MuscleMeat

hoevaak krijgen jullie tren hoest ?

Je hoest omdat er olie in de bloedbaan komt. Die olie in de bloedbaan gaat naar je longen en neemt daar deel aan de gaswisseling. Er komt dus vocht in je longen terecht. Omdat dat geen aangename omgeving is voor de longen proberen ze dat vocht te klaren dmv hoesten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees op veel buitenlandse boarden dat toen ze de pellets nog converteerden en het thuis maakten er sprake was van veel meer frequent hoesten en bijna bij elke injectie . Ik kan het toch niet snappen dat mensen hier 50 keer zetten en geen een keer hoesten , vorig jaar met een bepaald merk kreeg ik het zeker om en om , dus een keer wel andere niet niet .

Ik lees op veel buitenlandse boarden dat toen ze de pellets nog converteerden en het thuis maakten er sprake was van veel meer frequent hoesten en bijna bij elke injectie . Ik kan het toch niet snappen dat mensen hier 50 keer zetten en geen een keer hoesten , vorig jaar met een bepaald merk kreeg ik het zeker om en om , dus een keer wel andere niet niet .

Misschien moet je plekken gaan zoeken met minder doorbloeding.

Misschien moet je plekken gaan zoeken met minder doorbloeding.
Om eerlijk te zijn vind ik het niet erg dat ik de hoest krijg , is gewoon een goed teken dat je wel echte tren hebt . Ik had tijdje terug een ug lab , die tren was heeel licht bijna test achtig , en moest er nooit van hoesten . Ook merkte ik geen tren gelateerde sides die ik normaal wel ondervind . Dus ergens vind ik die hoest wel fijn

Om eerlijk te zijn vind ik het niet erg dat ik de hoest krijg , is gewoon een goed teken dat je wel echte tren hebt . Ik had tijdje terug een ug lab , die tren was heeel licht bijna test achtig , en moest er nooit van hoesten . Ook merkte ik geen tren gelateerde sides die ik normaal wel ondervind . Dus ergens vind ik die hoest wel fijn

LOL veel plezier ermee.

Op tren E nog nooit gehad. Toch wel al zeker 80 keer geprikt. Altijd in de glutes.

Nooit :-)

Je hoest omdat er olie in de bloedbaan komt. Die olie in de bloedbaan gaat naar je longen en neemt daar deel aan de gaswisseling. Er komt dus vocht in je longen terecht. Omdat dat geen aangename omgeving is voor de longen proberen ze dat vocht te klaren dmv hoesten.

lijkt me dat het niet (alleen) door de olie komt, want dan zou je toch verwachten dat alle middelen op oliebasis dit kunnen veroorzaken?

lijkt me dat het niet (alleen) door de olie komt, want dan zou je toch verwachten dat alle middelen op oliebasis dit kunnen veroorzaken?
Dat kunnen ze ook. Injecteer een keer voor de grap 3ml test in een ader en je zult het zien. Komt bij tren gewoon vaker voor omdat die olie veel minder vloeibaar is dan bij andere compounds.

Dat kunnen ze ook. Injecteer een keer voor de grap 3ml test in een ader en je zult het zien. Komt bij tren gewoon vaker voor omdat die olie veel minder vloeibaar is dan bij andere compounds.
Ah ok, wist ik niet. Thanks :)

ik denk wel dat ik even over sla wat betreft het 3ml olie in een ader injecteren :roflol:

Er word gewoon dezelfde soort olie en andere ingredienten voor tren als bij test ofzo gebruikt. Wanneer Test E en Tren E beide gedoseerd op 200mg/ml dan is echt alleen het verschil in steroids poeder...

Er word gewoon dezelfde soort olie en andere ingredienten voor tren als bij test ofzo gebruikt. Wanneer Test E en Tren E beide gedoseerd op 200mg/ml dan is echt alleen het verschil in steroids poeder...
Anabolen zijn apolaire stoffen, daarom zijn ze opgelost in olie (is ook apolair). Als je een dikkere stof in olie oplost krijg je een dikkere "olie". Zelfde resultaat dus. Het gaat er gewoon om dat apolaire stoffen in het bloed(=water=polair) voor dergelijke resultaten zorgt thv de longalveolen.

Nooit last van gehad. En ja het is echte Tren.

inb4 karma morgen injectday doodgaan kughkugh

In je kuiten , alleen bij de gedachte al krijg ik kippenvel . Ik heb nu beide glutes en beide delts , in injecteer wel ed maar opzich zou 4 spots genoeg moeten zijn . Quads is no no bij mij , ik raak 90% een zenuw en daar zie ik op tegen . Heb eens chest geprobeerd mwa is nie slecht , alhoewel je hart dichtbij is enzo geeft dat ook niet echt rustgevend gevoel
eerste 2 keer is 't bagger, voelt alsof die de hele tijd strak staat, maar beetje rekken helpt al veel

Weet je zeker dat het dan tren hoest is? Heb wel eens vaker moeten hoesten maar tren hoest is echt geen pretje.. Het word super warm en je stikt letterlijk net niet. Alles behalve wenselijk

Weet je zeker dat het dan tren hoest is? Heb wel eens vaker moeten hoesten maar tren hoest is echt geen pretje.. Het word super warm en je stikt letterlijk net niet. Alles behalve wenselijk

Heb ook het gevoel dat ik het misschien niet overleef met de tren hoest

Ja is zeker tren hoest, het geeft beetje schuldgevoel als je het krijgt je Gaat denken ; waar ben ik mee bezig , dit kan niet gezond zijn. Maar nadat de hoest voorbij is is die gevoel al weg. Klote is wel dat je het krijgt terwijl je nog niet klaar bent met de injectie.

Terug
Naar boven