MuscleMeat

Hoeveel invloed heeft jouw partner op je trainings dagen??

Mwah vrijwel geen. Ik verplaats weleens een training voor m'n vriendin maar als ik dat niet doe dan is er ook niets aan de hand. Ben ik toen ik met haar begon erg duidelijk in geweest, dat scheelt denk ik wel.

Veel, RM's squat ik niet zonder spotter (geen powerrack), bench training (veel board presses tegenwoordig) heb ik eigenlijk ook een spotter voor nodig (bij voorkeur 2:p).

Eh trainingspartner of levenspartner? :D

Mwah vrijwel geen. Ik verplaats weleens een training voor m'n vriendin maar als ik dat niet doe dan is er ook niets aan de hand. Ben ik toen ik met haar begon erg duidelijk in geweest, dat scheelt denk ik wel.

Veel, RM's squat ik niet zonder spotter (geen powerrack), bench training (veel board presses tegenwoordig) heb ik eigenlijk ook een spotter voor nodig (bij voorkeur 2:p).

jullie hebben het over 2 verschillende partners ;)

• Topic Starter Topic Starter
nu de wedstrijden naderen is ze wel relax maar soms echt:mad:

levens partner

Er gaat niks boven een goede traingspartner.
Ik zeg altijd een goede traingspartner moet je koesteren.....

zeker maar als je volcontinue werk zijn er weinig mensen die om 09h00 hardcore willen gaan:D

Levenspartner? Daar doe ik mijn cardio op! :eek:

ik train alleen

ja ik ook omdat niemand mee wil om 09h00 :(

Ik train met een partner. Trainingen duren dan meestal langer. Soms kan ik een bepaalde oefeningen wel zwaarder uitvoeren gewoon om mezelf te tonen zeg maar. Maar doorgaans is het meer ouwehoeren dan zwaar trainen.

is ook waar ,alleen kun je beter focussen ....blik op oneindigend en gaan release the beast:cool:

Zij is belangrijker dan trainen.

Om eerlijk te zijn heeft mijn vrouw heel veel invloed op hoe ik train.
Als zij er niet 100% achter zou staan dan zou ik niet lekker trainen.
Dat merk ik wel is als zij het niet prettig vind als ik ga trainen, dan gaat het gewoon niet lekker.

zeer weinig; ik heb de meeste invloed!

..........zoveel invloed, dat mijn vrouw vanaf 1 maart meegaat naar de sportschool! ( cardio)
:D

Terug
Naar boven