maessen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 91
ik wil dextrose in gaan nemen na elke training maar hoeveel moet ik dan inemen?
alvast bedankt
alvast bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uhum, het is toch juist bedoeld tijdens of gelijk na de training. En het ''schijnt'' beter te zijn? Waar heb je dat gelezen?
volgens mij worden de voedingstoffen die je ernaa neemt, whey shake bijvoorbeeld, beter opgenomen door je lichaam als er snelle suikers (dextrose) bij inzit
Dat gaat niet zo snel dat je er druivensuiker voor nodig hebt... Een combinatie van eiwitten + koolhydraten schijnt beter te werken.
klopt, daarom wordt geadviseerd creatine ook tezamen met dextrose te nemen
Dat gaat niet zo snel dat je er druivensuiker voor nodig hebt... Een combinatie van eiwitten + koolhydraten schijnt beter te werken.
ik neem mijn creatine kre-alkalyn capsules als allereerst na de training en zo'n 15 minute dernaa pas me whey met dextrose, of is het dus beter om me caps samen met de whey te nemen?
ik zou de creatine met dextrose nemen, dus dat is direct na het trainen.

uhum, het is toch juist bedoeld tijdens of gelijk na de training. En het ''schijnt'' beter te zijn? Waar heb je dat gelezen?
Die insuline piek krijg je met tragere koolhydraten ook wel, weliswaar niet zo sT als bij gebruik van druivensuiker. Echter, het aanvullen van glycogeen in je spieren is een langdurig proces. Waarom precies wil je dan na de training een enorme piek?
Die insuline piek krijg je met tragere koolhydraten ook wel, weliswaar niet zo sT als bij gebruik van druivensuiker. Echter, het aanvullen van glycogeen in je spieren is een langdurig proces. Waarom precies wil je dan na de training een enorme piek?
Dan ga je er dus van uit dat die crea of andere supps net zo snel pieken als je bloedsuiker-/insulinespiegel
Niet waneer de insulinepiek alweer dusdanig gezakt is op het moment dat de genomen supllementen voldoende hoge bloedwaarden hebben om van de hoge insulinespiegel baat te hebben
Aangezien dextrose voor een veel snellere insulinepiek zorgt dan dat de creatine ed hogere bloedwaarden geven heb je dus niets aan een insulinepiek waneer deze niet samen valt met die van de genomen supplementen