MuscleMeat

hoeveel kg nog kwijt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Had mezelf 6maanden geleden een doel op gesteld en dat was 90kg behalen. En daar hou ik me nog steeds aan vast

En je doel was om dan pas aan spiermassa te gaan werken? Tot over een paar maanden dan.
 
En je doel was om dan pas aan spiermassa te gaan werken? Tot over een paar maanden dan.
Eerst wel, ben nu aan het twijfelen omdat ik niet echt weet wat het beste is om resultaat te boeken daarom dat ik men vraag hier stel. Wat stel jij voor ?
 
nee ,maar als je jezelf eens wat meer verdiept in supps etc ,had jezelf wel kunnen bedenken dat het nergens opslaat. En ik zeg wat ik wil. Zou volgende keer wat nettere woordspeling gebruiken:P
Die t5 is me aangeraden door iemand van xxl nutrition. En werkt zeer goed dus waarom zou ik het niet gebruiken als het me wordt aangeraden door mensen die er continu met bezig zijn ?
 
Die t5 is me aangeraden door iemand van xxl nutrition. En werkt zeer goed dus waarom zou ik het niet gebruiken als het me wordt aangeraden door mensen die er continu met bezig zijn ?


OMG! Moet niet gekker worden.
 
Eerst wel, ben nu aan het twijfelen omdat ik niet echt weet wat het beste is om resultaat te boeken daarom dat ik men vraag hier stel. Wat stel jij voor ?

Vooral zware compound oefeningen doen zoals squat, deadelift, rows, pulldowns, bench- en overheadpress. Als je 3 dagen per week wilt trainen dit alles binnen een full-body programma, wil je 4 dagen trainen dan middels een UB/LB split. Als je dan nog tijd en fut over hebt zou je nog wat cardio kunnen toevoegen. Maar naast trainen is voeding minstens zo belangrijk, houd dagelijks bij wat je eet, bijvoorbeeld met myfitnesspall.
 
Die t5 is me aangeraden door iemand van xxl nutrition. En werkt zeer goed dus waarom zou ik het niet gebruiken als het me wordt aangeraden door mensen die er continu met bezig zijn ?
je weet ook dat T5 geen moer en dan ook echt geen moer doet als je dieet niet on point is.
 
Voeding staat op punt
maar goed op dat vetpercentage al aan de T5 gaan is evengoed zinloos.

als je nou op 8-10% stond en je wou naar de 5-6% dan kon ik het begrijpen.
 
Back
Naar boven