XXL Nutrition

hoeveel VVM kweken in 2 maanden naturel??

Lenn

Freaky Bodybuilder
Waardering
79
Lengte
1m70
Massa
83kg
hoi,

hoeveel vet vrije massa kan je kweken in 2 maanden als je het naturel doet met goede voeding, als je ongeveer 1 jaar traint? Discuss...

denk 1,5-2kg?

4 tot 5 gram.

it's all about the genetics..

in het begin wel naarmate je langer traint mag je blij zijn met een paar kg per jaar heb ik ooit ergens gelezen.

50, minstens

verschilt per persoon
waarschijnlijk tussen de 300gram en 4 kilo

Kansloos topic dit, is totaal niets nuttigs over te zeggen.

Er zou een systeem moet komen op dit forum waarbij elk lid na een paar zulke reacties gegeven te hebben, gebanned kan worden, meen ik serieus.
Die jongen heeft een vraag. Als jij vindt dat die vraag niet te beantwoorden is, dan zeg je dat toch gewoon netjes?

Er zou een systeem moet komen op dit forum waarbij elk lid na een paar zulke reacties gegeven te hebben, gebanned kan worden, meen ik serieus.
Die jongen heeft een vraag. Als jij vindt dat die vraag niet te beantwoorden is, dan zeg je dat toch gewoon netjes?

nou nou nou een beedje humor op de laate avond na ons dagelijkse bakje kwark kan ook wel leuk zijn he;)

• Topic Starter Topic Starter
strongman is gwn niet wijs ivm zijn verstand.

Wat wil je hier in godsnaam over zeggen dan. Het hangt van zo enorm veel dingen af...... Aanleg, dedicatie, trainingsschema, hoe je het eerste jaar getraint hebt, blesures weet ik veel wat nog meer. Ik zou zeggen dus tussen de +0,01kg(alles zit tegen) en 15kg (eerste jaar was verrot en daarna ga je ervoor).

• Topic Starter Topic Starter
Wat wil je hier in godsnaam over zeggen dan. Het hangt van zo enorm veel dingen af...... Aanleg, dedicatie, trainingsschema, hoe je het eerste jaar getraint hebt, blesures weet ik veel wat nog meer. Ik zou zeggen dus tussen de +0,01kg(alles zit tegen) en 15kg (eerste jaar was verrot en daarna ga je ervoor).

dat is een goed antwoord. Hier op dbb kan je ook helemaal niets meer vragen he.

Als jij wat vaker on-line was had je gezien dat zulk soort vragen aardig vaak de revu passeren en het dus een questie van één zoekopdracht was geweest om achter t antwoord te komen.
Daarbij komt dat als een nieuw iemand zo'n vraag stelt, hij niet snel zo'n antwoord had gekregen, maar Lenn daarentegen heeft al aardig wat posts wat aangeeft dat ie aardig wat tijd online spendeerd en dus best had kunnen weten dat het opgezocht had kunnen worden :p
hier bvb : http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/stijging-vvm-ree-l-22189/

maar ff offtopic ,... geloof je echt zelf in je sig ???

Speel je weleens games? Bijvoorbeeld games waarin het spelfiguur naarmate het spel vordert, steeds sterker wordt.
Gebruik je weleens cheats, om sneller door de levels te komen. Om sneller groter en sterker te worden? Oftewel: speel je weleens vals?

Een natural bodybuilder niet.
:roflol:

Sry hoor ,... maar die is echt lachwekkend :p ,.... zou zeggen kijk eens rond in de AS sectie en zie dat ook juicers kei en kei hard moeten werken ,...

Om in jou termen te spreken:
Heb je wel eens een spel uitgespeeld ,... ben je het dan beu en geef je dan op omdat je niet verder kunt

Een (AS)Bodybuilder geeft dan niet op

Sry, maar kan er slecht tegen als mensen die dezelfde sport beoefenen totaal geen respect voor elkaar hebben !
AS wordt ( indien juist ) toegepast als je naturel niet meer / of nauwelijks kunt gainen ,.... ofwel om je naturel max te overschrijden. En geloof me dat is kei en kei hard werken !!!

Terug
Naar boven