MuscleMeat

hoeveel melk?

Maakt wel degelijk uit

Hoe minder vocht des te dikker de oplossing en des te trager het je mag verlaat.
Staat tegenover dat een hele grote hoeveelheid vvor een groot volume zorgt wat er weer over doet geheeel de maag te passeren.

Wat je dus zoek is de ideale verhouding waarbij en passeersnelheid en hoeveelheid optimaal zijn.

Hoe moeilijk kan je het jezelf maken... Neem gewoon 200 - 400 ml per scoop (30 gr meestal) zoals altijd aangeraden wordt. Klaar. Bijzonder knap hoe jullie zelfs over de kleinste dingen nadenken.

Ideale verhouding zal afhangen van je doel en het soort eiwit dat je gebruikt.

Bij een caseineshake voor je naar bed gaat wil je juist dat het Langzaam gaat, Die kan je dus vrij dik maken. Bij een shake vlak voor de training wil je waarschijnlijk snelheid, die hou je dus dunner maar met een niet al te groot volume.

Ook kan de vloeistof opzich een rol spelen. Weet uit eigen ervaring dat mager-, halfvolle- en vole melk allemaal een andere reactie geven met eenzelfde hoeveelheid poeder van bepaalde merken. Vruchtensap ed houden sde zaak ook vaak dunner, enz.

Maar ik denk dat Worf aardig in de buurt zit met een 10 op 1 verhouding (10gr poeder op 1 dl vocht) vandaaruit kan je altijd experimenteren met meer/minder

Hoe moeilijk kan je het jezelf maken... Neem gewoon 200 - 400 ml per scoop (30 gr meestal) zoals altijd aangeraden wordt. Klaar. Bijzonder knap hoe jullie zelfs over de kleinste dingen nadenken.

Tsja, sommige onder ons denken wat dieper na ipv klakkeloos te doen wat er op de verpakking staat en dus eigenlijk het denken over laten aan anderen.

Waar ik trouwens op reageerde en waar jij het met je idd mee eens was, was het antwoord dat het niet uit zou maken of je 200ml of 1 liter zou gebruiken. Iets andere benadering als de 200-400ml waar je nu mee komt

Tsja, sommige onder ons denken wat dieper na ipv klakkeloos te doen wat er op de verpakking staat en dus eigenlijk het denken over laten aan anderen.

Waar ik trouwens op reageerde en waar jij het met je idd mee eens was, was het antwoord dat het niet uit zou maken of je 200ml of 1 liter zou gebruiken. Iets andere benadering als de 200-400ml waar je nu mee komt

Ik vind dat als je voeding gewoon in orde is je niet zo druk moet maken of je een shake nou met 200ml, 400ml of 1L maakt. 200 - 400 ml is wat er gemiddeld aangeraden wordt en ik neem aan dat dat niet voor niets is. Dus als je het op safe wilt spelen, houd je dan gewoon aan dat advies, toch? Nogmaals, naar mijn mening moet je je er niet zo druk om maken. Zorg gewoon dat je voeding globaal in orde is.

Als je een supplement met een bepaald doel neem moet je jkuist wel druk maken om de manier waarop dit het best werkt. Ander kan je net zogoed besluiten het supplement niet te nemen.

En zorg dragen dat je voeding in orde is komt neer op nadenken

Ik zeg ook nergens dat je niet moet nadenken. Ik vind alleen dat je te ver kan gaan.

Vind ik ook, maar nadenken over hoe je het meeste uit je geld (lees supplementen) kan halen vind ik niet te ver gaan.

Terug
Naar boven