XXL Nutrition

Hoeveel uur per dag kan je trainen?

conflict

Novice
Waardering
0
Hallo, ik heb dus een vraag over mijn training schema.
Aangezien ik nu vakantie heb hele maand december, heb ik dus alle tijd om te sporten.

Ik train nu al zo'n jaartje, ik train maandag t/m vrijdag, elke dag savonds, maandag woensdag vrijdag bodybuilden en dinsdag en donderdag vechtsport.

Nu ik echter vrij heb, wil ik mij volledig storten op trainen en toch mn sixpack proberen naar boven te halen ook :D

Anyway, ik wilde in de maand december dus meerdere uren per dag gaan sporten, en mijn schema ziet er dan zo uit:

Maandag: Sochtends Cardio , smiddags BB, Savonds vechtsport.
Dinsdag: Sochtends Cardio, savonds Vechtsport. en later op de avond Joggen.
Woensdag: Zelfde als Maandag
Donderdag: Zelfde als Dinsdag
Vrijdag: Zelfde als Maandag.

En dan op Zaterdag wilde ik Sochtends cardio doen en smiddags Vechtsport en daarna dag rust.
(ik gebruik een splitschema overigens)

En hoeveel calorieen zou ik dan moeten nemen? (het doel is het vet ook iets te verminderen rond mn buik zodat mn sixpack beter te zien is)

Vraag me af wat jullie ervan vinden en of jullie suggesties hebben over hoe ik dit beter kan doen.

Alvast bedankt !

Klinkt heftig

Rust is een cruciale factor rondom trainen en goed eten. Dit lijkt op overkill.
Je kcal-behoefte kun je uitrekenen. Bijvoorbeeld hier : http://www.caloriecalculator.nl/bmi-caloriebehoefte/ Er zijn er nog wel wat te vinden via Google.

Lees de stickies om meer te leren over eten.

Sticks

Ga je niet lang volhouden zonder enig gebruik van doping/AAS hoor. Je geeft je lichaam niets maar dan ook niets van tijd om te rusten en dat zal zijn tol wel eisen. Blijf gewoon trainen zoals je nu doet en ga bvb zaterdags 's morgens joggen. Als je je sixpack wilt bovenhalen moet je gewoon je voeding aanpassen (aangezien je beweging dik in orde is).

in principe kan je 24u per dag trainen...

zorg voor voldoende rust wel