XXL Nutrition

hoesten als een gek in kuur

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Beste,

Zit nu in week 3 (2 ampules omnadrens 250 en 40 mg dbol ed). Sinds dik 2 weken hoest ik als een gek elke dag door de dag door het is erg vervelend en ik kan alleen maar denken dat dit komt door de omnas? moet ik switchen naar een andere merk?

Heeft iemand een verklaring waarom ik zo erg hoest

Je spul is real;)

Heb je het ergst als je hebt gezet? Uurtje erna?

• Topic Starter Topic Starter
ja maar het blijft wel aanhouden door de dag door. Wat betekent dit ? Want heb het nu dik 2 weken constant hoesten

het is niet omdat je 2 weken eens hoest dat dit altijd aan de kuur licht hoor:)

ja kan ook gewoon simpel ziek worden hoor:)

Idd de laatste tijd hoor ik veel mensen hoesten en verkouden zijn

Ik hoest ook sinds week
****ing verkouden

• Topic Starter Topic Starter
maar dit heeft zeker met de kuur te maken, sinds ik begonnen met hoest ik constant en voorheen was ik nooit ziek>

Wat kan dit betekenen, heb vrijdag ook een bloedtest laten doen uitslag post ik volgend week

maar dit heeft zeker met de kuur te maken, sinds ik begonnen met hoest ik constant en voorheen was ik nooit ziek>

Wat kan dit betekenen, heb vrijdag ook een bloedtest laten doen uitslag post ik volgend week

nooit ziek bestaat niet man. je gestel is nu gewoon mss wat minder sterk en dus rapper vatbaar voor ziek te worden:)

AAS versterkt het immuunsysteem. Het is hoogst onwaarschijnlijk om ziek te worden gedurende een AAS cycle. Ik zou aan je dealer vragen of die ervaring heeft met deze situatie.

daarom wordt iedereen zo snel ziek als die ON is.

Ervaar het zelf ook:rolleyes:

Als je begrijpt hoe AAS werken, weet je dat deze het immuunsysteem versterken. Menig AIDS patient is van de dood gered door een kuurtje AAS.

Maar om jou iets tegemoet te komen..
Trainen op zichzelf verzwakt het immuunsysteem, hier zijn volgens mij de meningen over verdeeld.

Laatst bewerkt:
AAS versterkt het immuunsysteem. Het is hoogst onwaarschijnlijk om ziek te worden gedurende een AAS cycle. Ik zou aan je dealer vragen of die ervaring heeft met deze situatie.
Ook een oversimplificatie van zowel het immuunsysteem als de werking van androgenen en diens metabolieten (bijv. oestrogenen) hier op. Je gaat al direct de fout in zodra je zegt dat het het immuunsysteem versterkt OF verzwakt, zo simpel ligt dat niet.

Het eerste wat ik denk als ik jouw reactie zie, heb JIJ ervaring met deze situatie?
Ik heb me best vaak tijdens een kuur ziek gevoeld, of lichte koorts. Maar dat wil nog niet persé zeggen of je immuunsysteem versterkt of verzwakt is.

Omnadren en hoesten icm lichte koorts klinkt mij heel bekend in de oren, had ik ALTIJD als ik aan de omnadren zat. Maar dat gezegd hebbende hoeft het daar helemaal niet aan te liggen. Je kan net zoals zovelen op dit moment ook gewoon flink verkouden zijn, los van je kuur.

Als je begrijpt hoe AAS werken, weet je dat deze het immuunsysteem versterken. Menig AIDS patient is van de dood gered door een kuurtje AAS.

Maar om jou iets tegemoet te komen..
Trainen op zichzelf verzwakt het immuunsysteem, hier zijn volgens mij de meningen over verdeeld.

Je weet dat het bij aids patiënten voorgeschreven wordt vanwege lichaamsgewicht gerelateerde problemen?

Dokter ziet me al aankomen: ik heb anabolen nodig omdat ik verkouden ben

Je weet dat het bij aids patiënten voorgeschreven wordt vanwege lichaamsgewicht gerelateerde problemen?

Dokter ziet me al aankomen: ik heb anabolen nodig omdat ik verkouden ben
Sowieso neigen ze i.h.a. ook naar immuunsuppressief.

En TS heeft gewoon 'n koutje gevat.

Het eerste wat ik denk als ik jouw reactie zie, heb JIJ ervaring met deze situatie?

Het ziek worden op AAS niet, dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Nou ben ik ook niet heel erg ervaren met AAS, heb slechts 2 oral only kuurtjes achter de rug die elk een maand duurde. Dit heb ik ongeveer 4/5 jaar terug gedaan.

Ook een oversimplificatie van zowel het immuunsysteem als de werking van androgenen en diens metabolieten (bijv. oestrogenen) hier op. Je gaat al direct de fout in zodra je zegt dat het het immuunsysteem versterkt OF verzwakt, zo simpel ligt dat niet.

Je kan stellen dat de hoeveelheid witte bloedlichaampjes omhoog gaat per mL bloed door AAS zoals testosteron. Zo kom ik tot de "simpele" conclusie dat AAS het immuunsysteem versterkt.

Het heeft tevens geen zin om gedetailleerd in te gaan over hoe AAS het immuunsysteem versterkt, hier zou de TS geen baat bij gehad hebben.

HIV patiënten in een gevorderd stadium ontwikkelen AIDS. Artsen schrijven specifieke soorten AAS voor om het immuunsysteem te versterken indien de patiënt de pijp uit gaat door een te zwak immuunsysteem. De zogenaamde T2 cellen die zo belangrijk zijn voor een degelijk functionerend immuunsysteem stijgen hierdoor weer naar normale waarden. Tevens heeft AAS het voordeel dat de patiënt tevens ook weer wat gewicht aankomt door een "verbeterde" proteïne synthese.

En TS heeft gewoon 'n koutje gevat.

Dit denk ik ook.

Laatst bewerkt:
Artsen schrijven oxandrolon voor bij HIV tegen de cachexie die hierbij gepaard gaat, niet om het immuunsysteem te versterken.

Terug
Naar boven