MuscleMeat

Hoeveel VP %

Kan zo ongeveer wel kloppen. Beetje lelijk maar het lijkt alsof je borst, schouders en rug keihard achterlopen op je benen, armen en traps.

Het zou wel kunnen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Over borst kan ik wel inkomen maar mijn schouders en rug staan wel ok.
hier is nog een foto van mijn rug

Laatst bewerkt:
Dit is mijn mening en iedereen kan iets anders zeggen maar imo als jij een paar jaar traint en dan cut ga je echt goeie en mooie fysiek hebben. Op de derde foto zie je die v lijn bij je bekken (weet niet wat de juiste naam is) en dit al bij 14%. Ik sta nu rond de 9-10% en ik zie dit niet eens. Is waarschijnlijk wel aanleg enz.

Verder heb je al redelijke goeie ronde schouders en je benen zijn ook al niet slecht. Als je borst en je lats nog gelijk krijgt met de rest wordt dit met de jaren volgens mij wel mooie fysiek.

Is mijn mening maar. :)

En in je andere topic ben je bezig over vet verbranding, ik zou gewoon trainen en licht boven onderhoud eten, zo kan je massa pakken en vet% wat omlaag krijgen. Dan sta je er in de zomer imo goed bij.

14 zou goed kunnen, niet meer in ieder geval. Zou niet cutten met dit fysiek, lekker schoon doorbulken!

Ik ben het overigens niet eens met Kenn. Komt wel goed, gewoon door bouwen.

meer dan 14 iig

hoeveel tijd zit er tussen foto 1 en de laatste?
wat belichting wel niet kan doen!

je merkt dat er wel een verschil is met de foto's. Niet dezelfde tijdstip genomen?

Ga maar eerder richting 16%-18%. Hier op DBB wordt bodyfat percentage standaard onderschat.

Das wel veel ze 16-18%. Ik heb opgezocht en je krijgt die strepen zo bij de buik pas als je onder de 15% zijt.

Niet om lullig te doen, maar heb je al eens gezien hoeveel vet je hebt op je onderbuik? Eens je aan het cutten bent, zal je snel merken dat daar meer op zit dan je had gedacht/gehoopt.

Maar je moet mij niet geloven, hoor. Laat het anders eens 'professioneel' meten. Dan weet je het direct.

Ik hou het op 15%. Zou me wel een keer harsen/scheren als ik jou was, is het ook makkelijker te beoordelen :)

Terug
Naar boven