TallDutchy
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 78kg
Hallo,
Ik heb anderhalf jaar geleden een inbody meting gehad, bij deze meting kreeg ik de volgende waardes:
Lengte: 1,91m
Gewicht : 77,4 kg
Spiermassa: 37,5 kg
Lichaamsvetmassa: 11,4 kg
Vocht: 48,4 kg
Proteine: 13,1 lg
VVM: 66 kg
Mineralen: 4,61 kg
Vetpercentage: 14,7%
Ik heb hierna wss 1 maandje gesport waarna ik mijn interesse verloor. Ik ben hierna nog verder aangekomen (slechte levensstijl, dus veel snackbar en bier) naar 83 kg.
een jaar geleden ben ik weer begonnen met sporten, ditmaal meer serieus (ook al had ik totaal geen kennis van voeding). Ik ging 2-3x per week naar de sportschool en deed alleen redelijk hoge intensiteit cardio.
Ook at ik heel weinig, maar nog niet echt heel gezond.. geen ontbijt, in de middag 2 tosti ofzo en dan avondeten. 2x in de week bestond mijn avondeten uit friet en toch bleef ik afvallen.
Tot ik op een moment 70 woog, toen ben ik gestopt met het sporten maar nog wel slecht blijven eten.. tot de 67kg. Toen kwam ik erachter dat ik toch wel erg weinig woog. Dit was 3,5 maand geleden.
Ik heb mijn levenstijl veranderd en heb research gedaan naar bodybuilding. Heb een splitschema opgesteld en ging bulken. rond de 3600 kcal neem ik nu elke dag. (50% carbs, 30% proteine, 20% fats)
Ik heb laatst weer een inbody meting gedaan deze waardes heb ik nu:
Gewicht : 78,6 kg
Spiermassa: 40,3 kg
Lichaamsvetmassa: 8,1 kg
Vocht: 51,6 kg
Proteine: 14,0 lg
VVM: 70,4 kg
Mineralen: 4,91 kg
Vetpercentage: 10,3%
Ik ga ervan uit dat ik in mijn afval periode (van 83 naar 67) ook veel spier verloren ben.
Zouden jullie kunnen schatten hoeveel spier ik ongeveer gehad zal hebben toen ik 67 woog. (3.5 maand geleden)
Ervaringen met spierverlies?
Ik heb anderhalf jaar geleden een inbody meting gehad, bij deze meting kreeg ik de volgende waardes:
Gewicht : 77,4 kg
Spiermassa: 37,5 kg
Lichaamsvetmassa: 11,4 kg
Vocht: 48,4 kg
Proteine: 13,1 lg
VVM: 66 kg
Mineralen: 4,61 kg
Vetpercentage: 14,7%
Ik heb hierna wss 1 maandje gesport waarna ik mijn interesse verloor. Ik ben hierna nog verder aangekomen (slechte levensstijl, dus veel snackbar en bier) naar 83 kg.
een jaar geleden ben ik weer begonnen met sporten, ditmaal meer serieus (ook al had ik totaal geen kennis van voeding). Ik ging 2-3x per week naar de sportschool en deed alleen redelijk hoge intensiteit cardio.
Ook at ik heel weinig, maar nog niet echt heel gezond.. geen ontbijt, in de middag 2 tosti ofzo en dan avondeten. 2x in de week bestond mijn avondeten uit friet en toch bleef ik afvallen.
Tot ik op een moment 70 woog, toen ben ik gestopt met het sporten maar nog wel slecht blijven eten.. tot de 67kg. Toen kwam ik erachter dat ik toch wel erg weinig woog. Dit was 3,5 maand geleden.
Ik heb mijn levenstijl veranderd en heb research gedaan naar bodybuilding. Heb een splitschema opgesteld en ging bulken. rond de 3600 kcal neem ik nu elke dag. (50% carbs, 30% proteine, 20% fats)
Ik heb laatst weer een inbody meting gedaan deze waardes heb ik nu:
Gewicht : 78,6 kg
Spiermassa: 40,3 kg
Lichaamsvetmassa: 8,1 kg
Vocht: 51,6 kg
Proteine: 14,0 lg
VVM: 70,4 kg
Mineralen: 4,91 kg
Vetpercentage: 10,3%
Ik ga ervan uit dat ik in mijn afval periode (van 83 naar 67) ook veel spier verloren ben.
Zouden jullie kunnen schatten hoeveel spier ik ongeveer gehad zal hebben toen ik 67 woog. (3.5 maand geleden)
Ervaringen met spierverlies?

maar die eerste inbody meting is nog in mijn zwaardere periode. Ik ben toen heel slecht gaan afvallen en wss ook spieren verloren. Enig idee hoeveel spier ik ongeveer verloren kan hebben in mijn slechte afvalperiode naar 67 kg?
maar graag wou ik ook een beetje bijhouden hoe mijn progressie verloopt op papier, omdat ik natuurlijk nog veel te leren heb wat nou goed werkt voor mij en wat minder
Nu heb ik dus deze inbody als meetpunt. Ook sinds vorige maand ga ik elke maand dus een foto maken van progressie... In het begin nam ik geen foto's omdat ik toen echt een skinnyboy was (67kg bij 1,91m)