Fitness Seller

hoevaak krijgen jullie tren hoest ?

Zat eergisteren echt in een kleine ader
Was wel een half uur aan het hoesten
Voelde ook allemaal tintelingen en kriebels overal en kortademig

Voorlopig nog geen tren hoest gehad (tren e) maar denk dat het echt lastig moet zijn als je zo lang aan het hoesten bent. Klein voordeel is dat je zelf dan wel weet dat het tren hoest is en het wel zal over gaan... ooit :o

Heb dit 1x gehad in de quats. Heb wel eens moeten hoesten van een injectie maar na die keer weet ik pas wat echt tren hoest is.. Je gaat echt half dood :p nooit meer gehad gelukkig

• Topic Starter Topic Starter
Er is nog steeds niet duidelijk waarom het alleen bij tren is , ik heb dus nooit moeten hoesten bij andere compounds. Terwijl andere weer zeggen dat het ook kan voorkomen bij test bijvoorbeeld ?

Sinds ik juist gedoseerde tren heb 1 op de 2x ongeveer. daarvoor zo goed als nooit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk indd ook dat bij ondergedoseerde tren de hoest nauwelijks voorkomt , goeie punt heb je daar . Als tren dosis 100% juist is ga je echt wel die hoest krijgen en regelmatig denk ik

Ik denk indd ook dat bij ondergedoseerde tren de hoest nauwelijks voorkomt , goeie punt heb je daar . Als tren dosis 100% juist is ga je echt wel die hoest krijgen en regelmatig denk ik
In algemene zin zou het dan met de dosis te maken hebben. Als je veel zet van een ongedoseerd product krijg je alsnog veel tren in je lichaam en is de kans op hoesten net zo groot als bij een product waar je minder van zet dat wel precies bevat wat er op staat.

Maar dan nog weet ik niet of dit zo is. Het is wel makkelijk om te stellen.

Dosering maakt bij mij niet uit. Zette eerst 3ml tren zou 600mg moeten zijn. Nooit iets gemerkt. Nu zet ik 100mg en als er 1 miniscuul druppeltje bloed uit komt samen met een druppeltje olie weet ik dat binnen dan en 20 sec het feest begint. Te beginnen met de smaak en druk op de borst en doort van kriebels

Bij tren susp voelden ik het in me ogen zelfs , die branden als een gek na de injectie . Ook i me neus voelde ik het branden , shit dat was echt keihard spul heb er altijd nog van liggen moest stoppen vanwege de enorme acne die ik er van kreeg maar kracht en vasculariteit waren ongekend erop . Maar geen hoest kreeg ik ervan , wel voelde ik het meteen bij het zetten in me ogen en neus gewoon rare kriebels en brandgevoel

Trenoxine?

Nog geen last gehad van tren hoest.

Dosering maakt bij mij niet uit. Zette eerst 3ml tren zou 600mg moeten zijn. Nooit iets gemerkt. Nu zet ik 100mg en als er 1 miniscuul druppeltje bloed uit komt samen met een druppeltje olie weet ik dat binnen dan en 20 sec het feest begint. Te beginnen met de smaak en druk op de borst en doort van kriebels

Ik neem aan dat je eerder tren e zette en nu tren a
Ik had hetzelfde eergisteren, heel vervelend die kriebels en het hoesten

Ik neem aan dat je eerder tren e zette en nu tren a
Ik had hetzelfde eergisteren, heel vervelend die kriebels en het hoesten
Nee beide tren e. Alleen deze is ook daadwerkelijk 100mg per ml en niet...ja alles behalve 200mg per ml. Ga harder op 200mg van deze tren dan 700mg van de ander.

Rood wit is bende en een tijgertje werkt beter is mijn bevinding :p

Dik een jaar on al waaronder altijd tren nooit tren cough behalve afgelopen week ineens 2 x (zet iedere dag) in mijn ogen puur kans spel......

Nog nooit gehad, zeker 50 injecties omdat ik tren ace gebruikte.

Terug
Naar boven