AndroidHealthClinic

Hoeveel VP %

• Topic Starter Topic Starter
Niet om lullig te doen, maar heb je al eens gezien hoeveel vet je hebt op je onderbuik? Eens je aan het cutten bent, zal je snel merken dat daar meer op zit dan je had gedacht/gehoopt.

Maar je moet mij niet geloven, hoor. Laat het anders eens 'professioneel' meten. Dan weet je het direct.

Oké ja maar als ik mijn buikomtrek meet is het 80cm dus er zit wel veel vet op mijn onderbuik maar bij iemand die VP% tussen 16-18% moet de buikomtrek toch veel hoger liggen dan bij ik?

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 17:20 ----------

Dat hangt vooral af bij persoon tot persoon want ik ken mensen waar je abs al kan zien bij 12% en bij sommige bij 8% dus denk dat je niet mag baseren op die foto je VP%

15-16%.. veel lager zul je niet zijn want dan zijn de meeste grotere hopen vet meestal wel weg. Richting de 18% is meer echt gewoon dikkig en dat ben je ook niet. Daarom geef ik je zo'n 16%

• Topic Starter Topic Starter
Waarom 'trekken' belgen foto's :roflol:

Omdat ze nemen te ver vinden gaan, ze trekken liever.

jij maakt foto's in Belgie maken ze kindjes ;)

Waarom 'trekken' belgen foto's :roflol:

Zo zijn er heel veel dingen dat jullie nl'rs vreemd vinden over hoe wij praten, maar andersom is het ook hoor.

Zo zie ik veel nederlanders dit zeggen "ik ken dat niet doen" terwijl ze dus eigenlijk "ik kan dat niet doen" zeggen. En zo zijn er nog dingen, waar ik niet direct kan op komen.

Heel veel belgen zeggen ook, "ik ga in bed liggen" en jullie zeggen ik ga op bed liggen.

Je ligt inderdaad ergens op maar ik vind het echt raar om het te zeggen.

Of ik zit op de bank tv te kijken. Wij zeggen ik zit in de zetel tv te kijken. En ga zo maar door.

Vind het wel leuk.

Wij spreken ook met de zachte G en jullie niet.

En dan nog een vb maar heeft niet echt iets te maken met dit. Jullie zeggen het woord "k*nker" bijna in de meeste zinnen. Terwijl wij amper vloeken in onze zinnen. En bij jullie is het bijna standaard als jullie praten.

Vind dit laatste een beetje amerikaans. Zij zeggen ook f*cking in bijna elke zin.

Ik vind dan ook dat nl en amerika heel veel vergelijkingen heeft.

Zoals amerikanen zijn een trots volk, durven meer, spreken luid en ze schamen zich voor niets, nl heeft dit ook vind ik. Terwijl belgië meestal heel verlegen is en niet durft op komen voor zich zelf en eigenlijk gewoon maar met de rest mee doen.

Ik ben trouwens geboren in Nederland, mijn vader is half nl/half be en mijn ouders zijn naar belgië gekomen omdat ze naar het schijnt hier betere ziekenhuizen en andere dingen hebben.

Soms heb ik wel spijt dat ik niet in NL woon, maar ja het gras is altijd... :)

hahaha... ik ben belg en woon in nederland (al 22jaar) maar wat jij zegt is zoooooo herkenbaar.
Ik heb ook leren krachtwoorden gebruiken toen ik naar Nederland kwam wonen... was echt heel raar toen ik mezelf op een bepaald moment hoorde zeggen dat iets k*t was ;)

Ga maar eerder richting 16%-18%. Hier op DBB wordt bodyfat percentage standaard onderschat.

+1 en niet een beetje, meestal zitten de extremen van wat er gegokt word zo'n 8% van elkaar:rolleyes:, zegt ook hoe accuraat het is.

Maar ben het dus niet alleen met zijn statement akkoord maar ook met zijn vet% gok.

ik woon in zeeland gewoon perfect :)

Terug
Naar boven