MuscleMeat

hoeveel kg nog kwijt

Jorgen92

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
106kg
Hallo, ben begonnen met intensief te fitnessen half jaar geleden toen woog ik 116kg. Nu half jaar later weeg ik er 102. Ga 3/4 keer per week. Op hoeveel kg zou ik moeten zitten om echt voluit op kracht en spiermassa te kunnen trainen? Ben trouwens 25 jaar.

Alvast bedankt !

Hangt er vanaf wat je doel is, is niet een bepaald gewicht dat het beste is ofzo.

Leg eens uit wat je dan allemaal doet, heb je een schema wat je volgt?

• Topic Starter Topic Starter
Leg eens uit wat je dan allemaal doet, heb je een schema wat je volgt?
Heb niet een bepaald schema, eet gezond met af en toe eens zondigen. Neem als suplementen de t5 van zionlabs. Na de training een pure whey shake. In de fitness train ik spiergroepen. Wel lage gewichten en veel reps 12-15. + kwartiertje op de loopband

Waarom doe je het nu op deze manier en waarom wil je eerst verder afvallen voordat je denkt "echt voluit op kracht en spiermassa te kunnen trainen"?

Waarom doe je het nu op deze manier en waarom wil je eerst verder afvallen voordat je denkt "echt voluit op kracht en spiermassa te kunnen trainen"?
Weeg nog 102kg, (en is niet meerendeels door de spieren) is het niet eerst het beste om dan dat buikje weg te krijgen om dan spiermasse bij te komen ?

t5 gebruiken op 34% :roflol::roflol::roflol:

Waarom denk je dat, heb je dat zelf bedacht, van iemand gehoord of ergens gelezen? Op de lange termijn is het efficienter om nu al voor spiermassa te trainen, vet verliezen gaat dan vanzelf als je voeding in orde is.

Waarom denk je dat, heb je dat zelf bedacht, van iemand gehoord of ergens gelezen? Op de lange termijn is het efficienter om nu al voor spiermassa te trainen, vet verliezen gaat dan vanzelf als je voeding in orde is.
Had mezelf 6maanden geleden een doel op gesteld en dat was 90kg behalen. En daar hou ik me nog steeds aan vast

Dat je op zo'n hoog vp makkelijk kan afvallen zonder zulke hulpmiddelen, geen wonder dat ik niet makkelijk aan t5 kan komen , alle fatties gebruiken het ook al.:roflol::roflol::roflol::roflol:
Hou intvervolg zulke commentaar een voor u eigen. Wist jij alles al toen je begon te fitnessen ?

Hou intvervolg zulke commentaar een voor u eigen. Wist jij alles al toen je begon te fitnessen ?

nee ,maar als je jezelf eens wat meer verdiept in supps etc ,had jezelf wel kunnen bedenken dat het nergens opslaat. En ik zeg wat ik wil. Zou volgende keer wat nettere woordspeling gebruiken:P

Terug
Naar boven