XXL Nutrition

hoesten als een gek in kuur

ikke

,,,,,

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
verkerd spul wat bedoel je daarmee? ben in 3 weken dik 4 kilo aangekome en voel me sterk en krachtig

?,,,,,

Laatst bewerkt:
ik ben zelf nooit off ik zit altijdt op deca en testo met tussen kuren van insuline en zo verder !! nooit ergens last van gehad !! en ik feest ook in het weekend hoor 88 drinken

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 19:06 ----------

4 kilo is niks he !!
µ
ben je een troll ofzo? in 3 weken 4 kilo is zeker wat

• Topic Starter Topic Starter
wimpi is een troll, maar ik kijk het nog even aan, kuur gaat opzich super voel me sterk en sta constant geil alleen dat gehoest is echt hinderlijk. Dinsdag 2 ampules omnadrens gezet in de avond en vrijdag ochtend bloed laten prikken dan zou me test gehalte super hoog moeten zijn in de uitslagen tog?

wimpi is een troll, maar ik kijk het nog even aan, kuur gaat opzich super voel me sterk en sta constant geil alleen dat gehoest is echt hinderlijk. Dinsdag 2 ampules omnadrens gezet in de avond en vrijdag ochtend bloed laten prikken dan zou me test gehalte super hoog moeten zijn in de uitslagen tog?

Jah

AAS versterkt het immuunsysteem. Het is hoogst onwaarschijnlijk om ziek te worden gedurende een AAS cycle. Ik zou aan je dealer vragen of die ervaring heeft met deze situatie.

Eeuhh.....ok,

Zit nu in week 10 van test e - dk kuur & heb zowaar 1 griepje onder de leden....aardig gegained...dus is myn gear nu ook nep volgens jou ??

@ ts misschien zit er iets in de omnas waar je lichaam zo heftig op reageert, ik zou switchen & vandaaruit kyken wat het verschil zou zyn.

Eeuhh.....ok,

Zit nu in week 10 van test e - dk kuur & heb zowaar 1 griepje onder de leden....aardig gegained...dus is myn gear nu ook nep volgens jou ??

@ ts misschien zit er iets in de omnas waar je lichaam zo heftig op reageert, ik zou switchen & vandaaruit kyken wat het verschil zou zyn.
Slimmerik, hij zegt niet dat je nooit ziek word als je ON bent alleen is het moeilijker om ziek te worden

Slimmerik, hij zegt niet dat je nooit ziek word als je ON bent alleen is het moeilijker om ziek te worden

Dat je normaal gesproken niet ziek word tydens 1 kuur dat weet zelfs jy....dus kan je nagaan...

Kan je wel vertellen dat ik de laatste 13 jaar toch menigeen heb zien langskomen die het wel is overkomen...dus zo -hoogst onwaarschijnlijk- vind ik het nou ook weer niet...slimmerik.

Eeuhh.....ok,

Zeker het aromatiserende testosteron versterkt het immuunsysteem. Door het zwaarder trainen word je gevoeliger voor ziekte zoals verder in het topic besproken is.

Het zwaarder trainen wat vaak in conjunctie gaat met AAS was jou grote boosdoener.

Zeker het aromatiserende testosteron versterkt het immuunsysteem. Door het zwaarder trainen word je gevoeliger voor ziekte zoals verder in het topic besproken is.

Het zwaarder trainen wat vaak in conjunctie gaat met AAS was jou grote boosdoener.

Jy verheft de vrouwenlogica naar hogere kunst.....myn complimenten.

Terug
Naar boven