XXL Nutrition

Hoeveel dagen ?

GAINER91

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
97kg
Vetpercentage
16%
Hee guys momenteel zit ik in week 4 van mijn test e only 500mg, per week.
Nu twijfel ik een beetje of ik de frequentie van het injecteren zal aanpassen, nu zetnik 2x per week 250mg op donderdag en maandag avond. Ik wil misschien om de 5 dagen gaan zetten
Wat denken jullie?

Thanks !

Wat is je gedachte hierachter?

waarom wil je dat

Wat je nu doet klinkt logischer

Doen mensen vaker maar ik zou het op 2x per week houden anders kom je uit rond de 375mg per week ipv 500mg

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het gevoel dat de verdeling nu niet klopt in een week , tussen do en ma zitten 3 dagen en ma en do 4

Klopt ook, daarom doen mensen ook vaker om de 5 dagen, maar dat is zo minimaal dat je totaal geen verschil gaat merken in de stabiliteit van de bloedwaarden. Gewoon op de maandag en donderdag blijven zetten

Ok duidelijk , thanks !
En dan nog iets , ik wil tegen het einde winny er bij pakken , kan ik dit het beste doen zodra ik stop met de test of al tegelijk nemen ala de test cyclus nog draait?

tegelijk neemen laatste 4 weeken van je cycle winny dr in wel n beetje basis kennis dit man eerste cycle ?

tegelijk neemen laatste 4 weeken van je cycle winny dr in wel n beetje basis kennis dit man eerste cycle ?

Winstrol in de laatste 4 weken :o

(Ps ts: niet doen. Alles in 1x zetten op de maandag kan natuurlijk wel dat doe ik zelf ook)

Ik vind winny op het einde niet echt een meerwaarde.
Maar als je het wilt gebruiken, dan zou ik het meetrekken in de 2 weken na je laatste inject.
Zodat je je nakuur begint de dag na je laatste winny.
Dus nee je hoeft niet al je winny tegelijk te nemen, wel een beetje basiskennis dit :p

Ik weet het wel, alleen zoals je ziet zijn er toch weer verschillen in hoe iedereen het doet, ment0s zegt bijv twee wkn na de kuur en Jij tijdens de kuur ,, zelf dacht ik direct na de kuur , daarom dus.

En ment0s wat zou je dat adviseren ? Gaat vooral om een beetje deoogtrekken zoals je zult begrijpen

Droogtrekke doe je door je voeding bro.

Zucht.. Niet je kuur eindigen met winstrol. Dit zorgt voor een Cortisol tekort. google zelf maar even

als je helemaal of gaat zou ik et niet doen die winstrol op het einde.
ik zelf ga nooit of en gooi dr wel is n oral door in het midden van n kuur pak orals nooit onder de 100 mg en nooit langer dan 4 weeken

Hey vraagie : als je overschakeld van 1x pw naar 2x pw 300 mg gaat dan je bloeddruk ook omlaag >?

Terug
Naar boven