is hoe langer het gebruik hoe meer last van de sides ga ik na men prignyl kuur even lang of gaan dan dat ik on ben gegaan wat zowat de standaard stop zou moeten zijn,
als ik dan 24 on ga moet ik in principe ook 24 weken of gaan dus daarin is het dan wel weer een voordeel na 12 weken of te gaan, wou graag deze zomer effe iedereen versteld doen staan :-) lol maar idd bb is een never ending story...

Terug
Naar boven