Fitness Seller

hoeveel in schouders?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hoeveel ml kan er in de schouders worden geinjecteerd? ik heb daarnet 3 ml b12 geinject en die is nu ****ing stijf man,ik ging straks gaan bankduwen maar dat zal er vandaag niet in zitten denk ik :(

ik heb trouwens niet geraakt,heb niet gevoeld dat ie derin ging,kwam geen bloed bij het aspireren enkel klein druppeltje als de naald eruitkwam...is 3ml dan teveel?

Persoonlijk vindt ik 2ml toch wel op de grens van comfortabel.
Ik denk dat de antwoorden heel erg uiteenlopen van 1 tot 3 ml afhankelijk van de grote van de schouders.

Idd, ligt er aan hoe groot je schouders zijn. Bij een beetje schouders moet 2 ml toch wel kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
inVorm zei:
Idd, ligt er aan hoe groot je schouders zijn. Bij een beetje schouders moet 2 ml toch wel kunnen.

ik heb redelijk zware schouders vind ik van mezelf...moet ik het anders verdelen? maar dan moet ik dan de naald vervangen ook?

Zou ik wel doen ja.
Het risico dat de naald bot is geworden door de eerste prik en daardoor pijn bij de 2 e krijgen zou ik niet nemen.
Gewoon 2 spuitjes laden zou ik zeggen.

Pure_tech zei:
Zou ik wel doen ja.
Het risico dat de naald bot is geworden door de eerste prik en daardoor pijn bij de 2 e krijgen zou ik niet nemen.
Gewoon 2 spuitjes laden zou ik zeggen.

het zijn wel de slin naaldjes he,van 0.45 x12 mm

zoude die echt zo vlug bot worden?

Tja je kan het proberen bevalt het niet kan je altijd nog veranderen.
persoonlijk zou ik het niet doen je moet toch 2 x prikken dus waarom niet met een nieuwe naald.

ok thanx voor de reacties mannen :)

Terug
Naar boven