- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ziek worden op AAS niet, dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Nou ben ik ook niet heel erg ervaren met AAS, heb slechts 2 oral only kuurtjes achter de rug die elk een maand duurde. Dit heb ik ongeveer 3 jaar terug gedaan.
Je kan stellen dat de hoeveelheid witte bloedlichaampjes omhoog gaat per mL bloed door AAS zoals testosteron. Zo kom ik tot de "simpele" conclusie dat AAS het immuunsysteem versterkt.
Het heeft tevens geen zin om gedetailleerd in te gaan over hoe AAS het immuunsysteem versterkt, hier zou de TS geen baat bij gehad hebben.
HIV patiënten in een gevorderd stadium ontwikkelen AIDS. Artsen schrijven specifieke soorten AAS voor om het immuunsysteem te versterken indien de patiënt de pijp uit gaat door een te zwak immuunsysteem. De zogenaamde T2 cellen die zo belangrijk zijn voor een degelijk functionerend immuunsysteem stijgen hierdoor weer naar normale waarden. Tevens heeft AAS het voordeel dat de patiënt tevens ook weer wat gewicht aankomt door een "verbeterde" proteïne synthese.
Dit denk ik ook.

Artsen schrijven oxandrolon voor bij HIV tegen de cachexie die hierbij gepaard gaat, niet om het immuunsysteem te versterken.
2 orals en dan doen alsof je verstand van zaken hebt
ga maar kuur fatsoenlijk kuren dan merk je wel dat je gewoon sneller ziek wordt
Klopt
Maar mensen die natty zijn en erg zwaar trainen, worden die ook snel ziek?
Maar mensen die natty zijn en erg zwaar trainen, worden die ook snel ziek?
wat een experts. Kuren zorgt ervoor dat je zwaarder gaat trainen, zwaardere training verzwakt je immuunsysteem aanzienlijk. Aas verhogen vaak juist rode bloedcellen en kunnen witte bloedcellen verlagen. Genoeg mensen worden ziek tijdens de kuur, net zoals veel mensen ziek worden tijdens een dieet. Daarom moet je ook nooit gaan cutten of kuren bij de overgang van zomer naar winter of van winter naar lente, wanneer het risico op ziekte het grootst is. Niet optimale voeding draagt er ook aan bij. Ik zou niet weten waarom je zomaar gaat hoesten van aas, of het moet zijn dat de stof naar je longen is gegaan, zoals je bij tren vaak ziet.
Wat een experts. Kuren zorgt ervoor dat je zwaarder gaat trainen, zwaardere training verzwakt je immuunsysteem aanzienlijk. AAS verhogen vaak juist rode bloedcellen en kunnen witte bloedcellen verlagen. Genoeg mensen worden ziek tijdens de kuur, net zoals veel mensen ziek worden tijdens een dieet. Daarom moet je ook nooit gaan cutten of kuren bij de overgang van zomer naar winter of van winter naar lente, wanneer het risico op ziekte het grootst is. Niet optimale voeding draagt er ook aan bij. Ik zou niet weten waarom je zomaar gaat hoesten van AAS, of het moet zijn dat de stof naar je longen is gegaan, zoals je bij tren vaak ziet.
Je spul is real
Heb je het ergst als je hebt gezet? Uurtje erna?
De beruchte Tren-hoest![]()
Als je niet netjes zet, dan kun je overal van gaan hoesten. Dus sowieso netjes zijn met injecteren. Kan altijd een keertje voorkomen dat het gebeurd.
Ik had exact hetzelfde wat jij hebt en heb het nog steeds, ik dacht dat het door mijn kuur kwam maar het kwam (waarschijnlijk) dat ik van 1 scoop naar de 6 scoops whey ging + melk + kwark. En blijkbaar ben ik allergisch ervoor geworden, als je echt wilt weten waarom je hoest moet je echt elke whey supplement en melk + kwark even uit je dieet halen en je hoort beter te zijn na 1 week.zou kunnen little daddy maar dit staat los van het hoesten toch?