SHaDoWLanDZ Competitive Bodybuilder Lid sinds 25 aug 2005 Berichten 1.776 Waardering 19 Lengte 1m79 Massa 99kg Vetpercentage 17% 30 jul 2008 #21 het zijn idd geen snoepjes... en wat ik overal gelezen heb, vooral amerikaanse fora.. doen ze daar ook wel wat meer met T3 dan 6 weekjes. Ach.. tis altijd wat, voorzichtigheid is zowieso geboden ja..
het zijn idd geen snoepjes... en wat ik overal gelezen heb, vooral amerikaanse fora.. doen ze daar ook wel wat meer met T3 dan 6 weekjes. Ach.. tis altijd wat, voorzichtigheid is zowieso geboden ja..
rusher Freaky Bodybuilder Lid sinds 15 aug 2006 Berichten 5.567 Waardering 30 31 jul 2008 #22 zit er zelf nu 3 maanden aan, en heb nog ff te gaan ook.. en ik doe dit vaker... nooit probs mee gehad.6 weken is wel heeeeel voorzichtig!
zit er zelf nu 3 maanden aan, en heb nog ff te gaan ook.. en ik doe dit vaker... nooit probs mee gehad.6 weken is wel heeeeel voorzichtig!
SHaDoWLanDZ Competitive Bodybuilder Lid sinds 25 aug 2005 Berichten 1.776 Waardering 19 Lengte 1m79 Massa 99kg Vetpercentage 17% 31 jul 2008 #23 Dude lekker!! Ik heb gisteren bloed laten checken, benieuwd of die schildklier nu ook daadwerkelijk lekker omhooggegaan is.. I let ya'll know! PS; u got pm
Dude lekker!! Ik heb gisteren bloed laten checken, benieuwd of die schildklier nu ook daadwerkelijk lekker omhooggegaan is.. I let ya'll know! PS; u got pm
rusher Freaky Bodybuilder Lid sinds 15 aug 2006 Berichten 5.567 Waardering 30 31 jul 2008 #24 ahh, ik lees je post pas nu net na je PM. ik ben erg benieuwd naar je bloedtest results
Ano_80 Colossal Veteran uitgeschakeld 10.000 berichten Lid sinds 25 mrt 2004 Berichten 14.298 Waardering 252 Lengte 1m86 Massa 108kg Vetpercentage 17% 8 dec 2008 #25 100mg t4 per dag, 1maand on...1 maand off moet ook goed te doen zijn. merk iig dat ik zelf niet moe en duf ben
100mg t4 per dag, 1maand on...1 maand off moet ook goed te doen zijn. merk iig dat ik zelf niet moe en duf ben
HondaDelsol Dutch Bodybuilder Elite Member Lid sinds 3 nov 2005 Berichten 664 Waardering 10 Lengte 1m83 Massa 92kg Vetpercentage 10% 13 dec 2008 #26 ovation zei: hgh zonder t4 schijnt zelfs zonde van je geld te zijn heb ik gelezen... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik heb ook gelezen dat bij sommige mensen de schildklier beter gaat werken door gebruik van HGH en dat die zeker geen extra T4 of T3 meer mogen nemen. Je kan dit checken adhv je lichaamstemperatuur tijdens hgh gebruik. Hoe warmer, hoe meer je schildklier werkt. Of dit verhaal helemaal klopt weet ik niet zeker, heb het ook maar ergens gelezen. En als je hgh neemt en je bent niet moe ofzo kan je er van uit gaan dat je schildklier nog voldoende werkt. Wordt je wel moe, T4 erbij nemen... Gr.
ovation zei: hgh zonder t4 schijnt zelfs zonde van je geld te zijn heb ik gelezen... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik heb ook gelezen dat bij sommige mensen de schildklier beter gaat werken door gebruik van HGH en dat die zeker geen extra T4 of T3 meer mogen nemen. Je kan dit checken adhv je lichaamstemperatuur tijdens hgh gebruik. Hoe warmer, hoe meer je schildklier werkt. Of dit verhaal helemaal klopt weet ik niet zeker, heb het ook maar ergens gelezen. En als je hgh neemt en je bent niet moe ofzo kan je er van uit gaan dat je schildklier nog voldoende werkt. Wordt je wel moe, T4 erbij nemen... Gr.