Fitness Seller

Hoeveel belgen willen bij nederland aansluiten?

Peiling Peiling Zie je het zitten om Vlaanderen en Nederland samen te voegen?

• Ik ben Nederlander en zie dit zitten

Stemmen: 27 36,0%
  • Ik ben Nederlander en zie dit niet zitten

Stemmen: 13 17,3%
  • Ik ben Vlaming en zie dit zitten

Stemmen: 23 30,7%
  • Ik ben Vlaming en zie dit niet zitten

Stemmen: 12 16,0%

• Totaal stemmers
    75
  • Peiling gesloten .

goofer

Cool Novice
Waardering
1
Naar aanleiding van de zopas uitgevoerde pol naar hoeveel Nederlanders het wel zien zitten dat Vlaanderen zich bij hun zou aanlsuiten na een splittsing van Belgie, hoeveel Vlamingen zien het zitten om zich bij Nederland aan te sluiten.Leuke discussie, geef maar pro's en con's voor een samenvoeging Vlaanderen en Nederland

ik blijf erbij, vlaanderen = oost & westvlaanderen, die mogen bij holland, de rest mag bij frankrijk/duitsland :)

Liever Vlaanderen gewoon afhankelijk en op z'n eigen regeren. Wat met het onderwijs? De gezondheidszorg? Zilverfonds etc?

no thanks ... wij als Vlamingen zijn al zo lang aan het strijden voor Vlaanderen,
dat we het zeker niet uit handen zouden geven mochten we het apart krijgen.

ik zie da wel zitten zeker voor mijn maten dat zou het al een stuk gemakkelijker maken om naarde coffeeshop te gaan :D
voor de rest volg ik geen politiek en ken ik geen voor- of nadelen ervan

no thanks ... wij als Vlamingen zijn al zo lang aan het strijden voor Vlaanderen,
dat we het zeker niet uit handen zouden geven mochten we het apart krijgen.

:stupid:

niet dat het niet leuk zou zijn tesamen, maar ik denk dat het op politiek vlak te ingewikkeld zou worden.
en je zit sowieso met een cultuur- en mentaliteitsverschil.
op economisch vlak daarentegen zou het idd een machtig staatje kunnen worden (denk maar aan de havens).

best eerst eens alleen proberen en zien hoe dat loopt :)

:stupid:

niet dat het niet leuk zou zijn tesamen, maar ik denk dat het op politiek vlak te ingewikkeld zou worden.
en je zit sowieso met een cultuur- en mentaliteitsverschil.
op economisch vlak daarentegen zou het idd een machtig staatje kunnen worden (denk maar aan de havens).

best eerst eens alleen proberen en zien hoe dat loopt :)

Ik dacht ook aan die economische samensmelting en zijn opportuniteiten daarin:) Anderzijds zou het opnieuw politieke conflicten met zich meebrengen. Maar wat betreft cultuurverschil zijn we denk ik toch wel hetzelfde, mentaliteit ligt idd beetje anders:)

We geven wallonie aan de fransen en Nederland mag bij België komen.

Van mij mogen ze erbij hoor, is een stuk logischer dan de huidige situatie. Maar dan mogen we ons wel eerst uitleven op jullie maagden. :D

ik zie da wel zitten zeker voor mijn maten dat zou het al een stuk gemakkelijker maken om naarde coffeeshop te gaan :D

idd, en dat krijgen we een veel interessantere voetbalcompetitie, Standard, Genk, Brugge, Feyenoord, PSV, Ajax, daar worden al die ploegen beter van! :cool:

Wilders en De Winter in 1 parlement, dat wordt Kermis. :roflol:

Btw, waarom zou eventueel er niet gewoon een onafhankelijk Vlaanderen kunnen bestaan?

roeselare word dan de hoofdstad :)

8 - 5 : 8 - 5

So far so good. Nederlandse rijk moet groter worden!

ik blijf erbij, vlaanderen = oost & westvlaanderen, die mogen bij holland, de rest mag bij frankrijk/duitsland :)

nederland niet holland:D

maar van mij mogen ze erbij
we hebben ze als nederland in het verleden onafhankelijk laten zijn maar blijkbaar kunnne ze dat niet dus moeten wij als nederlanders onze verantwoordelijkheid nemen en belgie weer terug nemen.

hoelang is het geleden? nog geen 100 jaar of zo? dat belgie is afgescheiden?

Waar is de optie Zeeuws Vlaanderen af te stoten naar de zuiderburen? :D

Nee, zie uitbreiding wel zitten :thumbs: kunnen we Luxemburg ook niet wegkapen?

Van 1830 is België onafhankelijk

177 jaar nog maar dus
niet erg lang vind ik

niet te moeilijk doen, de walen bij frankrijk en vlaanderen onafhankelijk

zo zie ik het ook.....in hel laatste geval bij Nederland

Terug
Naar boven